Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbsodlare
Det hoppas jag dock inte, då själva berättelsen enligt mig får mer djup om spelarens karaktär har en egen historia och bakgrund.
Till skillnad från Saints Row-serien, där man kan vara vem man vill, där tycker jag ibland att huvudkaraktären inte riktigt känns "som en del" av berättelsen

Du kanske missförstod mig där, självklart vill jag inte att man ska kunna ändra tex hudfärg, kropp,ögon etc som man vill och sedan springa runt i rosa peruk med en hästmask på sig utan jag vill ju börja med en färdig karaktär redan från början, menade bara att jag gärna vill se att man kommer kunna träna, fixa tatueringar/piercingar, stort utbud av kläder för att därmed få en egen touch på sin karaktär.
Om vi bara antar att man spelar som den äldre herren från trailern så skulle jag gärna vilja kunna ge honom en tatuering eller träna upp honom för att ändra honom på så vis, om man nu spelar som honom skulle jag nog inte ge honom någon piercing dock
Aldrig i livet att jag skulle vilja se Saints row stuk på ett Gta spel
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbsodlare
Håller verkligen med!
Måste tillägga att jag gillar temat på din profil!
Klockrent att han heter rabbadab och du jordgubbsodlare (vem blev årets jordgubbsodlare?)