Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Jag är inte ute efter att anklaga någon, längtar också efter spelet. Jag är mistänksam om det verkligen är cj look a liken som är huvudpersonen dock. Personen som pratar i trailern (Förmodligen ned luke) presenterar en person som vore lite äldre och erfarnare och har ett långt liv bakom sig som brottsling. ''I wanted to retire from what I was doing, you know. From that, that line of work. Be a good guy for once, a family man.'' För mig låter det som att det verkligen vore en lite äldre man som är huvudpersonen. Vad jag förstår har dem flesta gta karaktärer varit typ max 30år gamla, men i TLAD var ju johnny faktiskt 36 år och den äldsta karaktären genom gta serierna. Ned luke look a liken syns ju dessutom i flera scener av trailern också.
Edit: Glömde säga att jag själv hoppas på cj look a liken, han ser mer ut som killen som passar för äventyr, är yngre, passar bättre att styla om etc. Titta bara i trailern när han springer och har en polis helikopter och några poliser till fots efter sig. Det första och enda gta spelet jag spelat innan fyran var san andreas, tyckte det var jättekul, särskillt med tanke på landsbyggden. Tyckte bra om cj så varför inte en ny liknande kille i ungefär samma miljö. CJ´s hemliga yngre bror?