Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Var då ett jävla tjat om flakmoppar!
Själv så tycker jag det viktigaste är hur skador fungerar. Dvs om jag skjuter en person i benet kommer han att ramla och sedan kliva upp för att bra springa vidare? Eller kommer han kanske hålla sig för benet och skrika i terror och dra sig fram på backen medans blodet öser? Hur kommer han sedan reagera då jag skjuter honom i andra benet följt av armarna? Vad kommer han säga när han ser sitt eget blod färga marken.. Vad kommer han göra när jag slutligen kör in en kniv i magen på honom för att sedan låta han förblöda?
Förlåt för att jag spårade lite men vafan...
Håller med till viss del haha, tyvärr kommer det nog aldrig att bli så realistiskt som du vill men mer verklighetstroget vill jag definitivt att det ska bli.
Skjuter jag någon i benet/foten vill jag se personen halta/hasa sig framåt alt kräla
Skjuter jag någon i armen vill jag se personen hålla sig för armen
Skjuter jag någon i magen vill jag se personen falla till marken hållandes för magen
Mer realistiskt rent allmänt
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Troligtvis det som alla andra normala människor skulle göra... Dö
Btw... nån annan än mig som med jämna mellanrum går in på gta 5s hemsida och klickar igång trailern just in case rockstar skulle driva med alla och bara byta ut den gamla trailern med en ny :P
Inte direkt kolla trailern men klickar in en gång om dagen för att se om det har lagts upp några nya bilder
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Tänk om den kommer till nya konsollerna i slutet utav 2013. jag som hade köpt massa GPU och saker för att lira gta v på högsta inställningar, lär definitivt inte göra det om det är till ps4 och xbox 720.
Som det känns nu när det endast är två månader kvar tills december så känns det ju som att Gta V inte kommer komma ut förrän sent nästa år