2012-08-08, 11:22
Medlem
Efter att igår spelat GTA IV och poliserna snodde motorcyklar för att jaga mig måste jag slå ett slag för att poliserna MÅSTE ha polismotorcyklar utöver polisbilarna.

Haha, sjukt kul var det. Dom är ju helt galna med motorcyklarna, kör som när dom kör bil. Kommer och frontar en som om jag ska stanna på grund av det.
2012-08-08, 15:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Efter att igår spelat GTA IV och poliserna snodde motorcyklar för att jaga mig måste jag slå ett slag för att poliserna MÅSTE ha polismotorcyklar utöver polisbilarna.

Haha, sjukt kul var det. Dom är ju helt galna med motorcyklarna, kör som när dom kör bil. Kommer och frontar en som om jag ska stanna på grund av det.

Det är en bra poäng med tanke på att San Andreas världen förmodligen är tillbaka!
Skulle vilja se polismotorcyklar och en sak jag kom på häromdagen som jag tror fanns med i San Andras(?), spikmattor som polisen lägger ut för att skapa punktering!
2012-08-08, 17:25
Medlem
Rippless avatar
Jag hoppas verkligen att de gör en värld utanför staden. Men då ska det vara snyggt gjort, med ett landskap likt det här. Underbart!
2012-08-08, 19:07
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Jag hoppas verkligen att de gör en värld utanför staden. Men då ska det vara snyggt gjort, med ett landskap likt det här. Underbart!

Ja, det hade varit fantastiskt.
2012-08-08, 19:30
Medlem
sckrz-krks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII
Har Rockstar "lurats" på detta sätt i något tidigare spel? Om inte, så är chansen stor att allt som visas i trailern inkluderas i slutprodukten!
Lurats och lurats... Jag minns att trailern till SA visade vissa karaktärer och modeller som sedan inte fanns med i den slutgiltiga versionen. Dock gick de att återinföra genom mods
2012-08-08, 20:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sckrz-krk
Lurats och lurats... Jag minns att trailern till SA visade vissa karaktärer och modeller som sedan inte fanns med i den slutgiltiga versionen. Dock gick de att återinföra genom mods

Snackar du om Hot Coffe moden eller är det något annat du pratar om?
Länka gärna till det du syftar på i så fall
2012-08-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Jag rekommenderar dig att kolla igenom trailers till GTA:SA själv. Finns på Youtube. Jämför.

Kommer själv ihåg att screenshotsen inte var som spelet. De tidiga var oftast mycket sämre än det riktiga spelet. Detta gäller speciellt GTA3 och GTA:SA.
2012-08-08, 20:46
Medlem
sckrz-krks avatar
Citat:
Bland annat. Fanns även vissa Grove Street-karaktärer som syntes i trailern men inte i spelet. Som nerdfeud skriver kan man hitta mycket om man kollar lite på trailers.
Citat:
Ursprungligen postat av nerdfeud
Jag rekommenderar dig att kolla igenom trailers till GTA:SA själv. Finns på Youtube. Jämför.
2012-08-08, 22:20
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sckrz-krk
Bland annat. Fanns även vissa Grove Street-karaktärer som syntes i trailern men inte i spelet. Som nerdfeud skriver kan man hitta mycket om man kollar lite på trailers.

Hade för mig att Hot Coffee moden var en mod skapad av fans och inte av Rockstar själva?

Här har vi ett hopklipp av alla trailers for San Andreas

http://www.youtube.com/watch?v=4sxZ1x6I57s

För mig som inte har spelat San Andreas på ca 6 år så kunde jag inte se någonting jag inte kände igen från spelet, gör ni?
2012-08-09, 04:20
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Hade för mig att Hot Coffee moden var en mod skapad av fans och inte av Rockstar själva?
Det trodde jag också först men det var faktiskt de som gjorde den. Alla detaljer finns att läsa här.
2012-08-09, 04:54
Medlem
CommonKnowledges avatar
En av grejerna jag har hogst upp pa onskelistan ar att AI:n ska vara annu smartare an hittills och som jag tidigare skrivit i traden, kunna plocka upp lite allt mojligt i omgivningen for att anvanda som vapen.
2012-08-09, 06:09
Bannlyst
Snälla GTA V ta oss tillbaka till början på 90-talet igen. Lowriders med chromade fälgar. Eazy-E snubbe som glider fram i sin cheva '59 tidigt på kvällen då solen precis färgat himlen orange. Samtidigt hörs N.W.A's 16 bars låtar från stereon. Just another day in da hood

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in