Tokyo skulle vara ganska fränt. Har man spelat som japan i nåt av spelen än?
Japp, i senaste GTA-spelet spelade man som det. Eller.. man var en kines, men det är väl samma sak, dom ser likadana ut så. Fast det spelet utspelas också i Liberty City.
Skulle vara riktigt kul om dom gjorde ett nytt GTA London.
Men det kænns som att GTA 5 kommer utspela sig i Vice City
påtal om att det næmns i GTA 4 att dom ska åka till Vice City.
Och om man tittar tillbaka på dom tidigare spelens ordning av stæder
så ær det dax før Vice City.
Men det ær ju bara vad jag tror från mitt perspektiv.
Vad gäller städer så har de iaf redan gjort alla typer av intressanta städer som finns i USA. Om de stannar kvar i USA är väl lågoddsaren att det blir ett återbesök i Vice City. Annars vore det kul med någon/några utländska städer, dock gärna inte de som använts nyligen (så som Tokyo, Shanghai, Hong Kong, Paris, Rio de Janeiro m.fl.) utan något "nytt" (hej Kapstaden, Kairo och Istanbul).
Men vad menar ni om att Tokyo redan har förekommit? Är det något jag har missat totalt eller har det varit någon "console only" version?
GTA China Town Wars till NDS/PSP/iPhone, men det utspelar sig i Liberty City. Man är kines om det är det du är ute efter - att spela en cool asiat som kan round house kicka alla poliser.
Skulle helt ärligt kunna komma på 1000 bättre idéer, lät skittråkigt. Jag gillar den koruppta snut-linjen ni är inne på, då kan man få utöva lite sadism om man haft en dålig dag.
Någonstans i sydamerika hade varit awsome asså,
Typ MS13 Style, varmt och går runt utan tröja.. Kidnappar nån mitt i city ringer efter lösensumma, de fuckar upp det och man stycker idioten och skickar hem honom i bitar