2011-12-21, 12:39
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Jag vill ha en ny trailer!

Är det olagligt att ha katter och hundar osv i GTA spel?

Vore nice med älgar och skit!

Tänk er att ta några bärs med sin polare sen så snor man en bil och åker i skogen! Sen PANG så får man bensin stopp, men så ser man en älg så man dödar han och äter hans kött för att leva!

Citat:
Jag försökte bara låta lite sadistiskt Har spelat dom spelen och gillar dom starkt.

OnTopic:
Eftersom Gta 4 laggade något så fruktansvärt på konsoll tror ni att dom har fixat det på Gta V när det väl kommer?

Ha Ha Ha, om du vill spela ett spel där man måste slakta djur för att överleva och har problem med din ps3:a, Minecraft?
2011-12-21, 12:40
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Spelar du på PS3 eller xbox? Efter som du inte har sagt något och vi är två som spelar på PS3 så gissar jag på det. Men det är bäst och fråga. Jag har för mig att jag hörde någonstans att det inte flyter lika bra på xbox så PS3.
Funkade utmärkt på min ps3:a också
2011-12-21, 12:55
Medlem
jag slår en gissning att trailer 2 kommer 25/26 januari!
2011-12-21, 14:02
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _WCC_
jag slår en gissning att trailer 2 kommer 25/26 januari!

Vad beräknar du denna gissning på?
2011-12-21, 14:10
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vad beräknar du denna gissning på?

Skulle kunna tänka mig att det baseras på förra utgåvan. Tog det inte drygt 3 månader mellan första och andra trailern? Dock så tror jag trailer två kommer till jul.
2011-12-21, 14:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Skulle kunna tänka mig att det baseras på förra utgåvan. Tog det inte drygt 3 månader mellan första och andra trailern? Dock så tror jag trailer två kommer till jul.

Har inget minne om med vilka intervallen förra trailern släpptes men det stämmer säkert

Hoppas dock att den i så fall kommer innan fredag(big chans) innan jag åker till landet :/
2011-12-21, 14:51
Medlem
therifs avatar
Citat:
Har inget minne om med vilka intervallen förra trailern släpptes men det stämmer säkert

Hoppas dock att den i så fall kommer innan fredag(big chans) innan jag åker till landet :/

Haha, jag som är yr. Det är ju jul om tre dagar! Det är den uteblivna snön som jag får skylla på. Nej, jag tror inte trailer två kommer innan jul. Om så vore skulle ju Rockstar förmodligen redan gått ut med information.
2011-12-21, 15:28
Medlem
Här finns info om trailers http://www.grandtheftwiki.com/Grand_Theft_Auto_IV/Trailers.

29:e mars kom första trailern och den andra kom 28:e juni. Så det stämmer med 3 månader. Det finns säkert mycket annan bra-att-veta-info där också.

Men man kunde ju hoppats på att R* kunde ge oss en liten julklapp. Det behöver inte en trailer. Bara något livstecken. Typ, "Hej, spelet är i full gång. En feature som många kommer känna igen är att man..*trumvirvel*.. kan stjäla bilar. Merry christmas, motherfuckers".
2011-12-21, 16:05
Medlem
Mr-Zods avatar
För ca 2-3 veckor sedan gjorde jag en gissning på att trailer 2 skulle komma den 27 januari, jag vågade dock inte posta då, eftersom att det sättet jag kom fram till det kan anses dumt av många av er här....
2011-12-21, 16:43
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
För ca 2-3 veckor sedan gjorde jag en gissning på att trailer 2 skulle komma den 27 januari, jag vågade dock inte posta då, eftersom att det sättet jag kom fram till det kan anses dumt av många av er här....

Go on...
2011-12-21, 17:40
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Go on...
Sorry can't tell you that. Jag vill inte att alla på flashback ska tro att jag är efterbliven eller skratta åt det. Det enda jag kan säga är att min gissning är att trailer 2 kommer att komma 27 januari
2011-12-21, 18:02
Medlem
Citat:
Jag vill ha en ny trailer!

Är det olagligt att ha katter och hundar osv i GTA spel?

Vore nice med älgar och skit!

Tänk er att ta några bärs med sin polare sen så snor man en bil och åker i skogen! Sen PANG så får man bensin stopp, men så ser man en älg så man dödar han och äter hans kött för att leva!
Haha, det vore grejer det va? Den ultimata riktiga-livet-simulatorn...

Dock ser man ju en hund i första scenen i trailern, så det kommer åtminstone vara med minst en hund på något hörn. GTA har ju i alla tider undvikit att ta med barn och djur, anses väl som känsliga områden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in