2012-06-27, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamalKamal
Hittade det på CDON, dock ingår inte frakten (206 kr).

http://cdon.se/spel/grand_theft_auto%3a_episodes_from_liberty_city-8453137?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_cam paign=prisjakt_se

Är det inte bättre att köpa complete edition så du får alla 3 spelen i den ovan är det ju bara tbogt och tlad i denna har du ju IV också http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/118237-grand_theft_auto_iv-complete_edition
2012-06-27, 14:34
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piwone
Är det inte bättre att köpa complete edition så du får alla 3 spelen i den ovan är det ju bara tbogt och tlad i denna har du ju IV också http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/118237-grand_theft_auto_iv-complete_edition
Tack för länken!

Absolut, 319 kr är inte mycket pengar för ca 8-12h underhållning eller hur lång tid det tog att spela igenom det.
2012-06-27, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamalKamal
Tack för länken!

Absolut, 319 kr är inte mycket pengar för ca 8-12h underhållning eller hur lång tid det tog att spela igenom det.

Osäker hur lång tid story mode tar eftersom jag sparat över när man hållt på prövat tagit 100%

Men har för mig att IV tar 30-40 timmar i normalt spelande har ett minne av att det var nån sorts tävling dom första dagarna från rockstars om att klara det under 30t

Sen skulle jag gissa på runt 10 timmar vardera på tbogt o tlad
2012-06-27, 16:08
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piwone
Osäker hur lång tid story mode tar eftersom jag sparat över när man hållt på prövat tagit 100%

Men har för mig att IV tar 30-40 timmar i normalt spelande har ett minne av att det var nån sorts tävling dom första dagarna från rockstars om att klara det under 30t

Sen skulle jag gissa på runt 10 timmar vardera på tbogt o tlad

IV har en achievment om du klarar det under 20h tror jag. Jag har klarat spelet typ 3-4 gånger nu. Snabbaste tiden jag klarade det på låg jag på 19h och 47 minuter. Då körde jag bara mainstory och inget annat.

EFLC tar runt 15h att klara ut, tillsammans vill säga. Oerhört värt det måste jag säga dock, perfekt avslut för IV.
2012-06-27, 16:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
IV har en achievment om du klarar det under 20h tror jag. Jag har klarat spelet typ 3-4 gånger nu. Snabbaste tiden jag klarade det på låg jag på 19h och 47 minuter. Då körde jag bara mainstory och inget annat.

EFLC tar runt 15h att klara ut, tillsammans vill säga. Oerhört värt det måste jag säga dock, perfekt avslut för IV.

Om man ska välja ett Gta IV spel att fortsätta köra efter att man har klarat dom så är det lätt BOGT för min del, samma spel och samma karta fast mer och snyggare fordon
2012-06-27, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Om man ska välja ett Gta IV spel att fortsätta köra efter att man har klarat dom så är det lätt BOGT för min del, samma spel och samma karta fast mer och snyggare fordon
Själv tycker jag att IV är mycket bättre än expansionerna för att känslan är så jävla mycket skönare!

Dock är ju TBOGT roligare att köra tackvare somsagt fordonen och vapnen!
2012-06-27, 17:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Själv tycker jag att IV är mycket bättre än expansionerna för att känslan är så jävla mycket skönare!

Dock är ju TBOGT roligare att köra tackvare somsagt fordonen och vapnen!

Vad är det för känsla i originalet som inte finns i TBOGT?
Att man får köra som Nico?
2012-06-27, 17:17
Medlem
Pellenss avatar
Trodde ni hade hittat något intressant när jag såg att det kommit ytterligare en sida, men icke sa nicke, bara massa OT.
2012-06-27, 17:23
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Trodde ni hade hittat något intressant när jag såg att det kommit ytterligare en sida, men icke sa nicke, bara massa OT.

Hela tråden är OT senaste 8 månaderna...

Rockstar kan fara åt helvete.
2012-06-27, 21:00
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Vore det inte roligt med en djurpark i spelet och även ett tivoli där man kan åka attraktioner?

Ett äkta GTA fan stannar oavsett hur lång tid det tar för ny info!
2012-06-27, 21:14
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Vore det inte roligt med en djurpark i spelet och även ett tivoli där man kan åka attraktioner?

Ett äkta GTA fan stannar oavsett hur lång tid det tar för ny info!

Det hade varit roligt som fan, ett mer interaktivt spel hade det blivit. Iaf en mer interaktiv värld. Tyvärr kommer det inte hända då Rockstar med allra största säkerhet inte ha med djur.

Det är inte så att jag inte kommer stanna, jag kommer köpa spelet dagen det kommer ut. Jag förbokade på Webhallen för nästan ett och ett halvt år sedan så det är inte så att jag inte är ett fan.
Det är bara fördjävla dålig stil av dom att vara tyst i över 8 månader...
2012-06-27, 21:22
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Det hade varit roligt som fan, ett mer interaktivt spel hade det blivit. Iaf en mer interaktiv värld. Tyvärr kommer det inte hända då Rockstar med allra största säkerhet inte ha med djur.

Det är inte så att jag inte kommer stanna, jag kommer köpa spelet dagen det kommer ut. Jag förbokade på Webhallen för nästan ett och ett halvt år sedan så det är inte så att jag inte är ett fan.
Det är bara fördjävla dålig stil av dom att vara tyst i över 8 månader...
Ah jag håller med det blir lite långtråkigt men på Gamestop står det "Coming Soon" så det borde ändå va snart och inte om ett år.

Det är en hund i trailern så vi kanske får hundar och det är iaf bättre än inget.

Kommer ihåg i GTA IV att jag försökte för kung och fosterland att åka karusellerna där men det gick inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in