Sen tänkte jag bara att eftersom Vice City och San Andreas är två helt olika världar samt att Gta V iallafall ger intrycket om att det är en nysatsning av San Andreas så känns det skumt att blanda in Vice City och dess karaktärer men som sagt, det är bara min åsikt.
Njae det är de väl ändå inte? Ken Rosenberg är ju med i några uppdrag i GTA SA? Har för mig han t.o.m. ringer Tommy fast denne inte svarar.
Fast som jag förstått det så är detta ett helt ny värld/spel, även om det råkar vara i LS,
som är helt separat från de som var innan GTA IV gällande händelser och karaktärer.
DVS GTA III, Vice City och SA har aldrig existerar i denna tidslinje.
Med tanke på att dom har valt att ta tillbaka landsbygden efter mycket klagomål på Gta IV från spelare runt om i världen + att det faktiskt står "San Andreas" på registreringsskylten i en av de nya screenshotsen så bara antar jag att detta är någon slags "uppgradering" på San Andreas rent helhetsmässigt
Med tanke på att dom har valt att ta tillbaka landsbygden efter mycket klagomål på Gta IV från spelare runt om i världen + att det faktiskt står "San Andreas" på registreringsskylten i en av de nya screenshotsen så bara antar jag att detta är någon slags "uppgradering" på San Andreas rent helhetsmässigt
Alltså dom har redan gått ut med att det blir Los Santos .
Fast just den biten tror jag inte behöver dra någon parallell alls till att det skulle vara en "remake" av SA. San Andreas är helt enkelt en geografisk del av GTA-universumet, och eftersom Los Santos ligger i San Andreas, finns det med på registreringsskyltarna.
Angående diskussionen om olika världar så kan jag räta ut några frågetecken åt er.
Gta 3-eran är en värld (universum). Alltså Gta 3, Vice city och San Andreas.
Gta IV-eran är en annan värld (universum) Alltså Gta IV, TLAD, TBOGT och V.
Vilket alltså innebär att karaktärer från olika universum inte kommer att vara i samma spel.
Rätt mig om jag har fel men är det inte bekräftat att huvudkaraktären heter Albert de Silva? (Eller något i den stilen)
Som ovanstående skrev: San Andreas är bara en geografisk del i GTAs universum. Bara för att GTA 3 och 4 båda utspelar sig i Liberty City, så betyder inte det att GTA 4 är en remake av GTA 3.
Senast redigerad av MegamanX 2012-08-23 kl. 23:43.
Angående diskussionen om olika världar så kan jag räta ut några frågetecken åt er.
Gta 3-eran är en värld (universum). Alltså Gta 3, Vice city och San Andreas.
Gta IV-eran är en annan värld (universum) Alltså Gta IV, TLAD, TBOGT och V.
Vilket alltså innebär att karaktärer från olika universum inte kommer att vara i samma spel.
Var någon DJ på en av radiokanalerna i IV som även var DJ på radiostationer i de tidigare spelen. Googlade, Lazlow heter han. Världarna hänger ihop, det är samma universum.
Sitter och drömmer om hur underbart det kommer att vara att köra bil i spelet... ta en lite äldre bil, skruva in nåt bra på radion och bara ge sig ut och glida... upptäcka... häpnas över detaljrikedomen... i timmar...