2012-11-08, 22:59
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noimaginationatall
Eftersom det Onekligen borde släppas till PC om än flertalet månader efter xbox/ps3 release så tycker jag det var lite synd att dom inte gav någon hint till det. En liten mening hade dom väll kunnat undvara oss som föredrar pc. Och kommer vänta på pc.
Brukar spel släppas senare till PC? Tror när relasedatum släpps för ps3 och x-låda så kommer relasedatum till PC också.
2012-11-08, 23:02
Medlem
Exonis avatar
Är det bara jag, eller tror ni inte att spelet kommer vara jävligt komplicerat i sig?
2012-11-08, 23:02
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Brukar spel släppas senare till PC? Tror när relasedatum släpps för ps3 och x-låda så kommer relasedatum till PC också.
De har tydligen valt att göra så med GTA spelen på sistone, värt att nämna är att IV var skitdåligt på PC.

Hoppas att V blir extremt mycket bättre till PC än IV och att det kommer finnas stora möjligheter för moddare att modda spelet så att spelet kommer hålla hur länge som helst.
2012-11-08, 23:03
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Ja, det är confirmed. Jag tror på fler djur eftersom det ska finnas en massa vildmark. Finns ju i andra spel så varför inte i det här också.
Var exakt är det confirmed? Såg inte alls i texten att det stod om djur (vad jag uppfattade)
Ursäkta att jag låter pessimistiskt men kunde inte skriva på ett annat sätt :P
2012-11-08, 23:03
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Vore intressant med en poll om vilken åldersgrupp detta spel tilltalar. Jag är själv 28 och tycker det är måttligt intressant. Tycker att det är svårt att känna sig lika taggad som när GTA3 och Vice City kom ut.
Personligen ser jag fram emot det här spelet, men kommer knappast att sitta och räkna dagar tills det släpps (e också 80-talist).

Tror nog att GTA e en av få spel/spelserier som tilltalar även äldre åldersgrupper. Vi som e 20, 25, 30 + och spelar tv-spel över huvud taget e nog en minoritet. Tror snarare det handlar om att man helt enkelt inte blir lika entusiastisk över grejer när man kommer över en viss ålder. Julafton e mer av en axelryckning nu än det var för 15 år sen. Sen har man ju inte tid att sitta och spela spel på samma sätt nu som för ett antal år sen.

För övrigt tror jag att många av dom som gnäller över smågrejer i dagens spel e väldigt unga. Dom var liksom inte med på den tiden som Donkey Kong country, Sonic the hedgehog och Super Mario 64 ansågs ha grafik i absolut toppklass.
2012-11-08, 23:04
Medlem
Pellenss avatar
Hur lång tid tror ni det kan komma att ta att åka igenom hela Los Santos från ände till ände med en medioker bil? Vore kul om någon har tidigare erfarenheter utav distansen i SA, RDR och IV. Sen får man även tänka på + room to spare.

Jag har fortfarande inte greppat det. Det måste fan ta en timme och cykla igenom hela skiten, fyfan vad sjukt.
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Är det bara jag, eller tror ni inte att spelet kommer vara jävligt komplicerat i sig?
Jag tror att de här med att hoppa mellan karaktärerna kan floppa rejält och bli förbannat komplicerat. Men det kan även vara skita bra.
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni

Tror inte det kommer att vara komplicerat alls, däremot överväldigande. Men så är alla gta spel i början, stor karta, massor att göra och man blir vilsen och vet inte i vilken ände man ska börja. Det tar ett par timmar att ta in allting, men komplicerat tror jag aldrig att det kommer att bli fråga om. Det kommer att bli fett som fan ska du se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Stod det inte i slutet när dom gick igenom ett uppdrag att han typ accepterade uppdraget så dom kunde utföra det som planerat?

Nu förstod jag inte riktigt vad du menade? Att ett single mission ploppar upp eller va?
Medlem
CommonKnowledges avatar
Hoppas polisen är smartare och att man inte får en stjärna mitt ute i skogen för att man avlossar ett skott. Sedan det där med att varje bil på gatan är som den du kör. Sådana smågrejer förstör ofta mer än vad man tror.

Angående detta med 3 gubbar så är jag inte det minsta orolig, litar på Rockstar!
Det är flera månader kvar och ingenting är ännu slutgiltigt så det kan mycket väl bli så att vi kan köpa hus etc.
2012-11-08, 23:05
Medlem
tradarwilles avatar
Hmm.. Tror ni man kan skippa switchandet mellan karaktärer? Köra enbart med ex Trevor?

Tror detta kommer bli rörigt, och bra mycket roligare att köra med "sin egna gubbe" man köpt kläder till / har pengar på och bilar i garaget osv?

Men det är väl bara vänta och se, kanske blir grymt ändå!
2012-11-08, 23:06
Moderator
zanteras avatar
Jag tycker också det är lite konstigt att Rockstar tar bort roliga sidosaker utan någon större anledning. I VC t.ex. där man kunde köpa hammare/skruvmejsel och massa roliga verktyg, samt råna affärer. Flera sidogrejer från SA som t.ex. flickvänner, gym etc. Tycker de borde haft kvar dessa funktioner, det är ju ändå bara sidogrejer man gör när man varvat spelet ändå.

Är för övrigt väldigt taggad för GTA V.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in