Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Inte för att gnälla men folk som skriver typ "omg så där bra kan det inte se ut" va fan det är ju pixlar som syns här och där i bilderna. Visst att det är imponerande grafik för ett spel som lär ha en stor spelvärld, men helt megafantastiskt snyggt tycker inte jag det är, gillar inte stilen riktigt. Men så tyckte jag på förhand om RDR också men det spelet var fan snyggt även om det "buggade" lite i grafiken, särskilt på PS3.
Favoritbilden är helt klart fallskärmshopparen, kolla grusvägen nere till höger. Crossa eller cykla runt där kommer bli grymt. Det här kan bli ett av de bästa spelen någonsin.
Edit: Släpp trailer imorgon. Releasedatum till dagen därpå och efter det släpper ni en trailer till RDR2 ok R*?
Bilden på huset med tennisplanen ser väldigt kantig, platt och konstig ut, hoppas att det bara är tillfälligt
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Något som jag anser nästintill säkert nu är ju att man kommer få spela med två karaktärer, man har ju den äldre gubben som sägs vara Ned Luke, han ser man ju flera gånger i trailern och sedan är det väll han som sitter i hydran på bilden?
Den svarta/latino som man ser bli jagad av en polis-helikopter i trailern är väl samma som sitter i helikoptern och hänger i fallskärmen på de nyligen postade bilderna?
Det är ett flertal personer som påpekar detta men själv tycker jag att det är för tidigt att säga med tanke på att det enda folk har att gå på är att färgen på personen i fallskärmen ser ut att vara lite mörkare, finns ju inget annat alls som på något sätt visar att det är han
Kan ju lika gärna vara gubben bara att huden ser mörkare ut från den vinkeln