2013-08-06, 19:51
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Jag funderade på en liten sak idag angående det vi fått se i trailerna.
Hur mycket skjutande/dödande tror ni det kommer att bli?
Av det man ser i trailerna så verkar det gå ganska lugnt och städat till när man gör stötarna.
Verkar inte som om man kommer meja ner kunder/anställda direkt.

Vad tror ni, blir det att man får göra som man vill eller blir det "Mission failed" om man går bananas och börjar avrätta folk i butikerna?
2013-08-06, 19:59
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Av det man ser i trailerna så verkar det gå ganska lugnt och städat till när man gör stötarna.

Vad tror ni, blir det att man får göra som man vill eller blir det "Mission failed" om man går bananas och börjar avrätta folk i butikerna?
Från vad som har sagts så får man själv välja ganska fritt hur man vill att kupperna ska gå till. (http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI&t=3m56s)
2013-08-06, 20:15
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Från vad som har sagts så får man själv välja ganska fritt hur man vill att kupperna ska gå till. (http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI&t=3m56s)

Jo det förstår jag, själva tillvägagångssättet.
Men om man nu väljer att gå rätt in och bara skjuta alla, om det funkar.
Har sett videon där man använder någon form av gas och även när de går rätt in.
Tänker mer på om det går att skjuta anställda/kunder, om man nu vill det.
2013-08-06, 20:47
Medlem
Herr-Pumps avatar
Tjäna folk! Min polare förbeställde idag special edition på gamestop till mig och honom. han sa att det kostade 799 kr, är det vad ni fått betala för SE när ni förbokat spelet på gamestop?
2013-08-06, 21:02
Medlem
Kickexs avatar
Citat:

Man kommer ju kunna köra på olika alternativ. Men gissar på att göra det smart & tyst kommer svida extra i plånboken.

Men om man får döda de civila vet jag inte men... Varför inte?
2013-08-06, 21:17
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:

Jo, det tror jag nog.

GTA har alltid representerat frihet, så att man skulle skjuta lite civila tror jag inte skulle resultera i "Mission Failed".. Kanske att någon av de andra karaktärerna skulle skrika, eller klaga på en.
2013-08-06, 21:34
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katjoff
Det är bra, sätt nördarna på plats.

Tycker också att tråden fylls med riktigt puckade spekulationer som är tagna ur ingenting. Skärp er.
Så det är farligt att spekulera? Om man är jävligt sugen på något kan det vara kul och diskutera det.

Till er som stör sig på det, det finns en simpel lösning. Ge fan i att klicka på denna tråd tills om en månad, då slipper ni se jobbiga och oförskämda ut.
2013-08-07, 07:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Precis som folk innan har sagt så verkar det som att man får välja fritt hur man ska genomföra stötarna, det vi har fått se i trailerna är ju bara exempel på hur det skulle kunna gå till.

Det skulle vara stört irriterande om det visade sig att man fick Mission Failed om man sköt oskyldiga vilket jag inte tror kommer vara fallet, det skulle förstöra väldigt mycket samt hindra ens frihet väldigt mycket.

Däremot kanske man kommer att gå efter ett poängsystem, skjuter du massa oskyldiga så kanske du får minuspoäng/mindre pengar eller nåt i den stilen men å andra sidan så skulle jag personligen inte vilja göra ett bankrån där jag skjuter ihjäl alla civila människor
2013-08-07, 07:42
Medlem
WalterSullivans avatar
Som Trevor kommer jag göra lite psyko grejer under rånen om saker börjar gå fel, skjuta lite civila om nån drar igång ett larm tex bara för att vara sann till hans karaktär. Vara lite som Waynegrow i Heat eller Mr Blond i Reservor Dogs vilket jag tycker passar in på Trevor
2013-08-07, 10:20
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Som Trevor kommer jag göra lite psyko grejer under rånen om saker börjar gå fel, skjuta lite civila om nån drar igång ett larm tex bara för att vara sann till hans karaktär. Vara lite som Waynegrow i Heat eller Mr Blond i Reservor Dogs vilket jag tycker passar in på Trevor
Tror dock att det påskyndar polisens ankomst och därmed så vill man få det överstökat så snabbt och smidigt som möjligt
2013-08-07, 13:14
Medlem
Nihennas avatar
Vad tror ni att FPSen kommer att hamna på?
Mest troligt är ju 30 men det på trailern känns det verkligen som 60 på sina ställen, t ex där de kör bil i motsatt fil och svänger över till rätt och där han skjuter folk vid någon röd byggnad satt på en platå.
2013-08-07, 14:10
Medlem
mrdoktors avatar
Tror ni inte man kommer tröttna på det konstanta bytandet av karaktärer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in