2012-07-28, 21:23
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Som sagt...Om man inte kan hålla koncentrationen uppe för att spela singleplayer i ett spel där singleplayer är 99.9% av spelet så har nog kommit fel. Hur fan kan du påstå att du tröttnat på ett Rockstar spel om du inte ens spelat igenom storyn??? Va fan är fel på dig människa??? Det är ju för storyn man spelar RDR, GTA serien, La Noire osv. Uppenbarligen är det nånting om du tycker att Max Payne 3 är det bästa dom gjort när i princip alla kritiker tycker att det inte alls är särskilt grymt. Max dödar ju fler personer än Hitler dom första 3 timmarna ffs!

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/max-payne-3
Där kan du läsa vad kritiker och medlemmarna tycker om Max Payne 3.

Personligen spelar jag inte GTA för en bra story. För mig handlar det fortfarande om samma sak som det gjorde i Grand Theft Auto 2: skaffa vapen, sno bilar, göra uppdrag, mörda folk och ställa till med kaoz.

Angående grafiken så är det ju bara att kolla på trailern... Syns ju ganska tydligt där vad man kan förvänta sig.
2012-07-28, 21:46
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
För Metacritic är ju ett jättebra mätningsinstrument Av allt jag läst så ligger Max Payne på ungefär en 8/10. Men om man kollar på vilka förväntningar som fanns på det spelet...Det är där själva grejen ligger. Max Payne hade skyhöga förväntningar som inte infriades och om man tycker att Max Payne 3 är bättre än RDR och LA Noire så SKA man uppenbarligen inte spela sandlådespel med bra storys.
2012-07-28, 22:55
Medlem
pttns avatar
Fastnade tyvärr aldrig riktigt för IV, klarat spelet och lekt runt många timmar men det är inte på samma planet som RDR i min värld. Självklart förstår jag också vilket fantastiskt spel det är men San Andreas tog jag in djupare konstig nog, aja tror och hoppas Att hela nya GTA blir en stor wow upplevelse!
2012-07-29, 01:48
Medlem
Citat:
För Metacritic är ju ett jättebra mätningsinstrument Av allt jag läst så ligger Max Payne på ungefär en 8/10. Men om man kollar på vilka förväntningar som fanns på det spelet...Det är där själva grejen ligger. Max Payne hade skyhöga förväntningar som inte infriades och om man tycker att Max Payne 3 är bättre än RDR och LA Noire så SKA man uppenbarligen inte spela sandlådespel med bra storys.
Blanda inte in B-spelet LA Noire i denna diskussion, det fungerar inte.
2012-07-29, 02:25
Medlem
dripp-flopps avatar
Citat:

haha, låter på dig som att du tycker att gta IV hade bra story!,
skäms du inte människa när sådan dynga kommer ur munnen?

edit:, såklart om jag har missuppfattat dig och du tycker IV`s story är b som fan så är jag hemskt ledsen att jag anklagade dig,
om inte, så är du starkare än mig som klarar av en efterbliven invalid fucktard till kusin som fuckar upp hela världen så fort han tar ett andetag
Senast redigerad av dripp-flopp 2012-07-29 kl. 02:31.
2012-07-29, 04:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/max-payne-3
Där kan du läsa vad kritiker och medlemmarna tycker om Max Payne 3.

Personligen spelar jag inte GTA för en bra story. För mig handlar det fortfarande om samma sak som det gjorde i Grand Theft Auto 2: skaffa vapen, sno bilar, göra uppdrag, mörda folk och ställa till med kaoz.

Angående grafiken så är det ju bara att kolla på trailern... Syns ju ganska tydligt där vad man kan förvänta sig.

Som jag sa förut, det är EN trailer så du har ingen rätt att komma med ett sånt uttalande någonsin än så länge
2012-07-29, 06:52
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Blanda inte in B-spelet LA Noire i denna diskussion, det fungerar inte.

B-spelet? Det var tillsammans med BF3 typ GOTY 2011 överallt. Okej att tempot sög och att hela sandlådegrejen var överflödig men det var en grym story och en revolutionerande grafik.
2012-07-29, 06:54
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-flopp

edit:, såklart om jag har missuppfattat dig och du tycker IV`s story är b som fan så är jag hemskt ledsen att jag anklagade dig,
om inte, så är du starkare än mig som klarar av en efterbliven invalid fucktard till kusin som fuckar upp hela världen så fort han tar ett andetag

Om du ska kunna argumentera för att GTA IV storyn är b så måste du ha starkare argument än så. Och om du försöker jämföre storyn i spel med storyn i valfi film så är du efterbliven min vän. Man kan aldrig jämföra så otroligt olika medier oavsett vad vissa påstår.
2012-07-29, 09:25
Medlem
mrdoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-flopp

Va? Berätta för oss varför storyn var B istället för komma med kassa påståenden.
2012-07-29, 09:57
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Som sagt...Om man inte kan hålla koncentrationen uppe för att spela singleplayer i ett spel där singleplayer är 99.9% av spelet så har nog kommit fel. Hur fan kan du påstå att du tröttnat på ett Rockstar spel om du inte ens spelat igenom storyn??? Va fan är fel på dig människa??? Det är ju för storyn man spelar RDR, GTA serien, La Noire osv. Uppenbarligen är det nånting om du tycker att Max Payne 3 är det bästa dom gjort när i princip alla kritiker tycker att det inte alls är särskilt grymt. Max dödar ju fler personer än Hitler dom första 3 timmarna ffs!

Wow

Du är precis som de där recensenterna som tycker allt bra är dåligt och allt dåligt är bra
En idiot med andra ord
2012-07-29, 10:00
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Fy fan. Tittade in i den här tråden för jag ville läsa lite om GTA V, eventuella avlöjanden, trailers, folks förväntningar, mm. Vad får jag se? Ett gäng snorungar som bråkar på dagisnivå. Pinsamt för fan. Får mig att vilja lämna direkt. Men moderatorer, vad gör ni? Bort med barnen, det är 18 års åldersgräns på forat av en anledning.
2012-07-29, 11:20
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Fy fan. Tittade in i den här tråden för jag ville läsa lite om GTA V, eventuella avlöjanden, trailers, folks förväntningar, mm. Vad får jag se? Ett gäng snorungar som bråkar på dagisnivå. Pinsamt för fan. Får mig att vilja lämna direkt. Men moderatorer, vad gör ni? Bort med barnen, det är 18 års åldersgräns på forat av en anledning.
Om du inte kan acceptera att folk har olika åsikter och argumenterar mot varandra, så bör du nog inte gå in på Flashback mer, snorunge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in