Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Vore intressant med en poll om vilken åldersgrupp detta spel tilltalar. Jag är själv 28 och tycker det är måttligt intressant. Tycker att det är svårt att känna sig lika taggad som när GTA3 och Vice City kom ut.
Personligen ser jag fram emot det här spelet, men kommer knappast att sitta och räkna dagar tills det släpps (e också 80-talist).
Tror nog att GTA e en av få spel/spelserier som tilltalar även äldre åldersgrupper. Vi som e 20, 25, 30 + och spelar tv-spel över huvud taget e nog en minoritet. Tror snarare det handlar om att man helt enkelt inte blir lika entusiastisk över grejer när man kommer över en viss ålder. Julafton e mer av en axelryckning nu än det var för 15 år sen. Sen har man ju inte tid att sitta och spela spel på samma sätt nu som för ett antal år sen.
För övrigt tror jag att många av dom som gnäller över smågrejer i dagens spel e väldigt unga. Dom var liksom inte med på den tiden som Donkey Kong country, Sonic the hedgehog och Super Mario 64 ansågs ha grafik i absolut toppklass.