2012-08-23, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Berodde ju endast på att GTA IV utspelade sig i en New York-kopia.

Jaha du, sluta snacka skit.

Det fanns visst flygplan i GTA IV, det finns ju till och med en flygplats.
Däremot kunde man inte flyga dom eftersom det inte fanns en anledning för det enligt Rockstar. Kartan var alldeles för liten.
2012-08-23, 14:49
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Hoppas att det snart kommer en ny trailer och då vill jag se lite autentiskt gameplay.

Kom ihåg att inför släppet av GTA IV så släppte inte Rockstargames en enda videosekvens med "gameplay"

Första gameplayet man fick se var från en videorecension som kom från nån hemsida. Sen några dagar innan spelet släppts kryllade det av videos på youtube....

Vore det inte kul att få upp en omröstning i tråden om när folk tror att spelet kommer släppas?
Kan inte modd fixa detta?

Angående bilderna så blir man ju hård i byxan, jag har inte haft såhär stora förväntningar på ett spel förut, jag har aldrig förut blivit besviken på ett GTA spel så jag känner mig ganska trygg med att detta spel kommer bli en klar 10 även om många småsaker som man önskar sig inte är med.

Tror ni man kan spela tennis som "småspel"? Det tror fan jag
Läst några kommentarer där folk klagar på grafiken på just den bilden, det håller jag verkligen inte med om.
2012-08-23, 14:57
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hierro4
Jag vill verkligen se nya bilar och inte bara massa konstiga amerikanska bilar har ni nån gång sett en Audi i spelet=?

Inte i de tidigare spelen, men det var väl en R8 kopia med i trailern för GTA V.
2012-08-23, 15:17
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Inte i de tidigare spelen, men det var väl en R8 kopia med i trailern för GTA V.

Yes sir it was.

Men man ser ju klart och tydligt vilka bilar som är vilka egentligen iaf.
2012-08-23, 15:23
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Du kan inte åka med i tåget på SA, du kan köra det däremot.

På tal om cyklarna, det är väl en självklarhet? Eftersom du kan göra det med motorcyklarna som är med i spelet. Det har alltid gått sedan dom tog in motorcykel så jag ser inte varför dom skulle ta bort en sådan sak.
Jo men man kan ju inte hoppa runt med motorcykeln. Det som var kul med BMX i SA att man kunde lattja runt genom att hoppa och så blir det ju annorlunda fysik jämfört med MC också. Hoppfusket till BMX i SA sysselsatt mig väldigt länge. Fan de får fixa SA som PS3-download, har velat spela det igen i flera år men vill inte köra på PC.

Citat:
Ursprungligen postat av Xspeakit
Jaha du, sluta snacka skit.

Det fanns visst flygplan i GTA IV, det finns ju till och med en flygplats.
Däremot kunde man inte flyga dom eftersom det inte fanns en anledning för det enligt Rockstar. Kartan var alldeles för liten.
Om de sagt så då är det bara för att de ville dölja den riktiga anledningen. Hade blivit moralpanik om massa finniga tonåringar körde in låtsasflygplan i ett låtsas NY på ett spel några år efter 9/11
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Bilden på huset med tennisplanen ser väldigt kantig, platt och konstig ut, hoppas att det bara är tillfälligt
Ja R* borde ju fixa bilder som ser helt supersnygga ut i marknadsföringssyfte. Fattar inte varför de har bilder där man ser lite grafikbuggar.

Någon som vet hur många som jobbar på spelet? Skulle vara sjukt intressant att se hur jobbet går till och vad de anställda får för uppgifter osv.
Senast redigerad av Kessler 2012-08-23 kl. 15:26.
2012-08-23, 16:00
Medlem
skogsluders avatar
jag önskar med hela mitt hjärta att man kan köpa hus och företag etc..
tänk er att slita hårt som kriminell för att sen ha råd att köpa sin första biltvätt eller något liknande, sen låta the benjamins rulla in och köpa ett fett hus.. så jävla kul
2012-08-23, 16:03
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Jo men man kan ju inte hoppa runt med motorcykeln. Det som var kul med BMX i SA att man kunde lattja runt genom att hoppa och så blir det ju annorlunda fysik jämfört med MC också. Hoppfusket till BMX i SA sysselsatt mig väldigt länge. Fan de får fixa SA som PS3-download, har velat spela det igen i flera år men vill inte köra på PC.

Om de sagt så då är det bara för att de ville dölja den riktiga anledningen. Hade blivit moralpanik om massa finniga tonåringar körde in låtsasflygplan i ett låtsas NY på ett spel några år efter 9/11
Ja R* borde ju fixa bilder som ser helt supersnygga ut i marknadsföringssyfte. Fattar inte varför de har bilder där man ser lite grafikbuggar.

Någon som vet hur många som jobbar på spelet? Skulle vara sjukt intressant att se hur jobbet går till och vad de anställda får för uppgifter osv.

ser inte vad ni tycker är platt och kantigt med husbilden? formklippta buskar och ett kantigt hus? jaha?
2012-08-23, 16:13
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:

Precis, det var exakt så jag menade! Annars är det ju ingen mening med cyklarna.
2012-08-23, 16:20
Medlem
Pellenss avatar
Jag hoppas innerligt att pengarnas betydelse kommer vara skyhögt, att man till en början har det riktigt risigt ställt! Det kommer bli så jävla kul om man är tvungen till att kämpa till sig pengar, t.ex. att man rånar folk(om det nu är möjligt) för behovet av pengarna istället för nöjets skull. Man kämpar verkligen för att kunna få dessa pengar, sen för pengarna man skaffat sig kanske man införskaffar en pistol vilket leder till att man kan utföra rån där man får en större summa pengar. osv osv

Btw. så var screenshotsen riktigt, riktigt jävla roliga att se, otroligt snygga!
2012-08-23, 16:28
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Jo men man kan ju inte hoppa runt med motorcykeln. Det som var kul med BMX i SA att man kunde lattja runt genom att hoppa och så blir det ju annorlunda fysik jämfört med MC också. Hoppfusket till BMX i SA sysselsatt mig väldigt länge.

Kan du inte berätta mer om hoppfusket till BMX?
Det har jag missat helt och hållet, såg nån som skrev nått om att man kunde "hoppa" upp för skyskrapor?!
2012-08-23, 16:39
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Kan du inte berätta mer om hoppfusket till BMX?
Det har jag missat helt och hållet, såg nån som skrev nått om att man kunde "hoppa" upp för skyskrapor?!
Det var nog jag Det finns ett fusk så man kan hoppa jättehögt med BMX. Jag brukade ta cykeln och hoppa mellan hustaken. I Los Santos kan man komma upp till högsta byggnaden som finns där om man är lite skillad.
2012-08-23, 17:06
Medlem
Newarks avatar
Gta V är skit. de jävlarna ska inte ha mina pengar när de plågar oss med för lite information. jävla rockstar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in