Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man
LA Noire tröttnade jag på efter en vecka
Red Dead Redemption tröttnade jag på efter att par månader
GTA4 är fortfarande kul att spela
Så jag är inte 100 % säker på att GTA5 blir ett lyckat spel !
L.A Noire var helt okej så länge man spelade uppdrag men så fort spelet tog slut blev det värdelöst, alldeles för mycket fokus på ansiktsanimationer och alldeles för lite fokus på story/saker att göra utanför uppdragen
Red Dead Redemption var en sjukt bra spel måste jag erkänna och det var roligt långt efter att storyn var slut men det försvann sakta men säkert från min intresselista med tiden...i ärlighetens namn så tror jag att jag saknade det moderna tex att kunna krasha en bil
Gta IV var jävligt roligt och är det fortfarande, varför vet jag inte...jag tror jag gillar tanken på att tex kunna demolera en bil till oigenkännlighet eller krocka i slowmotion när jag vill haha
Gta i överlag har alltid haft en otroligt skön känsla som gör att man inte tröttnar, själv har jag alltid fortsatt spela gta-spelen långt efter storyn är avklarad ända tills det kommer ett nytt gta och det är fan inte många spel som klarar att hålla igång min motivation på det sättet.
Jag tror att Gta V kommer att bli grymt och att vi inte kommer att bli besvikna, dock så är det väldigt mycket önskemål här i tråden om saker man ska kunna göra som jag aldrig någonsin kommer att komma med