2012-05-23, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
1. Tycker det är riktigt kul. Har tidigare endast lirat GTA 1 och San Andreas. Humorn var kanske lite bättre i SA men det finns andra faktorer (ex. grafiken) som gör GTA IV till ett minst lika bra spel.

2. Har just slaktat ett MC-gäng på begäran av Mikhail Faustin. MF påstod att dessa män hade dåligt inflytande på hans dotter. Ja, vad gör man inte för att hjälpa en brud i nöd?
Jag har hunnit avverka ca 15-20 % av spelet. Antar att den bästa delen fortfarande är kvar.

Oja, du har mycket roligt kvar. GTA serien är just den typen av spel jag önskar jag aldrig spelat bara så man kunde få chansen att spela de igen och även upptäcka saker i de respektive städerna.

Att femman kommer vara större än RDR när det kommer till kartan betyder att det kommer finnas otroligt mycket att upptäcka. hittar fortfarande vissa områden i RDR jag aldrig sett tidigare och det nötte jag konstant när det kom ut, både single och multiplayer.
2012-05-23, 16:42
Medlem
cschrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cschrille
https://twitter.com/#!/aerovinni

Vad menar han med det? Postat för 8 timmar sedan.

Den femte juni kommer Trailer 2.
Kunde inte ändra så citerar istället.

Imorgon är ju 24/5 som syns många gånger i trailern och folk som tror att ny trailer/info kommer då, så kanske stämmer ändå.
2012-05-23, 16:52
Bannlyst
Kan ju gott köras en recap på första trailern som finns ute för femman

#1 - Här får man se en hel del av innehållet. Grafiken är uppdaterad men inte avsevärt.
Ser ut att bli ljusare miljöer till skillnad från 4:an, självklart, vi befinner oss i L.A - men samtidigt skönt att det blir ett ljust lir.
http://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs
2012-05-23, 19:14
Medlem
r0starNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Kan ju gott köras en recap på första trailern som finns ute för femman

#1 - Här får man se en hel del av innehållet. Grafiken är uppdaterad men inte avsevärt.
Ser ut att bli ljusare miljöer till skillnad från 4:an, självklart, vi befinner oss i L.A - men samtidigt skönt att det blir ett ljust lir.
http://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs

Jajemen, sen är det inte kul att sitta fast i en stad! Landsbygden ftw.
2012-05-23, 21:02
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0starN
Jajemen, sen är det inte kul att sitta fast i en stad! Landsbygden ftw.
Precis! Det är något jag längtar mest till, bara se skogsmiljön man åker förbi i en pickis och massa småstäder med rednecks.
2012-05-23, 22:04
Medlem
Någon som vet hur mycket av blu-ray-skivans kapacitet (diskutrymme) som användes i GTA IV?
Tänkte mest på hur mycket större V skulle kunna tänkas bli.
2012-05-23, 22:14
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Någon som vet hur mycket av blu-ray-skivans kapacitet (diskutrymme) som användes i GTA IV?
Tänkte mest på hur mycket större V skulle kunna tänkas bli.

Oj, vad är det nu igen som är maxstorlek på en bluray...

Jag tror det är typ 25 för singel layer och runt 50 för dual. Är inte säker, Episodes From Liberty City är iaf på 15.59 GB på PC. Osäker på hur stort det är på konsoll. Men det är ju iof 2 spel i ett.
2012-05-23, 22:41
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Kommer i December sa någon!

Asså, jag börjar bli trött på att folk här bara säger random saker som detta inlägg som jag citerar

Sjukt irriterande, inget fel med att spekulera men saker som dessa bidrar inte med någonting så snälla sluta med det för i helvete.

Om någon har "hört" något så länka källa eller håll käften
2012-05-23, 23:22
Bannlyst
Skulle verkligen bli glad om vi blev bombarderade med info inom kort med tanke på att de dröjt så pass länge nu.
2012-05-23, 23:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Skulle verkligen bli glad om vi blev bombarderade med info inom kort med tanke på att de dröjt så pass länge nu.

Jag skulle bli glad om vi bara fick något som gav någon konkret information om spelet, något om antingen storyn, huvudpersonen/personerna, fordonen, ytan, miljöerna

Bara något
2012-05-23, 23:53
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag skulle bli glad om vi bara fick något som gav någon konkret information om spelet, något om antingen storyn, huvudpersonen/personerna, fordonen, ytan, miljöerna

Bara något
Well... R* snubben påstod ju på twitter att vi skulle få nästa trailer i juni nästa månad, och det är så klart väldigt pålitlig info. Förhoppningsvis får vi bekräftat mer om spelet då.
2012-05-23, 23:56
Medlem
Thelemas avatar
Jag gissar på att Rockstar lägger allt krut på Max Payne 3 just nu, skulle dom annonsera nyheter kring GTAV gissar jag att det skulle dra uppmärksamheten från ovan nämnda titel.

Så, jag tror att officiella nyheter kring GTA kommer uppstå om några månader.
Men, som andra sagt här, fyfan vad skönt det ska bli att ta sig ut på landsbygden igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in