2012-09-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha, det står på ett kvitto från en butik...tror knappast att dom vet mycket mer än vi gör ang releasedatum utan tror bara att dom gissar att det kommer ut då
Hade återförsäljarna kännt till releasedate hade vi fått nys om det också.
2012-09-11, 08:12
Medlem
Kaejkos avatar
Kom på två saker jag skulle vilja ha med i spelet.

1. Monstertrucks igen och en Monstertruckarena, där man både kan kolla på när NPC kör och så kan man köra själv. Minigame.
Monstertruckarenan ska vara i någon liten stad där massa rednecks med Hatt och vetestrån i käften.
Riktig Redneckkänsla

2. Stor Arena inne i huvudstaden LS där man kan göra sidouppdrag och köra minigames så som Destruction derby och det ska variera. Det ska också hända att man nån gång ibland kanske ska skjuta en sjungande localkändis eller någon större kändis som står på scenen ifrån sittplatsen så får man massa pengar.
Senast redigerad av Kaejko 2012-09-11 kl. 08:14.
2012-09-11, 09:40
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko

1. Monstertrucks igen och en Monstertruckarena, där man både kan kolla på när NPC kör och så kan man köra själv. Minigame.
Monstertruckarenan ska vara i någon liten stad där massa rednecks med Hatt och vetestrån i käften.
Riktig Redneckkänsla

2. Stor Arena inne i huvudstaden LS där man kan göra sidouppdrag och köra minigames så som Destruction derby och det ska variera. Det ska också hända att man nån gång ibland kanske ska skjuta en sjungande localkändis eller någon större kändis som står på scenen ifrån sittplatsen så får man massa pengar.

Håller med att monstertruck skulle vara riktigt kul att få tillbaka, dom var sköna att köra i Gta SS ute på landsbygden
2012-09-11, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko

Ja en arena, besviken att dt inte var med i GTA IV. Vore coolt om man mötte upp m någon mafia boss under en baseball match i hans box innan ett uppdrag
2012-09-11, 12:34
Medlem
Börjar bli dags att släppa spelet snart tycker man. Som man väntat
2012-09-11, 14:53
Medlem
BleAivanos avatar
Nja monstertruck kan jag vara utan, däremot så skulle jag gärna
se en racerbana i spelet, typ Laguna Seca.

Dvs ett ställe där man kan lufta sina sportbilar ordentligt utan att behöva
bekymra sig som den korkade AI-trafiken.
2012-09-11, 15:58
Medlem
smides avatar
Monstertruck hade vart väldigt kul att få tillbaka! Dels för att få fräsa fram över stock och sten ute på vischan, och dels för att kunna skapa kaos inne i staden med den. Tänk en monstertruck vråla fram längs Hollywoods gator. Lägg till riktigt skön fysik på det, så kan det bli oerhört kul!

Hade även vart roligt att få återse skördetröskan. Även den hade jag gärna framfört på någon vältrafikerad gata!
2012-09-11, 17:01
Medlem
Kesslers avatar
De får fan fixa bra musik. VC och SA förändrade min musiksmak för all framtid. K-DST och RADIO X har många fantastiska låtar som jag nog knappt hade hört om det inte vore för GTA. K-rose är lite mysig också. VC med sina 80-talsdängor. Helt underbart.

Musiken i GTA IV var kass. Var nog för många låtar i GTA IV dessutom. De få som var bra hörde man nästan aldrig.

Fördelen med VC och SA var ju att de utspelade sig på 80 och 90-talet så man körde sköna låtar från då. V verkar ju vara nutid och man orkar ju inte lyssna på moderna låtar man hör annars i vardagen eller så tar de mindre kända dåliga låtar. De får fixa radiokanaler med äldre hits, de får gärna slänga med någon VC/SA låt där också.
2012-09-12, 13:06
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
De får fan fixa bra musik. VC och SA förändrade min musiksmak för all framtid. K-DST och RADIO X har många fantastiska låtar som jag nog knappt hade hört om det inte vore för GTA. K-rose är lite mysig också. VC med sina 80-talsdängor. Helt underbart.

Musiken i GTA IV var kass. Var nog för många låtar i GTA IV dessutom. De få som var bra hörde man nästan aldrig.

Fördelen med VC och SA var ju att de utspelade sig på 80 och 90-talet så man körde sköna låtar från då. V verkar ju vara nutid och man orkar ju inte lyssna på moderna låtar man hör annars i vardagen eller så tar de mindre kända dåliga låtar. De får fixa radiokanaler med äldre hits, de får gärna slänga med någon VC/SA låt där också.

Instämmer.. GTA IV föll mig inte heller i smaken då GTA San var en höjdare att lyssna på
Tror faktiskt inte det blir modern musik i GTA V , även om det är "modern tid".
Sen tror jag att det kommer finnas fler radio kanaler som man kan bläddra på.
2012-09-13, 09:57
Medlem
Dimaks avatar
GILLAR IV men San Andreas är mitt! K-dst Radio X åka runt med sin Harley inget tar det.!
2012-09-13, 11:27
Medlem
mytologis avatar
Bra idé med moster truckarna. Säkert inte så otroligt heller.

Fick en tanke medans jag skrev inlägget, tänk om rockstar tar med en pilbåge i spelet. Hade varit kul att skjuta folk med den
2012-09-13, 13:18
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Bra idé med moster truckarna. Säkert inte så otroligt heller.

Fick en tanke medans jag skrev inlägget, tänk om rockstar tar med en pilbåge i spelet. Hade varit kul att skjuta folk med den
haha kan bara tänka sig springa runt med en pil i armen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in