2012-04-22, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Eftersom man redan sett vad för slags ''vinkel'' dom kommer ha på femman så ser jag inget tecken på att dom kommer ha en biker-klubb igen.

Varför skulle det inte finnas motorcyklar i Los Santos? Kommer ihåg massa modeller därifrån.
2012-04-23, 07:50
Medlem
Pallevantes avatar
Så då är det idag vi förväntas få lite ny info då, om man ska tro tråden på gta forum för ett par veckor sen. Om det slår in kan vi väl förvänta oss att dom andra datumen också stämmer, vilket skulle sätta release till 18 oktober.
2012-04-23, 15:21
Medlem
FEFBGs avatar
Har läst lite på GTAforum, och jag får känslan av att R* själva sagt att det inte kommer släppas någon info förens MP3 har släppts, alltså den 15de Maj. Kan vi förvänta oss något Juni?
2012-04-23, 20:04
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Har läst lite på GTAforum, och jag får känslan av att R* själva sagt att det inte kommer släppas någon info förens MP3 har släppts, alltså den 15de Maj. Kan vi förvänta oss något Juni?

Som sagt tidigare i tråden, R* kommer släppa info efter MP3 har släppts.

Det är bara att vänta och hålla ut
2012-04-24, 15:03
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Varför skulle det inte finnas motorcyklar i Los Santos? Kommer ihåg massa modeller därifrån.

Har aldrig skrivigt att det inte skulle finnas motorcyklar i GTA V men det jag skrev var att storyn troligtvis inte kommer handla om klubbar som Hell's Angels och Bandidos.
2012-04-24, 23:53
Bannlyst
Är det december som gäller eller kan rentav förvänta sig att det kommer tidigast nästa år?

(4 000:e inlägget)
2012-04-25, 12:46
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Är det december som gäller eller kan rentav förvänta sig att det kommer tidigast nästa år?

(4 000:e inlägget)

Jag lutar åt nästa år. Mars eller något.
2012-04-28, 18:11
Avslutad
Förfan R*, nu vill vi ha mer info!!!
2012-04-29, 09:41
Medlem
edberg24s avatar
Kan detta vara något legit?

http://www.vg247.com/2012/04/27/pachter-predicts-pre-e3-gta-v-showing-october-23-release/
2012-04-29, 10:07
Medlem
Storblottarns avatar
Varje gång jag läser eller ser nåt om GTA (oavsett titlar) så får jag alltid ett sånt sug efter att spela GTA:SA. Jag menar inte att de andra titlarna i serien är dåliga, men SA var verkligen speciellt. Det är nästan som riktiga barndomsminnen man tar med sig i det vuxna livet. Och sen sitter man där en dag och tänker på sin underbara barndom och det område man var uppväxt i. Dags att installera igen och återuppleva barndomen.
2012-04-29, 10:08
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Varje gång jag läser eller ser nåt om GTA (oavsett titlar) så får jag alltid ett sånt sug efter att spela GTA:SA. Jag menar inte att de andra titlarna i sperien är dåliga, men SA var verkligen speciellt. Det är nästan som riktiga barndomsminnen man tar med sig i det vuxna livet. Och sen sitter man där en dag och tänker på sin underbara barndom och det område man var uppväxt i. Dags att installera igen och återuppleva barndomen.

Jag laddade ner Multi theft auto, bara för att sitta och åka omkring i SA. Det spelet har en speciell plats hos mig. SA och Red Dead Redemption.
2012-04-29, 10:32
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag laddade ner Multi theft auto, bara för att sitta och åka omkring i SA. Det spelet har en speciell plats hos mig. SA och Red Dead Redemption.
Multi theft auto har jag aldrig testat. Hur är gatorna i det? Är dom livlösa? Alltså att det saknas trafik och fotgängare? Red Dead Redemption har jag inte heller spelat eftersom det verkade vara exklusivt för konsol. Men det är ett spel jag alltid velat spela.

Edit:
Finns det ute till PC alltså?
Hur har jag missat det!?
http://cdon.se/spel/red_dead_redemption-10876770

Edit:
Gah! Missade att det står "kommande".
Senast redigerad av Storblottarn 2012-04-29 kl. 10:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in