2011-11-06, 14:23
Medlem
GorillaMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Det jag hoppas på är en förbättring gällande folket i staden. Jag hoppas att dom gör fler saker än bara gå runt, dvs fler kriminella som är ute o härjar. Att man ser polisen jaga andra bilar (som man har sett förr, men jag vill se oerhört mer av sånt!). Kanske mer bråk på gatan. Protester av någon anledning. Chansen att man kanske blir rånad. Mycket mer sånt hoppas jag på!

Skulle Vara Skit niceee Om dom gjorde det så
2011-11-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkiced
GTA IV var en stor jävla besvikelse (vem fan vill spela som nån jävla polack från ett slavskepp) och jag kommer med glädje och förhoppning att titta fram mot 5;an. Förhoppningsvis (och detta är bekräftat) så slipper vi spela som en neger, spagge eller latinoamerikan vilket bara är skymfande då vita människor alltid varit bäst på brott och det faktum att jag hatar de fanskapen.

Du äcklar mig verkligen...

Sådana idioter som du brukar ju snacka om att "negrer" begår så många brott, så fattar inte riktigt varför du inte tycker det är logiskt att spela som en i GTA då.
2011-11-06, 14:47
Medlem
therifs avatar
Hoppas man lirar som en riktig blåneger i GTA V, som ett långfinger till alla er som ställer sig emot att ha en färgad som huvudkaraktär.

Hoppas, som någon tidigare skrev, att fotgängarna i städerna gör mer än bara går runt och chillar. Hade även varit kul om man kunde ta upp sin telefon och ringa efter ett stort gäng på tyå 5 - 10 personer, och sedan dra till banken och råna. En saftig inkomstkälla är ju aldrig fel. Hoppas man kan spela på hästar i GTA V också.
2011-11-06, 14:58
Medlem
val00ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanGustav
Du äcklar mig verkligen...

Sådana idioter som du brukar ju snacka om att "negrer" begår så många brott, så fattar inte riktigt varför du inte tycker det är logiskt att spela som en i GTA då.

1+
2011-11-06, 15:11
Medlem
kakikurarumasus avatar
Vad blir systemkraven för detta GTA måntro?
2011-11-06, 15:12
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locomotiv
GTA Malmoe..

Haha ja varför inte, huvudkaraktär: Laserturken!

Nej men satan vad jag längtar! Det kan ju inte bli annat än bra då alla spel hittills har varit riktigt tunga!
2011-11-06, 15:23
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakikurarumasu
Vad blir systemkraven för detta GTA måntro?
Först ska vi se om det släpps till PC eller hur många månader efter konsol det kommer..
2011-11-06, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Nu är du jävligt orättvis, GTA IV var faktiskt ett riktigt bra spel. Spelade det på PS3, och där var det inte några nämnvärda buggar. Hur det såg ut på dom PC/xbox kan jag inte uttala mig om.
Grafiken bra om man tittar på spelets storlek och storyn tyckte iallafall jag var bra.
Visst tyckte personligen att San Andreas till PS2:an var det roligaste spelet i GTA-serien, ja tillochmed det roligaste spelet jag någonsin haft.
Men GTA IV kvalar lätt in på top 10 över favoritspel.

Det är allmänt känt att grafiken till PS3 versionen inte alls var särskilt bra eller banbrytande öht och att man måste kunna förvänta sig BRA mycket bättre grafik till PC. Spelet i övrigt vara bara fånigt och man spenderade halva tiden med att ringa sin jävla nerkörda polare och köra honom överallt. Kass story, Kassa karaktärer och mer därtill; kass fysik.

Att de dessutom pissar på PC användare som köpt spelet för 549 jävla kronor + moms genom att tvinga oss att installera GWL och SC som var helt onödiga applikationer från början var en skymf som stod en upp i öronen.

Jag gissar att nästa installation kommer att ha samma upplägg, om de nu bara kunde använda hjärnan och göra en bra PC version och inte lura tusentals kunder på pengar så är det ju ännu bättre.

Men det verkar som om att sålänge man gör en bra PS3 version så är allt helt okej, vem bryr sig om PC användarna som vill ha riktig grafik och som spenderat tusentals kronor på en rigg som går långt över systemkraven och som inte kan spela det kanske häftigaste spelet på åratal FÖR ATT TILLVERKAREN STRUNTAT I ATT KOLLA DETTA...

Jag menar, hur svårt kan det vara för Rockstar att spela spelet en stund på en vanlig rigg och förstå att det laggar nåt innihelvete, eller de kanske har speciella datorer där som bara fungerar för dem men ingen annan.
2011-11-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Först ska vi se om det släpps till PC eller hur många månader efter konsol det kommer..

och om Porten kommer att funka lika fint som GTA IV gjorde, för om den gör det så kommer jag att skrika...
2011-11-06, 16:30
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
och om Porten kommer att funka lika fint som GTA IV gjorde, för om den gör det så kommer jag att skrika...
Eller hur
Tycker det ser ut som samma grafikmotor fast upphottad grafik, iaf om man tittar på ragdoll:en i trailern.
2011-11-06, 16:38
Medlem
Citat:
Det är allmänt känt att grafiken till PS3 versionen inte alls var särskilt bra eller banbrytande öht och att man måste kunna förvänta sig BRA mycket bättre grafik till PC. Spelet i övrigt vara bara fånigt och man spenderade halva tiden med att ringa sin jävla nerkörda polare och köra honom överallt. Kass story, Kassa karaktärer och mer därtill; kass fysik.

Att de dessutom pissar på PC användare som köpt spelet för 549 jävla kronor + moms genom att tvinga oss att installera GWL och SC som var helt onödiga applikationer från början var en skymf som stod en upp i öronen.

Jag gissar att nästa installation kommer att ha samma upplägg, om de nu bara kunde använda hjärnan och göra en bra PC version och inte lura tusentals kunder på pengar så är det ju ännu bättre.

Men det verkar som om att sålänge man gör en bra PS3 version så är allt helt okej, vem bryr sig om PC användarna som vill ha riktig grafik och som spenderat tusentals kronor på en rigg som går långt över systemkraven och som inte kan spela det kanske häftigaste spelet på åratal FÖR ATT TILLVERKAREN STRUNTAT I ATT KOLLA DETTA...

Jag menar, hur svårt kan det vara för Rockstar att spela spelet en stund på en vanlig rigg och förstå att det laggar nåt innihelvete, eller de kanske har speciella datorer där som bara fungerar för dem men ingen annan.

Köp en konsol då och kom in i värmen
2011-11-06, 16:49
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Vad jag har hört så kommer det till PC samtidigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in