2013-02-04, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Det var väl inte det vi pratade om heller? Du kommer INTE maxa spelet med en dator för 6 tusen. Lägg ner snacket bara, jag har pungat ut närmare 20 för min och jag maxar inte IV någonstans. Mest för att det är ett jävla skämt till portning men ändå.

Nu tycker jag vi lägger ner PC snacket över huvudtaget, ger ingenting till tråden ändå.
Då är det något fel på din dator. Min dator för 9 tusen maxar IV lätt.
2013-02-04, 21:57
Medlem
Reggaemans avatar
MortalDisease länkade den här bilden på sidan 940 i den här tråden och bilden hade han tydligen fått skickad till sig från sin polare.

http://s14.postimage.org/jcd60wmb5/GTA_V_MTF_DIVING.png

Fick vi någon klarhet i ifall den är fake (dvs från ett annat spel eller liknande) eller om den är riktig eller är det fortfarande okänt?

Jag är fortfarande nyfiken på vart din polare har fått bilden ifrån, jag sökte runt på Google i ca 20 min utan att hitta bilden någonstans
2013-02-04, 22:05
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
MortalDisease länkade den här bilden på sidan 940 i den här tråden och bilden hade han tydligen fått skickad till sig från sin polare.

http://s14.postimage.org/jcd60wmb5/GTA_V_MTF_DIVING.png

Fick vi någon klarhet i ifall den är fake (dvs från ett annat spel eller liknande) eller om den är riktig eller är det fortfarande okänt?

Jag är fortfarande nyfiken på vart din polare har fått bilden ifrån, jag sökte runt på Google i ca 20 min utan att hitta bilden någonstans
Vid första anblick tänker jag på gameplay-footage från ArmA III. Jag hinner dessvärre inte titta igenom samtliga gameplay-videos just nu, men jag vet att de vid något tillfälle visar undervattensuppdrag med bl.a. en dykare och en sorts undervattensskoter.
2013-02-04, 22:07
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Förut var jag in i den här tråden varje dag och läste varje inlägg, men det har avtagit mer och mer.
Så är det typ för mig nu
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Man kan nog radera 75% av hela tråden. Väldigt lite unika grejer som diskuterats här.
Sant.
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Ett exempel kan ju vara att Red Dead Redemption fortfarande inte dykt upp på pc.
Kommer det ens?
2013-02-04, 22:26
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Vid första anblick tänker jag på gameplay-footage från ArmA III. Jag hinner dessvärre inte titta igenom samtliga gameplay-videos just nu, men jag vet att de vid något tillfälle visar undervattensuppdrag med bl.a. en dykare och en sorts undervattensskoter.

Det kan du mycket väl ha rätt i, jag har aldrig spelat Arma så håller mig inte uppdaterad där men kollade några gameplayklipp och mycket väl så visar de när de dyker med dykarutrustning etc, bilden är kanske inte just från de klippen men det känns väldigt troligt att det är Arma
2013-02-04, 22:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Det kan du mycket väl ha rätt i, jag har aldrig spelat Arma så håller mig inte uppdaterad där men kollade några gameplayklipp och mycket väl så visar de när de dyker med dykarutrustning etc, bilden är kanske inte just från de klippen men det känns väldigt troligt att det är Arma
Jag hittade undervattensscenen.
http://www.youtube.com/watch?v=1pHvShDHGlw&feature=youtu.be&t=4m15s
(Notera ryggsäcken som är identisk med den på bilden du länkade)
2013-02-04, 22:47
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Kanske är oldnews för er gamers men Rockstar har gått ut med varför spelet försenats.

"To those of you saying or seeing various conspiracy theories about there being some other ulterior motive for this delay, rest assured that they're all nonsense - literally the only reason we've delayed the release is because we want the game to be as good as it needs to be." - Rockstar
Jag tycker inte det förklarar något egentligen.
2013-02-04, 22:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag hittade undervattensscenen.
http://www.youtube.com/watch?v=1pHvShDHGlw&feature=youtu.be&t=4m15s
(Notera ryggsäcken som är identisk med den på bilden du länkade)

Haha visst fan är det en bild från Arma 3, då fick vi klarhet i den "läckan"

Där dog dom spekulationerna

Riktigt nice btw med skeppsvraket och det, hoppas på något liknande i Gta V
2013-02-05, 05:27
Medlem
sneakydudes avatar
Här har det inte hänt mycket..=/ Nån som känner till om det kommer att komma någon mer omfattande artikel innan släpp, eller kommer R* att pytsa ut lite i taget fram till 17:e?

Det slog mig häromdagen att det inte rör mig i ryggen om spelet kommer i höst. Dead space 3 kommer nu i veckan, End game till bf3 kommer i mars och The last of us kommer den 7:e maj och det ser helt galet bra ut. Sen är det sommar och då finns det vettigare saker att göra än att häcka vid tevespelet!
2013-02-05, 15:19
Medlem
Drevs avatar
Kommer det finnas några 4wd bilar?
Skulle vara riktigt coolt att åka ut i vildmarken med en sån bil, gärna en stor fet SUV
2013-02-05, 15:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Här har det inte hänt mycket..=/ Nån som känner till om det kommer att komma någon mer omfattande artikel innan släpp, eller kommer R* att pytsa ut lite i taget fram till 17:e?

Det slog mig häromdagen att det inte rör mig i ryggen om spelet kommer i höst. Dead space 3 kommer nu i veckan, End game till bf3 kommer i mars och The last of us kommer den 7:e maj och det ser helt galet bra ut. Sen är det sommar och då finns det vettigare saker att göra än att häcka vid tevespelet!

Finns nog ingen som vet hur det kommer att se ut på info-fronten framöver, finns nog inte mycket tro på Rockstars sätt att göra reklam för Gta V längre är jag rädd

Det enda jag ser fram emot innan sommaren är Metro: Last light och The Last Of Us, Bf3 har jag tröttnat på för länge sen

Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Kommer det finnas några 4wd bilar?
Skulle vara riktigt coolt att åka ut i vildmarken med en sån bil, gärna en stor fet SUV

http://gta.wikia.com/Vehicles_in_GTA_V

Där har du de bilar som har synts till i bilder och filmer.
2013-02-05, 15:50
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Finns nog ingen som vet hur det kommer att se ut på info-fronten framöver, finns nog inte mycket tro på Rockstars sätt att göra reklam för Gta V längre är jag rädd

Det enda jag ser fram emot innan sommaren är Metro: Last light och The Last Of Us, Bf3 har jag tröttnat på för länge sen

http://gta.wikia.com/Vehicles_in_GTA_V

Där har du de bilar som har synts till i bilder och filmer.

Ser bra ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in