2011-11-18, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Jag ser inte varför looken skulle göra kartan mindre trovärdig. Alla Gta-spel har haft ungefär samma look förutom Gta IV, R* märkte antagligen att förändringen inte gick hem och har beslutat sig för att stanna i safe-zoonen. En annan sak att tänka på är att Gta IV bara var stad, alltså behövde dom inte visa annan miljö än det.

Det har du rätt i. Men det är ändå något som säger mig att den inte är äkta. Tiden får utvisa om kartan är fake eller inte. Hur det än blir så kommer nog det här spelet bli riktigt bra. Jag börjar redan känna mig som Gollum... My prrrecioussssss. I mussst have my prrreeciousssss. Gollum, Gollum.
2011-11-18, 09:37
Medlem
Citat:
Jag ser inte varför looken skulle göra kartan mindre trovärdig. Alla Gta-spel har haft ungefär samma look förutom Gta IV, R* märkte antagligen att förändringen inte gick hem och har beslutat sig för att stanna i safe-zoonen. En annan sak att tänka på är att Gta IV bara var stad, alltså behövde dom inte visa annan miljö än det.

Den är konstaterat FAKE redan dumbfuck, det är personer som inte har någon som helst trovärdighet redan på gtaforums som sitter och gör dessa. (och ja det är bevisat att den är FAKE)
2011-11-18, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Den är konstaterat FAKE redan dumbfuck, det är personer som inte har någon som helst trovärdighet redan på gtaforums som sitter och gör dessa. (och ja det är bevisat att den är FAKE)

Om du ska göra personliga påhopp får du åtminstone länka källor.
2011-11-18, 13:29
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Du menar att du har trovärdighet då eller? Kom med en källa om du inte vill bli idiot-förklarad.
2011-11-18, 13:58
Medlem
Citat:

Jag förstår inte meningen med att använda personliga påhopp när man skriver sina inlägg. Alla kanske inte vet om att det är fake, då är det väl bättre att förklara det på ett trevligt sätt? Det blir en roligare tråd att skriva i. Vi är ju här för att diskutera spelet, inte för att försöka förnedra varandra.
2011-11-18, 14:53
Medlem
Mr-Zods avatar
Direkt när jag fick se kartan tänkte jag att den hade samma stil som san andreas, jag jämförde direkt och såg att det var väldigt lika stil på dem. Det som fick mig att tro att den var äkta var att alla andra gav den positiv kritik, eftersom att jag inte spelat gta lika länge som alla andra så tänkte jag aha de vet säkert om den är äkta.
Här är en annan oäkta karta:
http://www.gamesradar.com/gta-v-leaks-alleged-ex-rockstar-employee-leaks-map-man-claims-know-all-about-game/
Eftersom att rockstar håller på att utveckla spelet tror jag inte att de kommer att läcka ut såna stora uppgifter i det här tidiga stadiet av spelet.
Det ända jag med ganska stor säkerhet kan säga är att det kommer att vara EN spelbar karaktär
2011-11-18, 15:12
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Men ta det lugnt. Ge en länk och skriv ett trevligt inlägg istället. Du vräker ur dig massa personangrepp och påstår saker utan belägg gång på gång. Varför ska jag tro på det du skriver?
Senast redigerad av crillecrille 2011-11-18 kl. 15:55.
2011-11-19, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Men ta det lugnt. Ge en länk och skriv ett trevligt inlägg istället. Du vräker ur dig massa personangrepp och påstår saker utan belägg gång på gång. Varför ska jag tro på det du skriver?

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=493232

Här, 35 sidor, uthängning, och ingående analys. Allting som inte rapporteras direkt från OFFICIELLA källor typ OPM och liknande i ett sånt här tidigt skede är med 99,9,% FAKE.

Ni förstår små barn, tjänster och gentjänster driver denna spelvärld, och för att tidningar och spelsiter skall få "exclusives"

Och nej, jag har ingen som helst avsikt att vara "trevlig" när det inte har annat att göra med än folks uppenbara dumhet och ignorans när dom inte ens tänker innan dom postar, eller genomför en basic jävla källkritik utan istället hoppar in i trådar postar sin skit i hopp om att få elektroniska ryggdunkar av avatarer på ett jävla internetforum.
2011-11-19, 01:59
Medlem
BlackTiger1337s avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=4_qE3gw6gsw&feature=feedu
Gta V's release datum läckt? Är detta trovärdigt?

Rockstar Games har inte sagt något....Så man vet inte!
2011-11-19, 10:36
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=493232

Här, 35 sidor, uthängning, och ingående analys. Allting som inte rapporteras direkt från OFFICIELLA källor typ OPM och liknande i ett sånt här tidigt skede är med 99,9,% FAKE.

Ni förstår små barn, tjänster och gentjänster driver denna spelvärld, och för att tidningar och spelsiter skall få "exclusives"

Och nej, jag har ingen som helst avsikt att vara "trevlig" när det inte har annat att göra med än folks uppenbara dumhet och ignorans när dom inte ens tänker innan dom postar, eller genomför en basic jävla källkritik utan istället hoppar in i trådar postar sin skit i hopp om att få elektroniska ryggdunkar av avatarer på ett jävla internetforum.

Andas, det är ju bara ett jävla internetforum. Du får det att framstå som om det är av väldigt stor betydelse.
2011-11-19, 16:38
Medlem
loppaa80s avatar
Den läckta kartan påminner mycket om bilden från GTA IV (?) manualen.
http://picturestack.com/527/160/9ztmap2Rj9.gif
2011-11-19, 16:43
Medlem
RevolutionXs avatar
Hoppas man kan gå in i alla byggnader på nya GTA samt fler miljöer än endast stadsmiljö. Det är det man saknade från San Andreas. GTA IV var enligt mig en besvikelse. Tråkig handling, tråkiga karaktärer, enformig miljö osv. Sen hoppas jag på fler vapen och mer realistiska ljud från skotten. Och inga serber som huvudpersoner den här gången tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in