Citat:
Ursprungligen postat av dip
Jo, försök helst göra det till en rasfråga och angrip sedan andra sidans bildningsnivå. Flashigt hotmail nick du har f.ö är det en kvarleva från lunarstorm eller?
Det enda du själv hitills lyckats styrka är att du inte besitter överdrivet mycket kunskap rent generellt om hur olika bevisformer ser ut och tar sig uttryck. Och om respekten var -1 förut så ligger den -10 nu efter "lybien" kommentaren.
Tack för att du ställt det bortom rimligt tvivel att du är sk. "skitfolk" och att du skall behandlas som sådant.
Inte jag av oss två som inte klarar av att höra skillnaden på en latin-amerikansk dialekt och en vanlig amerikansk sådan, du kan få en ledtråd människor från latin-amerika betonar orden på ett väldigt särskilt och särpräglat vis, om du frågar människor som växt upp under sådana familjeförhållanden så kommer dom berätta för dig att det är fruktansvärt svårt att få bort dessa betoningar.
Men hur var det nu, du angrep min bildningsnivå?
Skall vi dra upp tidigare trailers f.ö och prata lite om det där med "hur mycket dom säger", kan du din RS historik så vet du att man har kunnat plockat mängder med information bara från genom att tolka innehållet, detta är inget undantag. Men som sagt fortsätt du argumentera mot relativitetsteorin och dyl.
"Clifton Collins JR" eller hur var det nu?, jävla åsna.
Det enda du själv hitills lyckats styrka är att du inte besitter överdrivet mycket kunskap rent generellt om hur olika bevisformer ser ut och tar sig uttryck. Och om respekten var -1 förut så ligger den -10 nu efter "lybien" kommentaren.
Tack för att du ställt det bortom rimligt tvivel att du är sk. "skitfolk" och att du skall behandlas som sådant.
Inte jag av oss två som inte klarar av att höra skillnaden på en latin-amerikansk dialekt och en vanlig amerikansk sådan, du kan få en ledtråd människor från latin-amerika betonar orden på ett väldigt särskilt och särpräglat vis, om du frågar människor som växt upp under sådana familjeförhållanden så kommer dom berätta för dig att det är fruktansvärt svårt att få bort dessa betoningar.
Men hur var det nu, du angrep min bildningsnivå?
Skall vi dra upp tidigare trailers f.ö och prata lite om det där med "hur mycket dom säger", kan du din RS historik så vet du att man har kunnat plockat mängder med information bara från genom att tolka innehållet, detta är inget undantag. Men som sagt fortsätt du argumentera mot relativitetsteorin och dyl.
"Clifton Collins JR" eller hur var det nu?, jävla åsna.
Ras handlar det inte om, utan om hur statsskicket dessvärre ser ut i Lybien och det förtryck som folket där tyvärr fått utstå -diktatur- alltså det du försöker utöva mot människor för att dom spekulerar angående vad dom tror eller ev. vill se i ett spel.
Nej jag har inte förmågan att direkt urskilja hur en ev. engelsktalande latinamerikansk person uttalar vissa stavelser till skillnad från en person som inte har latinamerikanskt ursprung. Samt deras svårigheter att arbeta med det, är inte Clifton Collins Jr av latinamerikanskt ursprung? Lät inte rösten i trailern på så vis?
Nej, jag angrep inte din bildningsnivå utan hur du väljer att uttrycka dig för att på så sätt stå över andra och ditt sätt att förhålla dig gentemot dina medmänniskor.
Det tror jag säkert, och som jag tidigare har sagt i mina poster har du mkt möjligt helt rätt i det du säger, men det var inte det som var problemet utan det sättet du skriver och pratar med andra, genom att förringa dom istället för att i god ton förklara varför det inte är på det sättet dom tror.
Jag tillhör mkt möjligt skitfolket och är en åsna, som absolut kan ha fel i vad jag ev. tror om ett tv-spel eller inte tror. Men jag mår inte bättre av att få någon annan att må dåligt genom att angripa dom.