2012-06-27, 21:24
Bannlyst
Nån som håller med om att det vore coolt om man kunde svara på tilltal med valmöjligheter likt i Heavy Rain?
2012-06-27, 22:10
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Ah jag håller med det blir lite långtråkigt men på Gamestop står det "Coming Soon" så det borde ändå va snart och inte om ett år.

Det är en hund i trailern så vi kanske får hundar och det är iaf bättre än inget.

Kommer ihåg i GTA IV att jag försökte för kung och fosterland att åka karusellerna där men det gick inte

Djurpark är väl lite för mycket att hoppas på men en liten nöjespark där man kan åka saker vore skoj, funkade ju i spelet Bully så borde inte vara några problem här.

Djur överhuvudtaget, om det nu finns med hundar så känns det som att dom antingen bara kommer att finnas med i cutscenes eller så finns dom med i övrigt fast dom inte går att döda.
2012-06-27, 22:11
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKillerSwede
Nån som håller med om att det vore coolt om man kunde svara på tilltal med valmöjligheter likt i Heavy Rain?

Tror inte att det kommer att hända eftersom jag tror att dom kör på säkra kort och använder samma stil som i föregående spel men det hade både vart kul för att kunna påverka storyn men samtidigt så känner jag att det skulle kunna vara jobbigt att behöva göra det i varenda uppdrag genom en gta story.

I Heavy Rain var det ju nice att kunna göra det men där är det inte alls samma öppna värld eller möjligheter som i Gta
2012-06-27, 23:53
Medlem
Pellenss avatar
Ni som diskuterar om djur kommer att existera i spelet, bör som tidigare nämnt ha hunden som visades på trailern i åtanke. Bortsett från detta så fanns det ju djur i RDR som gick att döda, vilket förhoppningsvis pekar på att man för vidare det i liknande spel. Men allt detta har redan diskuterats ett par tiotal sidor bak i tråden.
Senast redigerad av Pellens 2012-06-27 kl. 23:55. Anledning: ..
2012-06-28, 01:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Ni som diskuterar om djur kommer att existera i spelet, bör som tidigare nämnt ha hunden som visades på trailern i åtanke. Bortsett från detta så fanns det ju djur i RDR som gick att döda, vilket förhoppningsvis pekar på att man för vidare det i liknande spel. Men allt detta har redan diskuterats ett par tiotal sidor bak i tråden.

Jo jo men hunden man ser kan lika gärna bara finnas med i introscenen till spelet och inte nödvändigtvis få någon större roll, tror fortfarande inte att man kommer att kunna döda djur än mindre hundar då det är stor skillnad på Western och modern tid.
2012-06-28, 02:37
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jo jo men hunden man ser kan lika gärna bara finnas med i introscenen till spelet och inte nödvändigtvis få någon större roll, tror fortfarande inte att man kommer att kunna döda djur än mindre hundar då det är stor skillnad på Western och modern tid.
Självklart, men varför skulle man ställa fram en sådan bakelse utan att erbjuda en tugga? Sen i trailern fick vi ju en liten snutt på stora bergsområden där det mycket möjligt skulle kunna befinna sig björnar, vargar etc. Varför inte hästar någonstans ute på landet inom ett inhägnat område?
2012-06-28, 03:16
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Självklart, men varför skulle man ställa fram en sådan bakelse utan att erbjuda en tugga? Sen i trailern fick vi ju en liten snutt på stora bergsområden där det mycket möjligt skulle kunna befinna sig björnar, vargar etc. Varför inte hästar någonstans ute på landet inom ett inhägnat område?

Jag vet inte men det är något som gnager mig över detta, tror att det är ett bra knep att hypa upp sina fans men fortfarande, tror inte vi kommer att få se några djur (förutom möjligtvis i någon cutscene) av den enkla anledningen att det är modern tid spelet utspelar sig i.

Skulle vara kul men tror verkligen inte det
2012-06-28, 11:47
Medlem
ikeross avatar
En bulldog som man kunde bussa på folk hade varit kul.
2012-06-28, 16:13
Medlem
Om vi utgår från att det finns med hundar i spelet, och de går att skjuta om man så önskar, är det lika bra att gå 'all in' då och ta med andra (skjutbara) djur i spelet också, eller kommer det att bli skillnad på spelet i olika affärskedjor eller länder då? Jag tänker alltså på huruvida man gör skillnad på olika djur om man väljer att inte sälja spelet, osv.

Haha, var svårt att få fram i text men jag hoppas att någon förstår.
2012-06-28, 16:21
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snadbreg
Om vi utgår från att det finns med hundar i spelet, och de går att skjuta om man så önskar, är det lika bra att gå 'all in' då och ta med andra (skjutbara) djur i spelet också, eller kommer det att bli skillnad på spelet i olika affärskedjor eller länder då? Jag tänker alltså på huruvida man gör skillnad på olika djur om man väljer att inte sälja spelet, osv.

Haha, var svårt att få fram i text men jag hoppas att någon förstår.

Kan tänka mig att länder som Australien och Tyskland kommer skita på sig av arghet om det kommer vara djur med i spelet.
2012-06-28, 20:23
Bannlyst
Har det kommit nåt nytt om spelet? info eller nån ny trailer? eller har det varit tyst? har nämligen varit bortrest.
2012-06-28, 20:31
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKillerSwede
Har det kommit nåt nytt om spelet? info eller nån ny trailer? eller har det varit tyst? har nämligen varit bortrest.

Du skrev ju i tråden igår kväll? Du lär väll ha sett om det har dykt upp något då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in