2012-02-17, 16:04
Medlem
Mr-Zods avatar
Japp i och med att R* har sagt att det inte kommer att komma mer info på ett par månader så finns det inte särskilt mkt mer att diskutera om....
2012-02-18, 17:00
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kugminsuk
Hoppas att AI:n är bättre i detta spel. När jag lirade GTA 4 så hatade jag när man sköt en polis eller en hooker vid något öde ställe på natten och när man sedan sätter sig i bilen så har man halva kåren efter sig eller när man lägger ut c4 på random bilar i trafiken lite i smyg och när man trycker av så har man återigen halva kåren efter sig

Hoppas det är lite mer verkligt i detta spel. Inga vittnen = ingen polis efter sig.

What??? Va för moddat spel har du lirat?? Om du skjuter en polis så är det självklart att du får kåren efter dig. Jag tror att Rockstar skulle bli bannlysta i usa om man kunde skjyta en polis obemärkt. Sen har jag aldrig haft problem att döda prostituerade utan att få polisen efter mig, testa döda med baseballträ eller en kniv. ett pistolskott hörs ju rätt högt så jag tycker inte det är så konstigt att det är nån som skulle ringa och säga att det är skottlossning i området.
2012-02-19, 00:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
What??? Va för moddat spel har du lirat?? Om du skjuter en polis så är det självklart att du får kåren efter dig. Jag tror att Rockstar skulle bli bannlysta i usa om man kunde skjyta en polis obemärkt. Sen har jag aldrig haft problem att döda prostituerade utan att få polisen efter mig, testa döda med baseballträ eller en kniv. ett pistolskott hörs ju rätt högt så jag tycker inte det är så konstigt att det är nån som skulle ringa och säga att det är skottlossning i området.

Jag tror hans poäng är att man blir alldeles för lätt efterlyst, poliserna i spelet har alldeles för lätt att veta att det är exakt du som har utfört ett dåd.

Är man ute i skogen och skjuter och sen springer därifrån, sätter sig i en bil och åker 2 mil bort så vet polisen fortfarande att det är du som har gjort det och du blir efterlyst direkt vilket suger.

Det borde vara verklighetstrognare i den mån att polisen inte vet att det är du förens dom direkt ser att det är du som håller i vapnet och avfyrar
2012-02-19, 13:15
Medlem
mytologis avatar
Jag hade velat sitta på förhör efter ett brott man begått.
Hade inte det varit grymt kul?
Och det skulle faktiskt kunna vara möjligt med tanke på l.a noire(så heter det va?)
2012-02-19, 13:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Och det skulle faktiskt kunna vara möjligt med tanke på l.a noire(så heter det va?)

Fast skulle en sån del bli för invecklat så kommer vi ännu en gång till det här att då känns det inte riktigt som Gta längre, iallafall jag vill ha det relativt likadant om man ser på helheten, sen finns det mycket småsaker som kan förbättras men förhör skulle bara bli jävligt tradigt i längden om man skulle in på ett sånt varje gång man begått ett brott
2012-02-19, 14:44
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast skulle en sån del bli för invecklat så kommer vi ännu en gång till det här att då känns det inte riktigt som Gta längre, iallafall jag vill ha det relativt likadant om man ser på helheten, sen finns det mycket småsaker som kan förbättras men förhör skulle bara bli jävligt tradigt i längden om man skulle in på ett sånt varje gång man begått ett brott
Jo det är nog sant det du säger.
2012-02-19, 15:57
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi

Detta skulle kunna göras utan att det förstör GTA känslan..

Men, det är BARA om man ger upp vid gripande, att bli kallad/intagen till förhör skulle vara för mycket!

Men som sagt, om man blir cornered och väljer att ge upp, då tycker jag inte man bara ska släppas vid första bästa polisstation, utan få se hur det faktiskt ser ut inne på deras polisstationer, ha möjligheten att gå bärsärkagång rambostyle och sticka iväg i en snutbil!

Som bekant kan man ju redan fly när dom är påväg att handfängsla dig, men sitter man i bilen och dom öppnar dörren är det kört, tycker helt klart att man ska kunna åka vidare med en jävla massa skott genom bekrutan! Finns ju dock ibland tillfällen då man har turen att trycka på gasen precis när dom får tag i dörrhandtaget, då hänger dom där dom jävlarna! :>
2012-02-19, 16:39
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Detta skulle kunna göras utan att det förstör GTA känslan..

Men, det är BARA om man ger upp vid gripande, att bli kallad/intagen till förhör skulle vara för mycket!

Men som sagt, om man blir cornered och väljer att ge upp, då tycker jag inte man bara ska släppas vid första bästa polisstation, utan få se hur det faktiskt ser ut inne på deras polisstationer, ha möjligheten att gå bärsärkagång rambostyle och sticka iväg i en snutbil!

Som bekant kan man ju redan fly när dom är påväg att handfängsla dig, men sitter man i bilen och dom öppnar dörren är det kört, tycker helt klart att man ska kunna åka vidare med en jävla massa skott genom bekrutan! Finns ju dock ibland tillfällen då man har turen att trycka på gasen precis när dom får tag i dörrhandtaget, då hänger dom där dom jävlarna! :>

Ja där satt den Jag längtar något fruktansvärt till GTA V och något måste vi ju diskutera för att dämpa längtan. Så, varför inte?
2012-02-19, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag tror hans poäng är att man blir alldeles för lätt efterlyst, poliserna i spelet har alldeles för lätt att veta att det är exakt du som har utfört ett dåd.

Är man ute i skogen och skjuter och sen springer därifrån, sätter sig i en bil och åker 2 mil bort så vet polisen fortfarande att det är du som har gjort det och du blir efterlyst direkt vilket suger.

Det borde vara verklighetstrognare i den mån att polisen inte vet att det är du förens dom direkt ser att det är du som håller i vapnet och avfyrar

Precis. Det var så jag menade.
2012-02-19, 23:14
Medlem
MindWalker86s avatar
Såg på Discshop att det släpps 2012-05-24..

Någon som vet om det stämmer?

Mvh MindWalker86
2012-02-19, 23:59
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindWalker86

Mvh MindWalker86

Nej, och du kommer precis som alla andra få vänta tills R* kommer ut med något konkret. Lita inte på andra siter.
2012-02-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindWalker86

Mvh MindWalker86

Tidningen Gamereactor har också det datumet i senaste numret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in