2012-01-10, 22:53
Medlem
albrt99s avatar
Oroa er icke nu xbox fans, rockstar bet vad dem gör så shhhh
2012-01-10, 23:27
Medlem
cschrilles avatar
Har någon info släppts sedan trailern kom? Har inte kollat i tråden överhuvudtaget men nu borde det fan hänt lite.
2012-01-10, 23:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cschrille
Har någon info släppts sedan trailern kom? Har inte kollat i tråden överhuvudtaget men nu borde det fan hänt lite.

Om jag har följt tråden rätt så ingen ny officiell info förutom att det är bekräftat att kartan är den största gta kartan som gjorts
2012-01-10, 23:45
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cschrille

Inget nytt sen 3 November, riktigt drygt. Dom har ju Max Payne 3 på G nu, så antar att dom vill fokusera fullt ut på det tills vidare.
Efter det är släppt lär vi få reda på mer om GTA V.
2012-01-11, 02:05
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milwaukee
Vet och vet. Som exempel kom ju LA Noire på 3 skivor och det fungerade utan problem. Enda som jag upplevde som trist var om man skulle spela om uppdragen (det brukar väl iofs inte gå på GTA) igen så blev det en del skivbyten fram och tillbaka.
Ofta det kom på tre skivor, då måste ju V komma på runt tre skivor det med. Men det kommer bli lite tråkigt att byta skiva hela tiden som du skrev.
2012-01-11, 05:26
Medlem
ChoppaJrs avatar
sicken tur att man har PS3 som använder Blu-ray som standard istället för dvd som lagringsmedia
2012-01-11, 06:29
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Ofta det kom på tre skivor, då måste ju V komma på runt tre skivor det med. Men det kommer bli lite tråkigt att byta skiva hela tiden som du skrev.
http://en.wikipedia.org/wiki/L.A._Noire

Varsågod.

Och man sitter inte och byter skiva "hela tiden".
2012-01-11, 14:56
Medlem
MrKrabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Tror att det här är bättre:
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653083&cks=ASS&assoc=9AC137BE-9688-494E-BA13-74A15260DF1C
Har varit lite off nu med GTA V. Men är release datumet i Augusti?!
2012-01-11, 14:57
Medlem
Andreashers avatar
Inte läst tidigare kommentarer så min kommentar kanske ser dum ut.
Hur som helst så har jag läst på diverse "gamingsidor" att spelet redan har släppts i USA för Playstation 3 och även i Europa, men inte Sverige så vitt jag vet..?
Någon som har mer information?
2012-01-11, 15:04
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasher
Inte läst tidigare kommentarer så min kommentar kanske ser dum ut.
Hur som helst så har jag läst på diverse "gamingsidor" att spelet redan har släppts i USA för Playstation 3 och även i Europa, men inte Sverige så vitt jag vet..?
Någon som har mer information?

Men skärp dig för fan Du borde ju ha märkt om det hade släppts i världen redan.
2012-01-11, 15:13
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Inget nytt sen 3 November, riktigt drygt. Dom har ju Max Payne 3 på G nu, så antar att dom vill fokusera fullt ut på det tills vidare.
Efter det är släppt lär vi få reda på mer om GTA V.
Cirka en månads väntetid är väl ingenting egentligen. Jag är dock helt säker på att vi har någonting nytt innan mars.

Sen har väl de även påstått att de arbetar med GTA V på fulltid?
2012-01-11, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Cirka en månads väntetid är väl ingenting egentligen. Jag är dock helt säker på att vi har någonting nytt innan mars.

Sen har väl de även påstått att de arbetar med GTA V på fulltid?

Jag tror också att vi får någon info innan mars. Annat vore väldigt konstigt. Jag kanske minns fel, men det var väl inte så här tyst efter första trailern till IV?

Jo, dom jobbar fulltid och säkert mer än så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in