2012-04-08, 00:09
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Hoppas att de inför bil och flygskolor igen, men då ska de vara lite mer realistiska/ inte för svåra att genomföra. Tyckte att en del saker på skolorna i san andreas var alldeles för svåra. Flygskolan var nog ändå roligast, vad tycker ni andra?

Det blir nog knappast några skolor igen. Om det blir inkluderat så kommer flyskolan garanterat inte vara med eftersom hela syftet med den var ju den enorma arean som man kunde flyga över. Nu säger iofs ryktena att Los Santos med omjend kommer vara större än hela San Andreas men det kommer nog ändå kännas konstigt att flyga om det inte finns stora ytor att landa på förutom flyplatsen.

Däremot om dom släpper expansioner med San Fierro och Las Venturas så ser jag gärna en flygskola för då kan man ju landa i Nevada öknen.
2012-04-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Det blir nog knappast några skolor igen. Om det blir inkluderat så kommer flyskolan garanterat inte vara med eftersom hela syftet med den var ju den enorma arean som man kunde flyga över. Nu säger iofs ryktena att Los Santos med omjend kommer vara större än hela San Andreas men det kommer nog ändå kännas konstigt att flyga om det inte finns stora ytor att landa på förutom flyplatsen.

Däremot om dom släpper expansioner med San Fierro och Las Venturas så ser jag gärna en flygskola för då kan man ju landa i Nevada öknen.
Har du läst tråden eller? R* har ju gått ut med att det kommer vara stort "landsbygder" och att kartan är enorm. Bara för att Los santos står i focus betyder det inte att det kommer se ut exakt som på GTA;SA.
2012-04-08, 18:13
Medlem
edberg24s avatar
Har vi fått något spikat datum om lite nyheter eller är det fortfarande "vänta ett par månader" som R* gick ut med i Februari eller när det var?
2012-04-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Har vi fått något spikat datum om lite nyheter eller är det fortfarande "vänta ett par månader" som R* gick ut med i Februari eller när det var?
Tror att det har varit dött sen trailern släpptes i stort sett.
2012-04-08, 20:03
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjacke
Tror att det har varit dött sen trailern släpptes i stort sett.

Jag har varit utan internet i en vecka så jag tänkte ifall något roligt hade hänt. Shitluck på den, det verkar fortfarande rätt dött, har väl sett ett par "fakes" här å där men inget konkret.
2012-04-09, 15:15
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24

Det var väl så att de sa att ingen info skulle komma förrän tidigast efter att
Max Payne hade släppts?
2012-04-09, 17:55
Medlem
Herr-Pumps avatar
Sån otrolig väntan...någon som tror att det ens kommer att släppas under 2012?
2012-04-09, 18:04
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Det var väl så att de sa att ingen info skulle komma förrän tidigast efter att
Max Payne hade släppts?

Du har nog rätt. Det är en olidlig väntan just nu. Jag vill bara ha något som jag kan leva på i ett par månader till
2012-04-09, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Tyvärr tror jag inte det, isåfall hade vi fått mer information än vad vi redan har fått.
2012-04-09, 18:26
Medlem
Hummlers avatar
Vet inte om detta har varit uppe förr men vad tror ni? Kan det stämma?
2012-04-09, 18:37
Medlem
edberg24s avatar
Citat:

Nej nej, det tåget har gått. Jag lutar åt mars 2013, möjligtvis tidigare.
2012-04-09, 21:48
Medlem
cschrilles avatar
Citat:
Releasedatum!?
http://www.pcgamer.com/2012/04/09/grand-theft-auto-v-release-date-listed-as-october-2012-in-employee-resume/

Så oktober 2012 släpps det? Med tanke på att dom tog bort det direkt så lär det ju stämma?
Den första oktober 2012 är även 10-årsdagen för Vice City.

Nu blev jag genast lite gladare

Edit: Länk till Joystiq där även bevis finns.

Edit 2:
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Vet inte om detta har varit uppe förr men vad tror ni? Kan det stämma?
Även där står det att det släpps i Oktober, så jag tror att det stämmer.
Senast redigerad av cschrille 2012-04-09 kl. 21:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in