2012-11-10, 00:00
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Är sub-hd det man kan kalla "falsk" hd? Eller har jag fel.

Förklara gärna om du orkar!
Jag antar att han menar 1152x640.
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46241
2012-11-10, 00:20
Medlem
ikeross avatar
Gillade det här mens room eller vad det hette som gick på tv i GTA IV, skulle vara nice om det var med igen. Fast det är ju trots allt i en annan stad.
2012-11-10, 00:34
Medlem
Exonis avatar
Alltså, vem fan kollade på TV i gta? Har aldrig ens rört TVen förutom att ha skjutit isönder den.
2012-11-10, 00:35
Medlem
Imawakes avatar
En sak jag störde mig på i IV var att när man avlossade ett skott bland en folkmassa så blev det panik DIREKT i samma sekund som skottet brann av.. i verkligheten hade folk stannat upp först och undrat vad som försigår innan man fattar att det är skottlossning och börjar springa.

Hur tror ni R kommer göra detta i GTA V ?

Sen hoppas jag ljudkvaliten förbättras avsevärt, tyckte det lät så orealistiskt i IV när man sköt.
2012-11-10, 00:38
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Alltså, vem fan kollade på TV i gta? Har aldrig ens rört TVen förutom att ha skjutit isönder den.

När jag spelar GTA försöker jag testa allt. Så jag kollade tv ett par gånger.
2012-11-10, 00:41
Medlem
tror tyvärr att vi som har xbox kommer att få vårt gta 5 sabbat av dess urdåliga prestanda, jag kan tex inte lira gta 4 utan att det ska lagga sönder i många situationer..

ett tips, köp en ps3a inför denna release
2012-11-10, 00:45
Medlem
Herr-Pumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0VE
tror tyvärr att vi som har xbox kommer att få vårt gta 5 sabbat av dess urdåliga prestanda, jag kan tex inte lira gta 4 utan att det ska lagga sönder i många situationer..

Så går det när man köper rövkonsolen

Nej men allvarligt, tror ni att det kommer vara flera skivor till 360-versionen? Skulle nästan bli besviken om det inte var så iom hur mycket diskuttrymme man skulle gå miste om..
2012-11-10, 00:49
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump

Nej men allvarligt, tror ni att det kommer vara flera skivor till 360-versionen? Skulle nästan bli besviken om det inte var så iom hur mycket diskuttrymme man skulle gå miste om..
Det blir garanterat fler skivor till X-box om man inte skall sitta o ladda ner halva spelet
Medlem
Citat:

du menar att det kommer att krävas att man installerar innehållet på hårddisken?

som i en pc?
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0VE

Kan upplysa dig om att Gta IV fungerar bättre på 360 än ps3, har gjorts hur många jämförelser som helst, bara att googla. Så jag är inte så säker jag... Dessutom är det mycket vanligt att spelutvecklare använder 360 som "lead platform" när spelet görs. Vet ej hur de gjort med V dock.
2012-11-10, 00:56
Medlem
McNords avatar
Citat:

Tyckte jag läste någonstans att det kanske skulle bli att man har en karaktär på var sin skiva eller något om man inte installerar det på hårddisken men vet inte om det är så troligt.

Hoppas verkligen att de förbättrar bilfysiken rejält denna gången mot IV, det de sa att bilarna i GTA IV känns som att styra stora båtar tycker jag stämmer rätt bra då de bara sladdar och har sig och stannar typ aldrig även när man tvärnitar... även i låga hastigheter. Hoppas de fixar till detta på ett bra sätt då jag tyckte den var rätt irriterande i IV.
2012-11-10, 01:01
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Tyckte jag läste någonstans att det kanske skulle bli att man har en karaktär på var sin skiva eller något om man inte installerar det på hårddisken men vet inte om det är så troligt.

Hoppas verkligen att de förbättrar bilfysiken rejält denna gången mot IV, det de sa att bilarna i GTA IV känns som att styra stora båtar tycker jag stämmer rätt bra då de bara sladdar och har sig och stannar typ aldrig även när man tvärnitar... även i låga hastigheter. Hoppas de fixar till detta på ett bra sätt då jag tyckte den var rätt irriterande i IV.

Kommer inte att vara en karaktär pär skiva då man skall kunna hoppa mellan karaktärerna mitt i missions

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in