2012-11-05, 20:39
Medlem
sydhs avatar
Far starka San Andreas vibbar av detta, riktigt taggad! Ge mig nu!
2012-11-05, 20:42
Medlem
Knulla mig i stjärten, bara jag får se den nya trailern
2012-11-05, 20:47
Medlem
Ja jävlar vad sugen man är på detta spelet nu! Har längtat enda sedan 4:an kom. Ska man förhandsboka eller kvittar det?
2012-11-05, 20:49
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Ja jävlar vad sugen man är på detta spelet nu! Har längtat enda sedan 4:an kom. Ska man förhandsboka eller kvittar det?

Har för mig att fyran tog slut väldigt fort i Sverige när det släpptes. Om jag minns rätt var det jävligt många, speciellt med PS3, som fick vänta typ en vecka för att få ett ex. Kanske hade de bara tryckt ut för lite skivor men jag kommer ta det säkra före det osäkra och förhandsboka. Fast inte för ens det börjar närma sig.
2012-11-05, 20:53
Medlem
dayweeds avatar
Ingen som bokat från CDON?
2012-11-05, 20:54
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Jag skrev ju det i en annan kommentar någon sida bakåt, fo helvede flicka.

RPG, suck. Gillar inte allt överdrivet, det ska vara mer realistiskt. Hoppas verkligen det inte är mycket sådant i GTA V, typ "Hoppa med en Porsche Cayman på ett hopp och avfyra tre stycken RGP-skott mot en helikopter med inbyggda granatkastare samtidigt som du gör femdubbel bakåtvolt med en hora i baksätet", fyfan, vidrigt.

Ja, visst ska man få pengar av ett bankrån, men inte så mycket att man är ekonomiskt oberoende hela livet samtidigt som man lever extremt lyxigt.

Realistiskt = Ja tack. Det är inte så troligt att en person springer runt på en gata och avlossar RPG-skott hejvilt om sig. Samma sak med alla töntiga överstyleade bilar, nej tack. Använder bara vanliga "Svensson"-bilar när jag lirar GTA.

RPG + Flashiga bilar = P12.

Bara mina 5 cent, du behöver inte komma och berätta hur RPG är det bästa som finns. Smaken är som baken.

För att summera det hela: Pengarna ska vara användbara som i GTA:SA, inte som i GTA IV. Något mer än mat och vapen tycker jag man ska kunna köpa, till e.x. pimpa bilar (inte för att jag gillar det, men ändå), hus, hyra, bilar osv osv osv.

Finns det ens något man kan spendera bankrånspengarna i GTA IV på?
Du tog orden ur munnen på mig, mer realism åt folket.

Haha, brukar också alltid åka runt i "svensson"-bilar, parkera fint på parkering vid Burger Shot för att äta lite burgare. Sedan drar jag mig vidare mot ghettot för att leta upp någon snubbe att spöa upp, som jag inbillar mig ha rånat "min" dotter. Fightningen måste vara perfekt, jag kan inte bara mata slag med 'B'-knappen utan det måste se bra ut. En rak höger, därefter en vänster som får honom att falla, nu när han ligger ner kan jag inte heller bara stampa konstant, utan sparkarna måste sitta verkligt - en säker spark i huvudet som får honom att tuppa av.
Senast redigerad av Pellens 2012-11-05 kl. 20:57.
2012-11-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Ingen som bokat från CDON?

Jag har. Något du undrar?
2012-11-05, 21:11
Medlem
sneakydudes avatar
Game är ju så äckligt jävla dyra, och Gamestop är sällan långt efter, så jag vill helst inte förboka där. Vilka tror ni blir billigast?
2012-11-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Game är ju så äckligt jävla dyra, och Gamestop är sällan långt efter, så jag vill helst inte förboka där. Vilka tror ni blir billigast?

Spelbutiken är billigast, resten ligger på 599:-.
2012-11-05, 21:41
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Du tog orden ur munnen på mig, mer realism åt folket.

Haha, brukar också alltid åka runt i "svensson"-bilar, parkera fint på parkering vid Burger Shot för att äta lite burgare. Sedan drar jag mig vidare mot ghettot för att leta upp någon snubbe att spöa upp, som jag inbillar mig ha rånat "min" dotter. Fightningen måste vara perfekt, jag kan inte bara mata slag med 'B'-knappen utan det måste se bra ut. En rak höger, därefter en vänster som får honom att falla, nu när han ligger ner kan jag inte heller bara stampa konstant, utan sparkarna måste sitta verkligt - en säker spark i huvudet som får honom att tuppa av.
Haha, precis! Brukar spränga värdetransportbilarna, men iscensätter hela grejen otroligt mycket. Först ska det finnas flyktbilar på diverse ställen, sen ska jag använda Packies Bilbomb, samt elda upp flyktbilen. Haha.

Fan, måste lira lite nu tror jag.
2012-11-05, 21:54
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jobbigt text som ingen orkar läsa

U mad nigga? Haha, jag skrev vad jag tyckte, deal with it.

The Sims? Inte direkt. Men du kanske borde börja spela Saints Row, det är mer åt ditt håll, dvs barnsligt och extremt orealistiskt. Sluta gråta nu och ta ett djupt andetag. Det räcker med OT.
2012-11-05, 22:19
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
U mad nigga? Haha, jag skrev vad jag tyckte, deal with it.

The Sims? Inte direkt. Men du kanske borde börja spela Saints Row, det är mer åt ditt håll, dvs barnsligt och extremt orealistiskt. Sluta gråta nu och ta ett djupt andetag. Det räcker med OT.
Har inte spelat Saints Row. Har hört mycket kritik mot det så nej tack.
Jag söker inte 'extremt orealistiska och barnsliga' spel. Det märker du i mina tidigare inlägg.
Lätt retad? Skärp till dig nu.
Tynger mina ord din själ så kan jag påminna om att det är 18 år gräns här.

Att man blir rik på en fet heist är inget att spekulera motargument på, oavsett hur du vänder på det.
För mycket pengar? Buhu, deal with it, motherfucker

Vill du kunna köpa mer saker i femman så får du väl önska dig det från julen, det är ju inte mer med det, tomtefar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in