2011-07-11, 22:44
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannani
Skulle vara fett om man kunde gå in i valfri byggnad samt att möjligheten att råna banker och affärer.
Jag hoppas verkligen på liknande inslag. Med tanke på hur mycket man kunde göra i GT:IV (jämfört med de tidigare i spelserien) så lär man nog kunna göra ännu mer saker i det kommande spelet.
2011-07-11, 22:59
Medlem
FEFBGs avatar
Jag har ju spelat en hel del, som jag antar att de flesta andra här har...
jag vet inte hur det ligger till med er, men det här är grejerna jag saknar mest med GTA IV;
förstörbar stad,
möjligheten att kunna göra sin egen spellista man kan lyssna på istället för radion,
skiftande årstider,

kunna råna banker/butiker
kunna kidnappa folk (slänga in i bagageluckan etc)
unika människor (det var ju tal om det när gta iv skulle släppas men jag har minsann sett samma flera gånger!)
flygplan
roliga fusk (såsom flygande bilar)
mer än bara stad (ängar, skogar etc)
2011-07-11, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Jag har ju spelat en hel del, som jag antar att de flesta andra här har...
jag vet inte hur det ligger till med er, men det här är grejerna jag saknar mest med GTA IV;
förstörbar stad,
möjligheten att kunna göra sin egen spellista man kan lyssna på istället för radion,
skiftande årstider,

kunna råna banker/butiker
kunna kidnappa folk (slänga in i bagageluckan etc)
unika människor (det var ju tal om det när gta iv skulle släppas men jag har minsann sett samma flera gånger!)
flygplan
roliga fusk (såsom flygande bilar)
mer än bara stad (ängar, skogar etc)
Det finns en rockstar mapp under mina dokument som du kan stoppa in mp3 filer i.
2011-07-11, 23:55
Avslutad
En hel del från RDR skulle vara roligt. Binda fast folk, slänga dem i bilarna. Göra stölder i banker. kassaskåp. Hela rånprocessen så att säga.
2011-07-12, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azon27
Ryktas om att GTA V ska visas redan denna sommar.

http://www.gamereactor.se/nyheter/28194/GTA+V+utannonseras+i+sommar/

Dra åt skogen! Nu jävlar håller vi tummarna.
2011-07-12, 13:56
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummisnodden
Dra åt skogen! Nu jävlar håller vi tummarna.

Kommer släppa en tår om det är sant, jag har väntat så jävla länge känns det som nu. Kommer ihåg att jag var ledig från skolan när GTA IV släpptes så jag kunde köpa det :P
2011-07-12, 20:46
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Det finns en rockstar mapp under mina dokument som du kan stoppa in mp3 filer i.
kör dock på Ps3
2011-07-12, 22:19
Medlem
skulle vilja ha mer o göra sidan om updragen typ som i saints row 2 tex
2011-07-13, 13:31
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Jag hoppas verkligen på liknande inslag. Med tanke på hur mycket man kunde göra i GT:IV (jämfört med de tidigare i spelserien) så lär man nog kunna göra ännu mer saker i det kommande spelet.
Vad kunde man göra som var så mkt mer i 4:an än i vice city, vice city stories, liberty stories och san andreas? Som jag ser det fanns det bra mkt mer att göra i dom spelen än i 4:an
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
kör dock på Ps3
Ja det är kasst med PS3:an att man inte kan spela musik från spelaren som man kan göra på 360, bara en liten flaw. Men håller med om att det är riktigt kasst, tycker sony kan fixa en patch som fixar det, men dom kan ju lägga in en funktion att importera låtar från HDD. Vet att nått spel har så man kan göra så.
2011-07-13, 13:46
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Kommer släppa en tår om det är sant, jag har väntat så jävla länge känns det som nu. Kommer ihåg att jag var ledig från skolan när GTA IV släpptes så jag kunde köpa det :P
Jag kommer ta ledigt minst tre dagar när GTA 5 kommer. Inget fel med det!!
2011-07-13, 17:48
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Detroit 1960 hade varit kul. Chicago 1970 hade varit något det också.
Någonting som hade varit sjukt kul skulle vara GTA: San Fransisco, fan vad annorlunda, eller hur?

San Fierro.
2011-07-13, 18:59
Medlem
Ghost-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
San Fierro.
fast San Fierro var ju bara en del av spelet. Om man verkligen gör San Francisco så blir det en annan sak.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in