Jag har mycket svårt för spel med dålig grafik. Kanske var det därför som SA inte riktigt var min tekopp. Ser nu fram emot 5an!
Läste allt! Även de riktigt "tunga" spoilersen!
Hoppas att detta stämmer nu! Det verkar riktigt fett. Synd bara att när trailern väl har släppts så kan det mycket väl vara ett helt år (21 000 timmar!!!!) kvar till att själva spelet släpps!
En detalj som jag själv blev riktigt exalterad över:
"Fun cheats are back"
Ungefär 20 999 timmar kvar nu bara
Jag satt och läste lite om spelet idag och fick något ryck, så jag rensade lite i min PS3 för att se till att GTA:V ska kunna sparas ordentligt. Sen insåg jag att det bara är trailern som kommer i veckan och inte själva spelet.
Tror varken vi får se destructables eller skiftande årstider faktiskt. Är inte tillräckligt stor skillnad på årstiderna i LA för att det ska tillföra något särskilt till spelet, utom på sin höjd en period där det regnar oftare än vanligt. Destructables tror jag inte på för om man exempelvis skulle få för sig att spränga varje hus i ett område, och sedan återvända dit, så skulle det vara väldigt underligt eftersom det inte vore snyggt om huset plötsligt står hela igen, och knappast möjligt att ha stora lag med construction workers som jobbar på platsen i några månader för att reparera skadorna igen.
Eftersom att det ska utspelas 2012(?) så är det väl bara att ha en radioreklam för någon ny slags maskin som bygger upp hus jättesnabbt. Så om man återvänder till huset efter två speldagar så är det återuppbyggt igen. Hade ju varit klockrent enligt mig, även om det blir lite sci-fi inblandat i det hela.
Eftersom att det ska utspelas 2012(?) så är det väl bara att ha en radioreklam för någon ny slags maskin som bygger upp hus jättesnabbt. Så om man återvänder till huset efter två speldagar så är det återuppbyggt igen. Hade ju varit klockrent enligt mig, även om det blir lite sci-fi inblandat i det hela.
Det skulle aldrig inplementeras ngt riktigt skademodell i GTA mer än att det skulle gå ta sönder småsaker som kommer vara hela nästa gång man är där. Det hade aldrig funkat på något bra sätt att förstöra ett hus eller bara en husvägg.
Eller så förlänger dom bara tiden tills att allt blir normalt igen?
Vet inte om nån skrivit det tidigare men tydligen påstås V:et(romerska femman) i loggan som har släppts vara taget från en dollarsedel som bara fanns fram till 60-talet vilket skulle peka på att nya GTA ska utspelas i det förgångna oooohhh(spökljud).