2012-02-12, 23:45
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Såja nu ska vi inte bete oss som små barn och bråka med varandra över ett release datum.
Du som frågade om detta och var nyfiken det är bara positivt och visar att du bryr dig. Jag kan vara vänlig och berätta att R* inte har satt något release datum ännu, däremot diskuteras det friskt om teorier för ett release datum överallt på nätet. Ingen vet säkert heller när nästa trailer kommer att komma.

Jag fick bara en fundering. Om nu R* jobbar så hårt med max payne så att vi inte får mer info + trailer förren max payne släppts, varför skulle då R* släppa en trailer i början av november förra året och sedan låta fansen få vänta i 5-6 månader innan mer info skulle släppas?
Det skulle inte vara så jätte logiskt med tanke på hur långt i förväg de måste planera och förbereda ett sånt här jätte projekt som dessutom ska bli det största av alla gta projekt. I såfall måste det innebära en trailer eller mer info senast i början av mars, vilket skulle kunna förklaras som förseningar.

Är inne på lite samma spår som du är. Jag tror faktiskt inte vi får se ett GTA V detta år överhuvudtaget. Som det känns nu blir jag förvånad om det släpps innan sen oktober-december.

Vettefan om R* är så dumma att de släpper ett spel mitt i sommaren heller.

Mitt tips är 22/12 i år. Möjligtvis början på Januari -13.
2012-02-13, 00:07
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFuneral
Här var man pigg och glad hör jag? Jag kiikade på rockstars hemsida och hittade inget där, antar att jag missade det då!
Skippa flashback om du blir grinig för att hjälpa folk!

Face fucking palm på dig asså

Om du inte hittar något releasedatum på Rockstars hemsida så fattar du väl att det inte finns något

Ja, jag är en grinig jävla idiot men jag är fan trött på att folk i denna tråd frågar efter releasedatum när det är väldigt uppenbart att det inte finns något, spekulationer ja men inget fastställt.

Jag lämnar detta "bråket" nu så får du göra som du vill, tjo
Senast redigerad av Reggaeman 2012-02-13 kl. 00:12.
2012-02-13, 13:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Jag vet att flera har svarat på detta, men frågan kommer upp på nästan varje sida i tråden. Du behöver inte läsa hela tråden, det räcker med att börja fem sidor bak och bara scrolla snabbt för att hitta svaret.

Kan inte alla som skriver i denna tråd avsluta ALLA sina inlägg med "DET FINNS INGET RELEASEDATUM!"? Jag är inte den som brukar hetsa upp mig över sådana småsaker, men någonstans får det vara nog.

DET FINNS INGET RELEASEDATUM!

Jag la till det i trådens rubrik istället.

Mvh,
Moderator
2012-02-13, 15:03
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Mvh,
Moderator

Bra initiativ!

OnT, jag håller nästan på att smälla av lite, har gått en jäkla tid nu sedan första trailern och inte ett knyst, sablans Rockstar

Att sitta och vänta till releasen av Max Payne är avklarad lär bli plågsamt, om nu den punkten i listan stämde, det jobbiga är att det låter trovärdigt med tanke på att Rockstar har ett förflutet när det gäller att dra ut på saker och ting för att elda upp fansen!

Vet någon om det finns något speciellt ställe där folk lämnar åsikter som man faktiskt har bekräftat att Rockstar läser och tar åt sig ifrån?
2012-02-13, 18:53
Medlem
Ana.Roxias avatar
“When will we know more about #GTAV” - Fash08 (via Twitter)
“When’s the release date for GTA5” - Akiieran (via Twitter)
“Can we expect a 2nd trailer this year for GTAV?” - mats hoi
“Any more news about GTAV on the way, I can’t wait!!!!” - mattoneill1991 (via Twitter)

"First of all, we’d like to again thank you and everyone out there for the amazing response to the debut Grand Theft Auto V trailer. We know that there are a ton of questions you all have about the game, including release date and lots else.
Right now, we are very hard at work on the game and are excited as well to show and tell you more as development progresses - expect that we'll be talking much more about GTAV starting at some point in a few months’ time.
Please hang tight until then and thank you all for your patience and support!"

Källa: http://www.rockstargames.com/newswire/article/20351/asked-answered-max-payne-3-and-more.html
2012-02-13, 20:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Mvh,
Moderator

TACK!

Äntligen slipper vi den frågan i fortsättningen
2012-02-13, 20:32
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ana.Roxia
“When will we know more about #GTAV” - Fash08 (via Twitter)
“When’s the release date for GTA5” - Akiieran (via Twitter)
“Can we expect a 2nd trailer this year for GTAV?” - mats hoi
“Any more news about GTAV on the way, I can’t wait!!!!” - mattoneill1991 (via Twitter)

"First of all, we’d like to again thank you and everyone out there for the amazing response to the debut Grand Theft Auto V trailer. We know that there are a ton of questions you all have about the game, including release date and lots else.
Right now, we are very hard at work on the game and are excited as well to show and tell you more as development progresses - expect that we'll be talking much more about GTAV starting at some point in a few months’ time.
Please hang tight until then and thank you all for your patience and support!"

Källa: http://www.rockstargames.com/newswire/article/20351/asked-answered-max-payne-3-and-more.html

Ehh.... okey?!

Vi kan alltså förvänta oss mer information först om NÅGRA månader?

Blir nog en väldigt mycket senare relase än vad jag först hade trott. (jag trodde maj/juni)
2012-02-13, 22:27
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Ehh.... okey?!

Blir nog en väldigt mycket senare relase än vad jag först hade trott. (jag trodde maj/juni)

Tungt, undrar om inte det här kommer göra att de tappar ett antals intressen... Det här sög totalt, men samtidigt så var det väl inte helt oväntat.
2012-02-13, 22:56
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Ehh.... okey?!

Vadå? Trodde du på maj/juni 2012? De annonserade ut spelet i november. Ett GTA-spel är inget man släpper hur som helst, utan promotion och tid att bygga en hype (även om spelet inte behöver mer hype än vad det har bara på sitt namn). Jag tror tidigast vi får se spelet under Q2 2013.
2012-02-14, 00:29
Medlem
Qaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Vadå? Trodde du på maj/juni 2012? De annonserade ut spelet i november. Ett GTA-spel är inget man släpper hur som helst, utan promotion och tid att bygga en hype (även om spelet inte behöver mer hype än vad det har bara på sitt namn). Jag tror tidigast vi får se spelet under Q2 2013.

Snarare Q4 2012.
2012-02-14, 10:03
Medlem
Citat:

Mvh,
Moderator

Det var ju faktiskt en ännu bättre idé.
2012-02-14, 13:56
Medlem
Mr.Moustaches avatar
Det låter ju ganska vettigt att Rockstar börjar GTAV hypen på allvar efter releasen av Max Payne 3. Nu är det ju locket på verkar det som.

Tror inte vi kommer få höra så mycket innan MP3 släppts tyvärr...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in