2012-08-15, 22:43
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Tänkte bara dela med mig av denna sjukt enorma karta som jag såg på Gtaforums... (glöm inte zooma in så ni kan se i detaljer)

http://i.imgur.com/afFwX.jpg

Önska kan man
2012-08-15, 22:59
Bannlyst
Citat:
Tänkte bara dela med mig av denna sjukt enorma karta som jag såg på Gtaforums... (glöm inte zooma in så ni kan se i detaljer)

Hade verkligen rockstar gjort så jävla stora bilder till varje skylt för att visa vad de är för ställe?
2012-08-15, 23:09
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Hade verkligen rockstar gjort så jävla stora bilder till varje skylt för att visa vad de är för ställe?
Haha vette fan. Men nu är det ju inte Rockstar som har gjort den heller. Någon random snubbe på GTA forums. Måste säga att det är riktigt bra gjort ändå.
2012-08-15, 23:10
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Haha varför har man gjort denna?
2012-08-15, 23:28
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha varför har man gjort denna?
Det får du nog fråga personen som har gjort den. Hittade den här iaf om du är intresserad: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=462777

Känns som vi börjar gå lite off topic nu dock.
2012-08-15, 23:36
Medlem
Dwades avatar
Snacka om onödigt arbete. Göra en stor och detaljerad karta som innehåller flera städer, när rockstar har sagt att spelet utspelar sig i Los Santos och närliggande natur.
2012-08-15, 23:49
Medlem
Ja eftersom att GTA 4 var en enorm besvikelse för mig så hoppas jag verkligen att dom gör bättre ifrån sig denna gången.

Förutom grafiken så känns SA fortfarande extremt överlägset än i dag.
2012-08-15, 23:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Det får du nog fråga personen som har gjort den. Hittade den här iaf om du är intresserad: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=462777

Känns som vi börjar gå lite off topic nu dock.

Off topic skulle jag inte kalla det då dessa kartor är konceptkartor och spekulationer på hur folk tror att Gta V kommer att se ut fast folk verkar ju lite bakom flötet.

De flesta gör kartor med flera stora städer när det klart och tydligt har sagts att det bara kommer att finnas en enda stor stad och sedan mindre småstäder med närliggande natur
2012-08-15, 23:56
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Hellre då att man inte kan flyga alls innan man lärt sig det. Alltså att man inte ens kan gå in i flygplan etc och istället säger gubben "Nana, can't do that" eller någonting.
För hur många klarar att flyga ett flygplan så fort de stiger in i ett?

Jag vill inte ha detta i spelet so don't hate me. Säger bara att det hade varit bättre på det sättet imo.
Personligen ser jag mycket hellre lite mer av "trial & error" oavsett vad det gäller i spelet, alltså att man (i det här fallet) kan knalla in i planet och sen får ett rent helvete att klara av skiten ifall man inte fixat flygcert än - eller åtminstone nåt åt det hållet.
2012-08-16, 00:13
Medlem
Wertyms avatar
Det viktigaste för mig är att man inte får wanted-level bara för att skjuta ett skott eller liknande. I IV så hade man ju snuten på sig direkt. Spelade ingen roll om man sköt nån i en gränd, polisen var där direkt och dom visste alltid att man var skyldig. Man borde kunna smälta in i folkmängden och försvinna typ. Sen måste ett vittne larma polisen, de ska inte ploppa upp och jaga en somtusan bara sådär. Säg typ att man kan ändra sitt utseende för att undvika polisen. Eller typ nån rånarluva ungefär som i rdr.

Alltså, polisen måste vara mer realistisk!
2012-08-16, 00:16
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Det viktigaste för mig är att man inte får wanted-level bara för att skjuta ett skott eller liknande. I IV så hade man ju snuten på sig direkt. Spelade ingen roll om man sköt nån i en gränd, polisen var där direkt och dom visste alltid att man var skyldig. Man borde kunna smälta in i folkmängden och försvinna typ. Sen måste ett vittne larma polisen, de ska inte ploppa upp och jaga en somtusan bara sådär. Säg typ att man kan ändra sitt utseende för att undvika polisen. Eller typ nån rånarluva ungefär som i rdr.

Alltså, polisen måste vara mer realistisk!

Det är ju det sämsta, dom vet alltid exakt vart man är också som om dom hade ett chip implanterat i en så de såg en på gps eller nåt...otroligt störande och sen håller jag med om att det är dåligt att dom alltid vet att det är en själv som har gjort något, det måste finnas mer andra brottslingar som man själv kan se bli jagade på gatorna.

Det har ju alltid bara vart en själv i princip som har gjort något olagligt, det är sällan man får se någon annan åka dit för något brott, det är definitivt något Rockstar måste jobba med i sina Gtaspel
2012-08-16, 00:23
Medlem
NoggerTattoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Men i SA var där en flygskola om jag inte minns fel?
Längesedan jag spelade det dock.
Stämmer, tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in