2012-09-24, 10:24
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Du kan ju knappast vara över 18?
Man får intrycket av att du bor i nån liten bodhåla nånstans och åker runt på din flakmoppe och tycker du är världens grymmaste kille. Därför är det din högsta dröm att köra flakmoppe även i GTA 5!

Haha det var min bild jag fick upp när jag läste ditt korta inlägg.

ONT: Kommer det nån spelmässa snart eller? Kanske man kan tänka sig att Rockstar isåfall drar upp en helt ny trailer eller dylikt?

För övrigt spelade jag faktiskt lite GTA 4 igår och var inte alls speciellt impad över grafiken, så hoppas det blir en rejäl putsning av grafiken till kommande GTA!
Man behöver inte vara under 18 för att önska sig en flakmoped i spelet, jag själv skulle vilja se en flakmoped och massor av onödiga saker i spelet! Tänk en trimmad Flak-Moped på landet hur roligt som helst!
2012-09-24, 12:48
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Man behöver inte vara under 18 för att önska sig en flakmoped i spelet, jag själv skulle vilja se en flakmoped och massor av onödiga saker i spelet! Tänk en trimmad Flak-Moped på landet hur roligt som helst!
Vilken bild man fick i huvudet, En förstår mössa sen flakmoppe samtidigt som man försöker stegra!

Hoppas man kan tattuera sig som i SA och skägg hår allt ! spelade SA igår och tattuerade in allt som man kunde , ser ut som en riktigt gangsta nu!
2012-09-24, 17:58
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Vilken bild man fick i huvudet, En förstår mössa sen flakmoppe samtidigt som man försöker stegra!

Hoppas man kan tattuera sig som i SA och skägg hår allt ! spelade SA igår och tattuerade in allt som man kunde , ser ut som en riktigt gangsta nu!

Flakmoppe skulle kanske vara kul som ett sidouppdrag dvs budpojke?
2012-09-24, 18:23
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Flakmoppe skulle kanske vara kul som ett sidouppdrag dvs budpojke?

Men det skulle absolut inte vara ett dugg kul om det gick att köra den i andra fall än uppdrag..?
2012-09-24, 18:38
Medlem
Jo tänk att åka runt i "countrity" me flakmoppe online, en kör medans du själv kan sitta på flaket och skjuta poliser lol
2012-09-24, 18:56
Medlem
schlafhunds avatar
GTA V: 10 reasons it’s guaranteed to cause controversy
2012-09-24, 19:12
Medlem
snikvards avatar
Jävla massa prat om flakmoppar då ^^
Skulle kunna tänka mig sidouppdrag där man glider runt i slumområden med en rostig flakmoppe och langar knark, likt det man gjorde med glassbilen i GTA:VC
2012-09-24, 19:25
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Hade varit kul med live-händelser i GTA. T.ex. om man råkar höra om någon intervju eller något på radio kan man åka dit och se den live. Tänker främst tillbaka på intervjuerna med Big Smoke i SA där han gjorde reklam för sitt barnhem och OG Loc. Vore också kul om man kunde se sina biljakter på TV:n i ett slags Cops, gärna med andra dumma bilister. Vidare vore det skoj om man kunde se filminspelningar på gatorna. Vad häftigt det vore om man kunde blasta igenom en filminspelning med polisen hack i häl och man drar på radion där man hör livehelikoptern prata om händelsen.
2012-09-24, 20:05
Medlem
PixelPiratens avatar
Var då ett jävla tjat om flakmoppar!

Själv så tycker jag det viktigaste är hur skador fungerar. Dvs om jag skjuter en person i benet kommer han att ramla och sedan kliva upp för att bra springa vidare? Eller kommer han kanske hålla sig för benet och skrika i terror och dra sig fram på backen medans blodet öser? Hur kommer han sedan reagera då jag skjuter honom i andra benet följt av armarna? Vad kommer han säga när han ser sitt eget blod färga marken.. Vad kommer han göra när jag slutligen kör in en kniv i magen på honom för att sedan låta han förblöda?

Förlåt för att jag spårade lite men vafan...
2012-09-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
....Vad kommer han göra när jag slutligen kör in en kniv i magen på honom för att sedan låta han förblöda?

Troligtvis det som alla andra normala människor skulle göra... Dö

Btw... nån annan än mig som med jämna mellanrum går in på gta 5s hemsida och klickar igång trailern just in case rockstar skulle driva med alla och bara byta ut den gamla trailern med en ny :P
2012-09-24, 20:51
Bannlyst
Tänk om den kommer till nya konsollerna i slutet utav 2013. jag som hade köpt massa GPU och saker för att lira gta v på högsta inställningar, lär definitivt inte göra det om det är till ps4 och xbox 720.
2012-09-24, 22:20
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Var då ett jävla tjat om flakmoppar!

Själv så tycker jag det viktigaste är hur skador fungerar. Dvs om jag skjuter en person i benet kommer han att ramla och sedan kliva upp för att bra springa vidare? Eller kommer han kanske hålla sig för benet och skrika i terror och dra sig fram på backen medans blodet öser? Hur kommer han sedan reagera då jag skjuter honom i andra benet följt av armarna? Vad kommer han säga när han ser sitt eget blod färga marken.. Vad kommer han göra när jag slutligen kör in en kniv i magen på honom för att sedan låta han förblöda?

Förlåt för att jag spårade lite men vafan...

Håller med till viss del haha, tyvärr kommer det nog aldrig att bli så realistiskt som du vill men mer verklighetstroget vill jag definitivt att det ska bli.
Skjuter jag någon i benet/foten vill jag se personen halta/hasa sig framåt alt kräla
Skjuter jag någon i armen vill jag se personen hålla sig för armen
Skjuter jag någon i magen vill jag se personen falla till marken hållandes för magen

Mer realistiskt rent allmänt

Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Troligtvis det som alla andra normala människor skulle göra... Dö

Btw... nån annan än mig som med jämna mellanrum går in på gta 5s hemsida och klickar igång trailern just in case rockstar skulle driva med alla och bara byta ut den gamla trailern med en ny :P

Inte direkt kolla trailern men klickar in en gång om dagen för att se om det har lagts upp några nya bilder

Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Tänk om den kommer till nya konsollerna i slutet utav 2013. jag som hade köpt massa GPU och saker för att lira gta v på högsta inställningar, lär definitivt inte göra det om det är till ps4 och xbox 720.

Som det känns nu när det endast är två månader kvar tills december så känns det ju som att Gta V inte kommer komma ut förrän sent nästa år

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in