Citat:
Ursprungligen postat av LoggotyroX32
Mjo du kan ha rätt i det.
Tänker mig att olyckor och liknande skulle kunna fungera som random encounters gjorde i Red Dead Redemption. Något i den stilen kanske?
Jo, det skulle nog funka bra, precis som det redan är sagt så gör det spelet roligare även om det blir lite enformigt
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
Jo, men samtidigt så bygger ju faktiskt GTA-serien till en VÄLDIGT stor del på fordonen. Hur roligt vore GTA utan fordon? Vet att det inte är så du menar, men jag säger bara att GTA hänger mycket på trafiken. Vet många som kör GTA enbart för att köra runt i olika fordon, och skita i uppdrag mm.
GTA är trots allt en av de verkligaste bilsimulatorerna som finns till konsol, och jag har verkligen inget emot om de utvecklar mer fordonsuppdrag

Fast du drar ju iväg från själva ämnet nu...det du snackar om handlar ju endast om hela biltrafiken rent allmänt sett i Gta och inte specifikt om lastbilar och uppdrag som du började prata om...
Sen tvekar jag på att Gta är "en av de verkligaste bilsimulatorerna som finns till konsoll", har ingen riktig koll dock men kan tänka mig att Dirt spelen tex är bättre rent realistisk men jag har inget emot att dom utvecklar fordonshandlingen till det bättre men som jag skrev så skulle det vara kul att köra truckuppdrag mellan uppdragen men inte så avancerat som du beskrev det