2012-08-12, 01:28
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedros93
Verkligen, vet att det diskuterats redan men va fan är det för stil att släppa en trailer sedan vänta flera månader innan man släpper 2 sjukt tråkiga bilder. Nu äre väl hela 9 månader sedan trailern kom? Sjukt störande, hade hellre sett att dem inte gått ut med pelet överhuvudtaget för inte tror jag att dem kmr att släppa det inom 6 månader, inte en chans i mina ögon.

26 Oktober 2011 dvs drygt 11 månader sen :/

Citat:
Ursprungligen postat av Organon
Jag håller med er, längtan är nästintill olidlig.

Jag blir rent nostalgisk av allt snack om gamla GTA. Vet inte hur många timmar jag spenderade i SA världen. Lyssnade på K-rose, letade spökbilar, motorsågsmän, bigfoots mfl Gamla goda tider. Brände till och med ut K-Rose spåren på en cd och hade i min egna bil. Snacka om sjukt

Hahaha juste, spökbilarna hade jag glömt
Så jävla läskiga tomma bilar som kom rullandes helt random i skogen
2012-08-12, 12:30
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Nja, förstår inte varför folk tror att deras specialintressen skulle funka bra i GTA5... Precis som snubben som ville att man skulle kunna fiska och segla.

Jag gillar att snusa så jag hoppas att de gör så att man kan göra det i GTA också. Helst ett litet mini-game där man måste gå till butiken för att köpa sig en stock snus och ibland så kollar de leg så man får inte glömma att ta med det. Sen vill jag helst att de implementerar ett pengasystem och ett skattesystem som reglerar priset på tobak så att man ibland måste gå ut o råna lite folk för att ha råd med snus. Jag vill också att karaktären man spelar ska vara beroende av snus så om man får för lite så blir han seg och deppig och efter tillräckligt lång tid utan nikotin dör man. Sen tänker jag mig ett uppdrag som börjar med att man köper en dosa men sen när man kommer hem märker man att det är jord istället för lössnus, så i slutet av uppdraget letar man rätt på pakistaniern som sålde låtsassnusen och ger honom pryl. Jag hoppas att det finns både portionssnus och lössnus och alla ska vara välkända svenska märken.

Hahaha! Det här var en glädje att läsa!
2012-08-12, 12:38
Medlem
pttns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Nja, förstår inte varför folk tror att deras specialintressen skulle funka bra i GTA5... Precis som snubben som ville att man skulle kunna fiska och segla.

Jag gillar att snusa så jag hoppas att de gör så att man kan göra det i GTA också. Helst ett litet mini-game där man måste gå till butiken för att köpa sig en stock snus och ibland så kollar de leg så man får inte glömma att ta med det. Sen vill jag helst att de implementerar ett pengasystem och ett skattesystem som reglerar priset på tobak så att man ibland måste gå ut o råna lite folk för att ha råd med snus. Jag vill också att karaktären man spelar ska vara beroende av snus så om man får för lite så blir han seg och deppig och efter tillräckligt lång tid utan nikotin dör man. Sen tänker jag mig ett uppdrag som börjar med att man köper en dosa men sen när man kommer hem märker man att det är jord istället för lössnus, så i slutet av uppdraget letar man rätt på pakistaniern som sålde låtsassnusen och ger honom pryl. Jag hoppas att det finns både portionssnus och lössnus och alla ska vara välkända svenska märken.

Det är sånna här inlägg som gör att jag älskar Flashback!
2012-08-12, 15:47
Medlem
Reggaemans avatar
Det är lite ledsamt att inte få någon info överhuvudtaget då folk här på forumet har så sjukt mycket idéer och förhoppningar om vad som kommer finnas med och man hoppas ju att någonting av det kommer att finnas med när spelet släpps, samtidigt så känns det som att det mesta av vad som skrivs här är mest önskedrömmar och kommer förmodligen inte finnas med men det går ju knappt att hoppas då vi inte ens får en lite mening av vad vi kommer att kunna förvänta oss!
2012-08-12, 16:07
Medlem
Rippless avatar
Alltså, vissa önskemål är lite väl specifika för individens egna intressen, som Schnauzer beskriver. Det vi kan förvänta oss är det gamla vanliga GTA-temat, men jag hoppas på mer landsbygd än IV.
2012-08-12, 20:00
Medlem
NorthSNKRs avatar
Vore trevligt om San Ferro fans med på ett hörn igen också... som den nordliga utposten
2012-08-12, 21:44
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Vore trevligt om San Ferro fans med på ett hörn igen också... som den nordliga utposten
Rockstar har redan sagt att spelet kommer att äga rum i Los Santos och den omgivande landsbygden runtom.

Alltså ingen San Fierro eller Las Venturas, tyvärr. Men visst hade det varit trevligt.
2012-08-12, 21:45
Medlem
Reggaemans avatar
Ganska kul nu när man har spelat Gta IV ett par år och går tillbaka och spelar Gta San Andreas, helvete vad stelt och kantigt det är

Hoppas på mycket mer "flyt" i Gta V, gärna ännu mer förbättrad bilfysik samt människofysik och mer verklighetstrogen förstörelse av bilarna
2012-08-12, 21:48
Medlem
dolppens avatar
Längtar fan alltså... Spännande och se om de håller på släppet och väntar in ps4an!
2012-08-12, 23:25
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolppen
Längtar fan alltså... Spännande och se om de håller på släppet och väntar in ps4an!

Vad jag vet så finns det väl ingen officiell information om PS4 överhuvudtaget så det känns ju högst osannolikt att Gta V skulle komma till PS4
2012-08-13, 00:22
Medlem
LoggotyroX32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Rockstar har redan sagt att spelet kommer att äga rum i Los Santos och den omgivande landsbygden runtom.

Alltså ingen San Fierro eller Las Venturas, tyvärr. Men visst hade det varit trevligt.

Möjligen kanske man kommer kunna skymta lite utav San Fierro i fjärran när man kör runt på landsbyggden, Men jag skulle inte räkna med det.
2012-08-13, 01:01
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoggotyroX32
Möjligen kanske man kommer kunna skymta lite utav San Fierro i fjärran när man kör runt på landsbyggden, Men jag skulle inte räkna med det.

Du menar att man skulle kunna skymta det bortom havet?
Eftersom jag bara antar och räknar med att dom kommer köra på samma kartsystem igen med en värld omgiven av vatten så känns det väldigt tveksamt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in