2012-11-01, 14:43
Medlem
sigurts avatar
Tror ni inte att det kommer komma en "countdown" på hemsidan?

Det har väl gjort det tidigare såvitt jag kan minnas....
2012-11-01, 14:47
Medlem
Flaskpost23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Tror ni inte att det kommer komma en "countdown" på hemsidan?

Det har väl gjort det tidigare såvitt jag kan minnas....

Snackar du om trailern så, ja det kom på den förra med

EDIT: Fast sen när man ska titta på den så kraschar alltid servrarna ändå
Senast redigerad av Flaskpost23 2012-11-01 kl. 14:50.
2012-11-01, 14:51
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
För att i morgon är det exakt 1 år sedan första trailern kom.
Ja visst det fan! Ja men då så finns det ju en chans om att vi ska få se en trailer!
2012-11-01, 14:59
Medlem
vike22s avatar
Hoppas på något från Rockstars sida imorgon, med tanke på ettårsjubiléet.
2012-11-01, 15:13
Medlem
tglrs avatar
Hoppas det blir mycket rån i GTA V. bankrån, värdetransport osv. Hoppas även på lite mer fängelsegrejer, typ hjälpa någon att rymma eller liknande.
2012-11-01, 15:17
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Hoppas det blir mycket rån i GTA V. bankrån, värdetransport osv. Hoppas även på lite mer fängelsegrejer, typ hjälpa någon att rymma eller liknande.

Håller med, tycker även att man ska kunna råna banker, affärer och liknande utanför uppdragen, vore riktigt kul!
Ja lite fängelse får gärna vara inblandat för min del, vore kul att spendera lite tid bakom lås. Och kanske hamna i lite slagsmål och liknande, eller utföra något mord för att slutligen rymma.
2012-11-01, 15:53
Medlem
sigurts avatar
587 sidor har den här tråden och spelet har inte ens fått en releasedatum!
Kan detta vara nått slags rekord?

Fan vad hypat det är!!!

Imorrn är det 1-årsjubileum och jag tror att vi får nånting från Rockstar, dock inte en ny trailer.

Men nån/några screenshots iaf.

Trailer kommer nog i samband med att den där tidningen kommer som skulle ha 18 sidor(!!) GTA V!
2012-11-01, 16:22
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
Håller med, tycker även att man ska kunna råna banker, affärer och liknande utanför uppdragen, vore riktigt kul!
Ja lite fängelse får gärna vara inblandat för min del, vore kul att spendera lite tid bakom lås. Och kanske hamna i lite slagsmål och liknande, eller utföra något mord för att slutligen rymma.
Precis! När jag lirar GTA IV brukar jag råna typ "tvättomat"-ställena och klädaffärer för typ 13$, hur kul är det liksom.

Det vore kul om man kunde ha med sig ett par andra också när man gör bankrånen, typ planera lite innan med flyktbilar, flyktvägar och så.
2012-11-01, 16:50
Medlem
Dwades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
587 sidor har den här tråden och spelet har inte ens fått en releasedatum!
Kan detta vara nått slags rekord?

Fan vad hypat det är!!!

Imorrn är det 1-årsjubileum och jag tror att vi får nånting från Rockstar, dock inte en ny trailer.

Men nån/några screenshots iaf.

Trailer kommer nog i samband med att den där tidningen kommer som skulle ha 18 sidor(!!) GTA V!

Vilken tidning är det då? Hoppas att den finns att tillgå i svenska butiker!
2012-11-01, 17:09
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Vilken tidning är det då? Hoppas att den finns att tillgå i svenska butiker!

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/10/26/december-issue-featuring-gta-v-to-launch-digitally-on-november-8.aspx

Tidningen kommer att finnas tillgänglig digital tidigare, det vanliga numret kommer antagligen att finnas tillgängligt på t ex pressbyrån mm. Läser aldrig fysiska tidningar längre men är ganska säker på att Game Informer säljs på bl a pressbyrån. Bor du nära sthlm t ex så finns ju världens alla tidningar att tillgå där!
2012-11-01, 17:32
Medlem
Schnauzers avatar
Man kan ju vara ganska säker på att någon kommer scanna sidorna i GI och sprida på internet.
2012-11-01, 18:49
Medlem
Amarantis avatar
En stor snackis på GTAForums för tillfället är några läckta bilder. Jag vet inte exakt all information men det ska visst ha nånting att göra med att vissa affärer redan kan förboka spelet och så får man en liten present när man förbokar spelet.

http://distilleryimage11.s3.amazonaws.com/a6e5ad0c243e11e2829522000a1fa769_7.jpg
http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/d3afd12223ae11e2939b22000a1f9251_7.jpg

Detta är alltså inte "officiellt" det kan ju givetvis vara fejk men med tanke på att R* är på gång att marknadsföra spelet till 100% så borde man ju tro att officiella återförsäljare får sådant här tillgängligt innan den allmänna publiken.

Edit: Kan inte fatta att det redan har gått 1 år sedan trailern släpptes. Jag minns fortfarande hur jag satt där bänkad framför datorn och stirrade på skärmen under de tre sista minuterna. Jag hade förberett en iskall bira som jag njöt av under de kanske 15 gångerna jag kollade på trailern. Jag satt där och hoppades på Vice City men det gjorde inte så mycket för Los Santos såg sjukt snyggt ut.
Senast redigerad av Amaranti 2012-11-01 kl. 18:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in