2011-11-02, 19:18
Medlem
GrezZeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrondon
Ser riktigt spännande ut. Hoppas det liknar San Andreas, det GTA tycker jag va riktigt soft. Aja de här lär bli bra hur somhelst!
Det hade nog kunnat bli rätt kul med lite San Andreas liknande på detta, men som du säger. Jag tror också det kommer att bli bra oavsett om det får inspiration utav San Andreas, tycker videon såg mycket lovande ut så det kommer nog bli bra.

Någon som vet release datum för det än?
2011-11-02, 19:18
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora16
Vad tror ni man kan ha hundar till?
Polishundar eller Pitbulls som vakthundar!

Btw. Någon mer än jag som blir grymt sugen på att bo i just det huset(http://i43.tinypic.com/wtaoux.png) i början av spelets gång? Sjävla tomten och allt ser så enkelt och skönt ut, ta cykeln ner till stranden och dra sitt dagliga gympass eller ta bilen ut på en sväng på åkrarna och preja över odlingarna man såg i trailern! (Vettefan varför, men den bilen ser så jääääävla skön ut och köra!)
2011-11-02, 19:19
Medlem
Vuxenkos avatar
Jag rös när jag såg trailern för första gången. Jag hade inte kunnat bli gladare!

FAN VAD JAG LÄNGTAR
2011-11-02, 19:21
Medlem
WalterSullivans avatar
Undra om man kan besöka gamla klassiska Grove street, lär ju inte vara borttaget?

Men fyfan vad häftigt! och underbart att Rockstar bekräftade att det är hela SA och inte bara Santos
2011-11-02, 19:22
Medlem
Kanske redan sagts, men V som i Vercetti
2011-11-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illbeback
OK grabbar och tjejer(?)

Trailern ser enligt mig riktigt fet ut.
Jag tänkte att vi skulle hjälpa varandra och analysera vad som kan tänkas komma upp i spelet när det väl släpps. Alltså, vad kan vi dra för slutsatser utifrån denna trailer?

Det vi vet är följande:
  1. Los Santos, staden som föreställer Los Angeles är garanterat med, tillsammans med landsbyggd.
  2. Karaktären som pratar är förmodligen huvudrollen. Det känns som Vercetti från Vice city, eller vad säger ni? Han pratar dessutom om hur han har blivit äldre, vilket kan tyda på en nutida Vercetti.
  3. Flygplan är tydligt presenterat i trailern, detta måste vara ett bevis för att man åter kommer kunna flyga. Frågan till detta är given: Bör inte landskapet vara relativt stort, likt San Andreas, för att det ska vara någon mening med att flyga?

Frågetecken:
  • Det är inga sekvenser från varken Los Venturas(Vegas) eller San Fierro(San Fran.) i trailern, betyder detta att de vi kommer uppleva något liknande GTA IV där allt baseras på en stad och dess omgivning?

FYLL PÅ!

I början så om man kollar på motorvägs skyltarna så står de ju Las Venturas!
2011-11-02, 19:24
Medlem
WalterSullivans avatar
Kommer finnas Fighter Jets också!! man ser ett flyga i trailern, kan vara en stark indikation på att detta inte blir nåt uber seriöst som IV var
Bannlyst
Jag vet inte om ni har märkt det eller inte, men dom släppte redan en GTA VI trailer: http://www.youtube.com/watch?v=WrZCbpZVsYk
Medlem
Det hade varit så underbart om man kunnat åkt skateboard eller inlines.
2011-11-02, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
Jag vet inte om ni har märkt det eller inte, men dom släppte redan en GTA VI trailer: http://www.youtube.com/watch?v=WrZCbpZVsYk

Ärligt? Den har vi missat.
2011-11-02, 19:25
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Om det innehåller ghettokultur, ja.
Jag vill ha ett bra GTA. Inget hiphop/ghetto-trash.

Och eftersom huvudrolls-innehavaren var vit tror jag inte på något ghetto-gta.

Bryr mig inte om Hip Hop men jag älskade gäng känslan att driva omkring i ghetton med sina homeis och göra drive byes på rivaliserade gäng! Hoppas på samma sak i V.
Senast redigerad av Medve 2011-11-02 kl. 19:30.
2011-11-02, 19:26
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Undra om man kan besöka gamla klassiska Grove street, lär ju inte vara borttaget?

Men fyfan vad häftigt! och underbart att Rockstar bekräftade att det är hela SA och inte bara Santos
Det är inte bekräftat att det är "hela SA" Det är bekräftat att det är SA (det ser man på regskyltarna inte minst) men än så länge vet vi ju inte hur kartan kommer se ut. Vi har ju än så länge inte fått se Las Venturas t.ex.

Citat:
Ursprungligen postat av GrezZeR
Det hade nog kunnat bli rätt kul med lite San Andreas liknande på detta, men som du säger. Jag tror också det kommer att bli bra oavsett om det får inspiration utav San Andreas, tycker videon såg mycket lovande ut så det kommer nog bli bra.

Någon som vet release datum för det än?
Tycker grafiken och stilen känns mer oseriös än GTA IV som försökte vara så verkligt hela tiden=Jävligt bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in