2012-08-23, 12:11
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Förlåt för ot, men jag är helt bergsäker med att man kan åka med tåget i San andreas som i Gta3

Har för mig att man kan göra båda på SA.

Inga nya bilder än, jag hoppas på senare idag.

På tal om cykling. Jag hoppas att man kan hoppa/stegra med cykeln och göra stoppies då kan man lattja runt och göra trixs som man brukade göra på SA, annars är det inte ens värt att ha cykel med i spelet.

Du kan inte åka med i tåget på SA, du kan köra det däremot.

På tal om cyklarna, det är väl en självklarhet? Eftersom du kan göra det med motorcyklarna som är med i spelet. Det har alltid gått sedan dom tog in motorcykel så jag ser inte varför dom skulle ta bort en sådan sak.
2012-08-23, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Du kan inte åka med i tåget på SA, du kan köra det däremot.

På tal om cyklarna, det är väl en självklarhet? Eftersom du kan göra det med motorcyklarna som är med i spelet. Det har alltid gått sedan dom tog in motorcykel så jag ser inte varför dom skulle ta bort en sådan sak.

De plockade bort flygplan från 4an när det fanns i VC samt SA så man vet aldrig.
2012-08-23, 12:40
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
De plockade bort flygplan från 4an när det fanns i VC samt SA så man vet aldrig.

Berodde ju endast på att GTA IV utspelade sig i en New York-kopia.

2012-08-23, 12:43
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Inte för att gnälla men folk som skriver typ "omg så där bra kan det inte se ut" va fan det är ju pixlar som syns här och där i bilderna. Visst att det är imponerande grafik för ett spel som lär ha en stor spelvärld, men helt megafantastiskt snyggt tycker inte jag det är, gillar inte stilen riktigt. Men så tyckte jag på förhand om RDR också men det spelet var fan snyggt även om det "buggade" lite i grafiken, särskilt på PS3.

Favoritbilden är helt klart fallskärmshopparen, kolla grusvägen nere till höger. Crossa eller cykla runt där kommer bli grymt. Det här kan bli ett av de bästa spelen någonsin.

Edit: Släpp trailer imorgon. Releasedatum till dagen därpå och efter det släpper ni en trailer till RDR2 ok R*?

Bilden på huset med tennisplanen ser väldigt kantig, platt och konstig ut, hoppas att det bara är tillfälligt

Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Något som jag anser nästintill säkert nu är ju att man kommer få spela med två karaktärer, man har ju den äldre gubben som sägs vara Ned Luke, han ser man ju flera gånger i trailern och sedan är det väll han som sitter i hydran på bilden?
Den svarta/latino som man ser bli jagad av en polis-helikopter i trailern är väl samma som sitter i helikoptern och hänger i fallskärmen på de nyligen postade bilderna?

Det är ett flertal personer som påpekar detta men själv tycker jag att det är för tidigt att säga med tanke på att det enda folk har att gå på är att färgen på personen i fallskärmen ser ut att vara lite mörkare, finns ju inget annat alls som på något sätt visar att det är han

Kan ju lika gärna vara gubben bara att huden ser mörkare ut från den vinkeln
2012-08-23, 13:18
Medlem
podds avatar
Vet man när spelet kommer ut? Orkar inte läsa över 400 sidor för att se om ni redan har skrivit det...
2012-08-23, 13:25
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av podd
Vet man när spelet kommer ut? Orkar inte läsa över 400 sidor för att se om ni redan har skrivit det...

Med risk för att låta dryg så hänvisar jag till rubriken där det står klart och tydligt att inget releasedatum finns.
2012-08-23, 13:29
Medlem
podds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Med risk för att låta dryg så hänvisar jag till rubriken där det står klart och tydligt att inget releasedatum finns.

Jo, det har jag sett, men jag tänkte att det kanske har kommit något releasedatum nu eftersom den här tråden startades 2009.
2012-08-23, 13:32
Medlem
3TTONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av podd
Jo, det har jag sett, men jag tänkte att det kanske har kommit något releasedatum nu eftersom den här tråden startades 2009.

Sekunden ett releasedatum är släppt lär mod ändra rubriken.
2012-08-23, 13:42
Bannlyst
Jag vill verkligen se nya bilar och inte bara massa konstiga amerikanska bilar har ni nån gång sett en Audi i spelet=?
2012-08-23, 14:12
Medlem
r0starNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hierro4
Jag vill verkligen se nya bilar och inte bara massa konstiga amerikanska bilar har ni nån gång sett en Audi i spelet=?

Ja, när jag la in en Audi Q7 i IV
2012-08-23, 14:18
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hierro4
Nej, men BMW och Mercedes.
2012-08-23, 14:28
Medlem
Hoppas att det snart kommer en ny trailer och då vill jag se lite autentiskt gameplay.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in