Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII
Någon här som spekulerade om att man spelar som Tommy Vercetti. Enligt mig hade det varit underbart, men han lär ju vara närmare 60 nu. Man vill ju inte ha en alltför stel snubbe som man springer runt med!
Har hört spekulationerna runt det också men det jag inte fattar är varför folk skulle vilja spela honom igen?
För mig känns det som att man aldrig kommer att spela samma person i två gta spel, mest för att hela tiden få en ny känsla på det och jag är väl knappast ensam om att inte vilja spela samma som samma person i två Gta spel?
Jag kan säga att jag är 99,9% säker på att det inte kommer att ske och jag hoppas att man får spela som någon ny
En sak till jag kom att tänka på häromdagen när det kommer till flygskolor osv, skulle gärna vilja se att man var tvungen att gå flygskola samt ta flygcertifikat innan man blev lagligt tillåten att flyga i Gta V, mest bara för att jag någonstans känner att det är lite löjligt att man som i tex San Andreas så spelar man en oerfaren snubbe från ghettot men man kan direkt hoppa in och köra jetplan utan problem och utan att polisen reagerar.
Att man tex är tvungen att ta flygcertifikat innan man börjar använda flygfordon för annars blir man wanted om man börjar flyga direkt, detta ger ju iallafall en lite mer realistiskt syn på den delen.