2012-01-27, 20:57
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha tror du verkligen att om dom mot förmodan tar med funktionen att kunna tanka bilen så gör dom det så dåligt?

Det är klart att jag inte menade att det skulle vara så dåligt, jag sa så bara för att understryka att det ska vara välutvecklat från början så att inget blir dåligt, precis som exemplet med att man blir efterlyst för ett brott polisen inte ens ser.
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ på dig, läs mellan raderna nästa gång
2012-01-28, 05:35
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Vad tycker alla ni som skriver om när spelet ska utspela sig om min idé?

Spelet börjar på 80-talet men när man spelat ca. 1/3 del av spelet åker man på ett 20 års fängelsestraff, spelet fortsätter sen i en delvis modifierad stad med moderna bilar.

Antar att det skulle bli för mycket jobb bara.

+1!
Gillar även jag tanken på att det skulle utspela sig både på 80-talet och i nutid med fängelsestraff emellan. Själva fängelsevistelsen kanske kunde sammanfattas i några uppdrag? Överleva och bli respekterad i fängelset, sen rymma

Något som också hade varit redigt najs är om de hade slängt in lite uppdrag som gick ut på att kriga med vapenbestyckade bilar i öknen/salt flats, typ som i Interstate 76 - Nitro Riders.

Det hade jag gillat!
Senast redigerad av NorthSNKR 2012-01-28 kl. 05:37.
2012-01-28, 11:56
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
+1!
Gillar även jag tanken på att det skulle utspela sig både på 80-talet och i nutid med fängelsestraff emellan. Själva fängelsevistelsen kanske kunde sammanfattas i några uppdrag? Överleva och bli respekterad i fängelset, sen rymma

Något som också hade varit redigt najs är om de hade slängt in lite uppdrag som gick ut på att kriga med vapenbestyckade bilar i öknen/salt flats, typ som i Interstate 76 - Nitro Riders.

Det hade jag gillat!

James Bond är på rea om du vill spela det?

För övrigt tvivlar jag starkt på att det kommer bli som i Mafia 2.
2012-01-28, 15:11
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
+1!

Det hade jag gillat!

Nej usch, då är det inte ett Gta längre utan mer Dead rising apokalyptiskt värld
2012-01-29, 08:02
Medlem
NorthSNKRs avatar
Nedjå, åtminstone 1 bilkrigsuppdrag skulle ju bara vara mysigt... skulle ju kunna ha nåt med drogkriget att göra.

För övrigt så hoppas jag att man kommer att kunna spela biljard, dart, tequilarace och andra "minispel" och sporter online i spelet, alltså mot vekliga motståndare. Tjäna några dollar extra om man är bra på nåt liksom.
2012-01-29, 14:52
Medlem
Mr-Zods avatar
Men va fan R* kom igen nu ge nån liten hint, jag dör av spänning inför det här spelet, ....
2012-01-29, 15:02
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Men va fan R* kom igen nu ge nån liten hint, jag dör av spänning inför det här spelet, ....

Snart tappar jag intresset om det inte kommer något nytt
2012-01-29, 15:18
Medlem
edberg24s avatar
Citat:

Mitt intresse blir bara större och större för varje dag. Jag tror jag har börjat få abstinens av skiten...
2012-01-29, 16:04
Medlem
Gords avatar
Citat:

Samma här, hade halvt glömt bort att spelet ens var utannonserat.
2012-01-29, 16:36
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod

Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Mitt intresse blir bara större och större för varje dag. Jag tror jag har börjat få abstinens av skiten...

Det var exakt det jag menade, vill bara att R* kommer med mer info, det händer inte särkilt mycket, men å andra sidan lär man bli positivt överaskad när nästa trailer kommer eftersom att vi alla har väntat så länge
2012-01-29, 17:05
Medlem
Gords avatar
I februari skulle det passa bra med en trailer, eller iallfall ett par sceens.
2012-01-29, 17:36
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Men pansarbilar är kanske att ta i men spikmattor samt realistisk pit-manöver vill jag verkligen se, dock kan ju pansarbilarna komma in när man har 5-6 stjärnor
Det var det jag menade, efter att man har haft ihjäl ett par poliser och deras bilar så tar de in större fordon för att vinna. Och till slut så tar de in armén.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in