2012-11-08, 13:48
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Verkar inte vara så att någon (inklusive mig, fram tills nu) har tänkt på att han i trailern inte låter som en neger överhuvudtaget. Låter mer italiensk-amerikan. Ja, jag anser att man kan höra på röster vilken hudfärg folk har, åtminstone är skillnaden mellan vit och svart hörbar i många fall.

Jag tror vit snubbe. Kanske till och med får svaret på det ikväll! Förresten, vet nån när niko bellic presenterades som huvudpersonen inför gtaiv släppet?
Allt pekar på att huvudkaraktären är en maffiamedlem från NYC som flyttar till LA.
2012-11-08, 14:03
Medlem
CB_smokers avatar
http://www.product-reviews.net/2012/11/08/gta-v-protagonist-visual-sparks-debate/

2012-11-08, 14:08
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
http://www.product-reviews.net/2012/11/08/gta-v-protagonist-visual-sparks-debate/

Bara jag som tycker att han påminner mig om en Redneck version av Claude ifrån Gta 3
2012-11-08, 14:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Bara jag som tycker att han påminner mig om en Redneck version av Claude ifrån Gta 3

Lite faktiskt, en äldre Claude haha

Jag tror att han kommer att vara precis som hippien i Gta San Andreas, bo ute på landet och är lite knäpp i huvudet
2012-11-08, 14:22
Medlem
Fyfan, kan knappt bärga mej!!
2012-11-08, 14:23
Medlem
Bricabracs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Den äldre mannen.
Fast jag förstår dock inte vad det är som säger att man ska spela honom (i sådana fall) som en äldre man.
Han säger i trailern 'Why did I move here?' som om det vore en början på hela "äventyret" så man kan likväl spela honom ett X antal år yngre.
Och att han senare ser ut över staden som en 'aftermath' till allt som har hänt och då flashbackar tillbaks till det.

Extremt coolt om äkta

Den där teorin var riktigt intressant! Kikar på dessutom på senaste läckta bilden från spelet så ser det ut som han i trailern, fast bra mycket yngre. Intressant.
2012-11-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Asså kommer det ens till Pc? eller ska det vara lika sketen konsolport som GTA IV???
Får hoppas dem gör så det funkar BRA till pc. Efter som IV var ren flopp.
2012-11-08, 14:26
Medlem
TomThumbs avatar
Hej! Jag befinner mig för tillfället i Kina, och detta trevliga land har ju blockat i stort sett alla amerikanska sidor ni kan tänka er.. Så jag skulle verkligen uppskatta om någon vänlig själ kunde posta artiklarna på denna sida då de äntligen kommer upp..

Tack på förhand!
2012-11-08, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Rockstars svar ang PC version:

Källa på det?
2012-11-08, 14:27
Medlem
Jag får lite Ryder-känsla av liraren på quadbiken och jetskin, känns inte som att man spelar han i alla fall, nån jävel som förråder en säkert en bit in i storyn.
2012-11-08, 14:28
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Källa på det?
Står på deras hemsida.
2012-11-08, 14:29
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Jag får lite Ryder-känsla av liraren på quadbiken och jetskin, känns inte som att man spelar han i alla fall, nån jävel som förråder en säkert en bit in i storyn.

Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Lite faktiskt, en äldre Claude haha

Jag tror att han kommer att vara precis som hippien i Gta San Andreas, bo ute på landet och är lite knäpp i huvudet

Jag har en känsla av det också. Snubben ser ut som en sådan man inte kan lita på. Men vad vet jag
Han kanske är jätte snäll och egentligen är en Brat som äger halva Los santos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in