2012-08-27, 20:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII
Claude har jag aldrig spelat som, men Vercetti skulle vara ett kärt återseende, även om han var gammal.

En tanke som slog mig... Om man spelar som någon helt ny huvudkaraktär, MEN alla "föregående" karaktärer har något med handlingen att göra och att man träffar dem på ett eller annat vis.
Om vi leker med tanken, vad hade ni tyckt om det?

Skulle kännas lite pressat på något sätt om alla föregående karaktärer fanns med, som att dom skulle lägga in dom bara för att fans säger att dom skulle vilja det och inte för att göra en egen version av spelet.

Skulle kanske vara kul å återse CJ då man spelade som honom i San Andreas men jag har ingen större lust att möta de andra från Gta 3 och Vice city
2012-08-27, 22:12
Medlem
Ett gängkrig med Grove street hade varit coolt, typ samarbeta med ballas och se allt ur deras perspektiv , träffa CJ då och då.. Men men, GTA måste gå vidare så kanske rockstar byggt upp nåt ännu fetare än att dra och träffa CJ eller att spela Vercetti som det ryktas om. Kanske är man amerikansk filmproduktör som säljer droger & jobbar för sin gudfader eller nåt.
Det enda jag i stort sätt inte hoppas på är det dom råkade göra i GTA4 och byggde upp olika gäng i flera städer bara att man aldrig kunde veta vem som var vem.. Typ skjuta en högt uppsatt grove street medlem och att man då blir tvungen att flytta till en annan stad utan att det behövs ett uppdrag för att man ska göra det
2012-08-27, 22:32
Bannlyst
Hittade en jävligt bra video på Youtube som visar MÖJLIGA saker som kan komma till GTA V. Det är faktiskt en riktigt välgjord video och skaparen av video borde få mer creds av den. Men kolla igenom en bit av video, värt tiden. Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=f6IAUsVry0A
2012-08-27, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jukima
Hittade en jävligt bra video på Youtube som visar MÖJLIGA saker som kan komma till GTA V. Det är faktiskt en riktigt välgjord video och skaparen av video borde få mer creds av den. Men kolla igenom en bit av video, värt tiden. Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=f6IAUsVry0A

Är snubben från Sverige och varför i helvete kan han inte prata engelska?
2012-08-27, 22:54
Medlem
then you should have an ability to buy a house near the ocean lixom
2012-08-27, 22:56
Medlem
cSxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jukima
Men FY FAN. Vad fan är det med folk och vara inkapabla till att prata engelska?!
2012-08-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
Men FY FAN. Vad fan är det med folk och vara inkapabla till att prata engelska?!

Går fan inte att titta på.. För dålig svengelska
2012-08-27, 23:21
Medlem
creteks avatar
jag hoppas att ryktet om att det ska finnas tonåringar i skogen som festar är sant så man kan leka jason/annan psykomördare.

mycket skog och berg vill jag också ha, gärna att det finns extremsportare mm på dessa ställen, väldigt realistisk miljö.

annars ser spelet grymt ut just nu, väntar dag för dag på release datumet bara. stort gta fan här, utan tvekan de bästa singelplayer spelen om inte de bästa spelen någonsin.
2012-08-27, 23:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
jag hoppas att ryktet om att det ska finnas tonåringar i skogen som festar är sant så man kan leka jason/annan psykomördare.

mycket skog och berg vill jag också ha, gärna att det finns extremsportare mm på dessa ställen, väldigt realistisk miljö.

annars ser spelet grymt ut just nu, väntar dag för dag på release datumet bara. stort gta fan här, utan tvekan de bästa singelplayer spelen om inte de bästa spelen någonsin.

Haha what the hell, vart har du läst detta rykte?
2012-08-28, 00:38
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha what the hell, vart har du läst detta rykte?

kommer inte ihåg vart jag läste det, men är 100% säker på att jag läst det på flera ställen. tror det fanns en länk här på fb om det, "gta v leaked rumors". hade varit riktigt ballt hursomhelst.
2012-08-28, 00:55
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
kommer inte ihåg vart jag läste det, men är 100% säker på att jag läst det på flera ställen. tror det fanns en länk här på fb om det, "gta v leaked rumors". hade varit riktigt ballt hursomhelst.

Hur mycket jag än skulle vilja att såna här saker fanns med så tror jag nog att det bara är önskedrömmar, dock så kanske man kommer få se en å annan campare i skogarna då det både finns folk som klättrar i berg och att det finns tält, båda kan ses i trailern.
2012-08-28, 08:05
Bannlyst
Jag tror verkligen att Claude från GTA III är main protagonisten.

Här är anledningen till att jag tror det:

Logotypen för GTA V är färgad grön, och om jag minns rätt så älskade Claude att råna banker i GTA III. Claude gjorde också en cameo framträdande i San Andreas....och det faktum att CJ gjorde narr av Claude, kalla honom en orm utan en tunga osv... hur som helst så slutade det med att Claude flyttade till Liberty, (som är 9 år efter händelserna i San Andreas) för att råna banker med Catalina. Catalina förrådde småningom Claude, och han dödade henne.

Och i trailern så säger ju någon typ "Why did I move here? I guess it was the weather". Det var då inte Vercetti, för det var soligt varje dag i Vice City. Det var helt klart Claude som sa det, för det var regnigt typ varje dag i GTA III.

Nu om man snabbspolar fram flera år .... Jag tror Claude vill leva ett nytt liv, nu om du kommer ihåg, så sa Claude aldrig ett ord i GTA III eller i San Andreas. Kanske Rockstar vill ge mer djup till Claude's karaktär eftersom de inte riktigt gjorde det i GTA III. Jag tror att jag kan ha rätt om detta, men just nu gissar jag bara.

Jag vill också påpeka att CJ och Claude egentligen inte gillar varandra att döma av det som hände i just den scenen i San Andreas. Så vad händer i GTA V om Claude och CJ blev fiender? Tänk om Claude vill döda CJ eller vice versa? (fast CJ hade aldrig klarat att döda Claude, det är Claude som ska döda CJ)
Jag tror att CJ och Claude träffas någonstans i spelet och det ska bli intressant. Och jag tror också att dem aldrig kommer säga Claude's namn i spelet så man inte vet vem huvudpersonen är, men sen i slutet så säger dem hans namn.

Vad tror ni?
Senast redigerad av Ronin955 2012-08-28 kl. 08:08.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in