2012-07-16, 08:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Så kan du ju inte skriva :O Du är väl inte en sån där hemsk... rasist?

Jag fattade inte heller vad i helvete han skrev. Ska vi sikta på Mars 2013? Kanske ännu senare? Oktober -13?

Jag är inte rasist men jag stör mig så utav helvete på folk som inte kan formulera sig eller stava...fast jag antar att du sa det med ironi

Jag håller med, tror nog att om vi har tur så får vi se det i början av nästa år precis innan sommaren
2012-07-16, 09:20
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag är inte rasist men jag stör mig så utav helvete på folk som inte kan formulera sig eller stava...fast jag antar att du sa det med ironi

Jag håller med, tror nog att om vi har tur så får vi se det i början av nästa år precis innan sommaren

Det var en liten hint av ironi i det ja

Tycker att vi kan lägga ner diskussionen om att det dyker upp i år. Det kommer inte att hända.
Jag blir glad om det ens dyker upp en trailer till innan December.
2012-07-16, 09:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Det var en liten hint av ironi i det ja

Tycker att vi kan lägga ner diskussionen om att det dyker upp i år. Det kommer inte att hända.
Jag blir glad om det ens dyker upp en trailer till innan December.

Man kan ju alltid hoppas men fan vad irriterad jag är på Rockstar, tycker fortfarande hela grejen med väntan är riktigt fittig
2012-07-16, 09:56
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Man kan ju alltid hoppas men fan vad irriterad jag är på Rockstar, tycker fortfarande hela grejen med väntan är riktigt fittig

Jag är oerhört benägen att hålla med, tycker inte man släpper en trailer, är tyst i 254 dagar, släpper två bilder och med all förmodan kommer att vara tysta i minst 100 dagar till.
2012-07-16, 19:35
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Jag är oerhört benägen att hålla med, tycker inte man släpper en trailer, är tyst i 254 dagar, släpper två bilder och med all förmodan kommer att vara tysta i minst 100 dagar till.

Som jag har sagt tidigare i tråden så anser jag att spelbolag inte borde annonsera ut ett nytt spel förrän dom har tillräckligt med material för att kunna släppa ett stadigt flöde av info ända fram till releasen...självklart kommer jag att köpa spelet eftersom det beslutet inte påverkas av detta men att släppa en trailer och sen hålla käft över ett halvår var ett stort misstag imo
2012-07-16, 19:52
Medlem
sigurts avatar
Ja man skulle verkligen vilja ha ett svar på hur Rockstars tänkte när dom la ut en trailer och lät oss vänta på mer information i hela 245dagar?!

Vore kul och veta om det ens var planerat så eller om något missöde hände på vägen....
2012-07-16, 19:57
Medlem
Citat:
Jag fattade inte heller vad i helvete han skrev. Ska vi sikta på Mars 2013?

Ja nog lät det som om han kom från Mars alltid.
2012-07-16, 22:40
Medlem
KurtAktsams avatar
Citat:

Håller också med, men samtidigt kanske det kan vara värt en väntan om dom gör det riktigt stort och riktigt bra..
2012-07-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtAktsam
Håller också med, men samtidigt kanske det kan vara värt en väntan om dom gör det riktigt stort och riktigt bra..

Ja vad sa dom, 4ggr större än San Andreas eller var det GTA IV?
Jag tror man kommer ha jävligt mycket att göra i det där spelet, hoppas på ett stort jävla hus så man kan samla på sig bilar som fan i sitt garage när man kommer längre in i storyn.
Man fick ju inget mega boende i fyran har jag för mig.
2012-07-16, 23:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Ja vad sa dom, 4ggr större än San Andreas eller var det GTA IV?
Jag tror man kommer ha jävligt mycket att göra i det där spelet, hoppas på ett stort jävla hus så man kan samla på sig bilar som fan i sitt garage när man kommer längre in i storyn.
Man fick ju inget mega boende i fyran har jag för mig.

Man har väl aldrig riktigt fått något mega boende precis...möjligtvis i Vice City men det var ändå inte så stort.

I Gta IV fick man en lya med parkeringsplats för två bilar som mest
2012-07-16, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Ja man skulle verkligen vilja ha ett svar på hur Rockstars tänkte när dom la ut en trailer och lät oss vänta på mer information i hela 245dagar?!

Vore kul och veta om det ens var planerat så eller om något missöde hände på vägen....

De kanske gör som blizzard med diablo 3 de låter gå en långtid mellan informationerna
2012-07-17, 01:07
Medlem
NorthSNKRs avatar
Man kanske kommer att kunna bo i husvagn eller husbil denna gången?

Kan ju vara bra om man är i behov av ett flyttbart safehouse i samband med nåt uppdrag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in