2012-08-28, 23:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3487
Jag vill att hela kartan ska vara upplåst från början och strippklubbar är ett måste så klart lol

Fy.fan.vad.tråkigt
Blir ju ingen känsla av att man åstadkommer något då

Citat:
Ursprungligen postat av Murarmats
Jag vill verkligen ha tillbaka motorsågen och att man verkligen kan såga sönder bilar och dylikt!

Håller med, motorsågen ägde i San Andreas, sjukt roligt att både såga människor och fordon
2012-08-29, 00:10
Medlem
Hoppas alla olika smågrejer är med som i San Andreas. Dvs dildos (kunna slå ner folk med dildo var ju priceless), motorsåg, cyklar, jetpack (väldigt smidigt när man freeroamar), fyrhjuling, skördetröska, eldkastare, spraycan osv. Dessa saker gjorde SA så innehållsrikt.

Blir GTA V som San Andreas fast med nya fysikmotorn så blir jag supernöjd.
2012-08-29, 00:19
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Hoppas alla olika smågrejer är med som i San Andreas. Dvs dildos (kunna slå ner folk med dildo var ju priceless), motorsåg, cyklar, jetpack (väldigt smidigt när man freeroamar), fyrhjuling, skördetröska, eldkastare, spraycan osv. Dessa saker gjorde SA så innehållsrikt.

Blir GTA V som San Andreas fast med nya fysikmotorn så blir jag supernöjd.

Jag hoppas verkligen att motorsåg, eldkastare och fyrhjuling finns med, allt det andra blir bara en bonus om det finns med
2012-08-29, 00:24
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag hoppas verkligen att motorsåg, eldkastare och fyrhjuling finns med, allt det andra blir bara en bonus om det finns med

Har fyrhjulingar verkligen funnits med i tidigare spel?
2012-08-29, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Fanns i San Andreas .
2012-08-29, 00:39
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
http://gta.wikia.com/Quad
2012-08-29, 00:43
Medlem
Seanns avatar
Vill ha fler fordon samt flygplan och bättre flygplatser..
Och att man ska kunna ha ett eget företag eller liknande som gick att ha i gay tony
fast mer än att man bara ska vara en liten vakt för stunden.
2012-08-29, 01:03
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Vill ha fler fordon samt flygplan och bättre flygplatser..
Och att man ska kunna ha ett eget företag eller liknande som gick att ha i gay tony
fast mer än att man bara ska vara en liten vakt för stunden.

Jag skulle för en gång skull vilja få se en flygplats i Gta där man får se flygplan som landar och lyfter, det kan väl inte vara så svårt att programmera?

Ett flygplan som lyfter samtidigt som ett plan landar, båda planen har en rutt som dom flyger tex ett varv runt kartan.

Antigen det eller två flygplatser som samarbetar dvs att plan lyfter från en flygplats och landar som en annan och sedan runt runt så, lär ju inte vara överdrivet svårt för Rockstar att lägga in något sånt
2012-08-29, 01:35
Medlem
Citat:
Jag skulle för en gång skull vilja få se en flygplats i Gta där man får se flygplan som landar och lyfter, det kan väl inte vara så svårt att programmera?

Ett flygplan som lyfter samtidigt som ett plan landar, båda planen har en rutt som dom flyger tex ett varv runt kartan.

Antigen det eller två flygplatser som samarbetar dvs att plan lyfter från en flygplats och landar som en annan och sedan runt runt så, lär ju inte vara överdrivet svårt för Rockstar att lägga in något sånt

Och att man kam förstöra planen, fan vad kul det hade varit!! För startande och landande plan har funnits tidigare, men då gick dem ej att förstöra
2012-08-29, 01:38
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murarmats
Och att man kam förstöra planen, fan vad kul det hade varit!! För startande och landande plan har funnits tidigare, men då gick dem ej att förstöra

Fanns det i San Andreas eller?

Då är detta ännu ett tecken på hur jävla mycket jag har glömt bort i San Andreas

I så fall så får jag väl korrigera mitt inlägg med att säga att jag skulle vilja se lite mer liv på flygplatserna med flyg som landar och startar, parkerar vid någon gate istället för att bara köra ett varv på banan och lyfta igen, skulle gärna vilja se lite mer folk och fordon som kör runt, väskbilar etc

EDIT: Hittade det här klippet som kanske visar att det ligger en flygplats mitt i Los Santos?

http://www.youtube.com/watch?v=SwKenQz7c5s
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-29 kl. 01:43.
2012-08-29, 02:26
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
EDIT: Hittade det här klippet som kanske visar att det ligger en flygplats mitt i Los Santos?

Kanske inte mitt I men lite utanför som det fanns på SA/Los Santos.

Vill se Buffalo bilen igen som den såg ut som i SA, vill också ha väldigt mycket fordon av olika slag och mycket easters eggs!
2012-08-29, 02:38
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Kanske inte mitt I men lite utanför som det fanns på SA/Los Santos.

Vill se Buffalo bilen igen som den såg ut som i SA, vill också ha väldigt mycket fordon av olika slag och mycket easters eggs!

Haha Buffalo i SA var ju skitful i jämförelse med Buffalo i IV
Buffalo i IV ser ju badass ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in