2011-11-03, 17:51
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille

Vad tror ni om den mexikanska gränsen? Hade varit kul att smuggla lite folk och knark genom tunnlar tex.

Nja, nu tror jag du tänker på GTA:Ciudad Juárez.

Blir nog inget sånt i GTA V skulle jag tro. Något jag saknar ifrån tidigare spel är dock att det är så få hus som man kan gå in i, hade varit underbart om man kunde gå in fler!
2011-11-03, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mister89
Men ditt blindstyre.
DU avsluta din post med Las Venturas? inte ventura county?
Las Venturas var/är en fiktiv stad i GTA:SA byggd på Las Vegas.
Sen ser jag inte var du inte kan utläsa att jag skrev att LAS VEGAS OCH SAN FRANSISCO INTE TILLHÖR SÖDRA KALIFORNIEN.
MEN DU GICK VÄL UT GRUNDSKOLAN UTAN GYMNASIEBEHÖRIGHET?

Citat:
Ursprungligen postat av dip
Södra Cali skulle innefatta San Diego,Santa Barbara,Orange County... skall jag fortsätta eller börjar bilden klarna?

Där har du mitt inlägg som du kommenterade som en åsna, har du tänkt fortsätt posta påhitt och lögner eller var det bra så?

Inte ett "Las" så långt ögat kan nå hörru, inte ett "Venturas" heller, och San Diego och San Fierro är inte heller samma sak om du tänkt skylla på det.
Senast redigerad av dip 2011-11-03 kl. 17:56.
2011-11-03, 17:54
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud

Blir nog inget sånt i GTA V skulle jag tro. Något jag saknar ifrån tidigare spel är dock att det är så få hus som man kan gå in i, hade varit underbart om man kunde gå in fler!

Det var ju en aspekterna som gjorde GTA:SA så lyckat.
Spontant känns det som ett realistiskt scenario med tanke på mångfalden i, gym, tatueringar och fastigheter dom anspelar på i trailern.
2011-11-03, 17:55
Medlem
Mr.Moustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Las Vegas ligger i Nevada, inte Kalifornien.

Man undrar ju vad denna "bold new direction" kommer innebära.

San Andreas=Los Santos, San Fierro, Las Venturas....varför lämna ut nån? (Vice city blir ju GTA 6....)
2011-11-03, 17:58
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud

Jag tror att det blir fler användbara byggnader och faciliteter. R* har ju kunnat bygga vidare på tekniken från fyran vilket logiskt sett borde betyda fler möjligheter.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Moustache
San Andreas=Los Santos, San Fierro, Las Venturas....varför lämna ut nån? (Vice city blir ju GTA 6....)
Men LV ligger i Nevada, det är därför det verkar bli utelämnat. Spelet heter inte GTA:SA 2...
2011-11-03, 18:00
Bannlyst
Har precis klarat ut GTA 4 och episodes from liberty city. Tror GTA V kommer bli en höjdare, längtar efter att få testa. =)
2011-11-03, 18:00
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:
Där har du mitt inlägg som du kommenterade som en åsna, har du tänkt fortsätt posta påhitt och lögner eller var det bra så?

Inte ett "Las" så långt ögat kan nå hörru, inte ett "Venturas" heller, och San Diego och San Fierro är inte heller samma sak om du tänkt skylla på det.

Såg att det inte var dig jag ursprungligen citerade, men du framställer fortfarande det du säger i ett derivat och inte ett i sammanhanget, validerat framkommande.

Ventura County tillhör SoCal, yes.
Las Venturas som bygger på Las Vegas gör inte det vis a vis det kommer möjligen inte vara en stad i Gta:V.

Du är ursäktad, och jag ber om förlåtelse för att jag brusa upp.
2011-11-03, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mister89

Såg att det inte var dig jag ursprungligen citerade, men du framställer fortfarande det du säger i ett derivat och inte ett i sammanhanget, validerat framkommande.

Ventura County tillhör SoCal, yes.
Las Venturas som bygger på Las Vegas gör inte det vis a vis det kommer möjligen inte vara en stad i Gta:V.

Du är ursäktad, och jag ber om förlåtelse för att jag brusa upp.

Alla tankar på "San Fierro" och "Las Venturas" försvann helt med pressutskicket där det klart och tydligt står att det handlar om södra kalifornien, poängen med att posta namnen är för att många verkar tro att "Södra Kalifornien = LA" enbart vilket är väldigt långt ifrån korrekt.
2011-11-03, 18:08
Medlem
Efter som det blev en hetsk stämmning i tråden så tänkte jag lämna en liten tråd från ett annat forum som ni kan skratta åt lite.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491040

Alla som inte tänker köpa spelet efter det lilla utlägget räcker upp en hand. Själv kör jag nog på en sån här
2011-11-03, 18:21
Medlem
Pizzapaomeletts avatar
Spelat san andreas sedan 2004 tror jag det var och har aldrig fattat att san fierro är san fransisco osv trög man är
2011-11-03, 18:24
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:
Alla tankar på "San Fierro" och "Las Venturas" försvann helt med pressutskicket där det klart och tydligt står att det handlar om södra kalifornien, poängen med att posta namnen är för att många verkar tro att "Södra Kalifornien = LA" enbart vilket är väldigt långt ifrån korrekt.

Haha ja, det var det jag försökte säga hela tiden, om än utan att ta med tillhörande countys i beräkningen!
2011-11-03, 18:38
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Efter som det blev en hetsk stämmning i tråden så tänkte jag lämna en liten tråd från ett annat forum som ni kan skratta åt lite.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491040

Alla som inte tänker köpa spelet efter det lilla utlägget räcker upp en hand. Själv kör jag nog på en sån här

Jag tycker han har rätt. Jag tänker därför säga upp mig från jobbet och flytta till LA i några månader så att jag kan känna att jag har rätt att spela och njuta av GTA V. Allt annat vore respektlöst mot dom som faktiskt har växt upp och bor i LA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in