2011-11-03, 01:02
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clepto
Skulle vara najs om man kan cykla men jag tror inte det, huvudkaraktären är en gammal gubbe

Vi vet ju inte vem huvudkaraktären är, sen att det finns en cykel med i trailern tyder väl på att man kan cykla? Inte fasen lär det stå cyklar som prydnad i staden iaf
2011-11-03, 01:03
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Skulle vara najs om man kan cykla men jag tror inte det, huvudkaraktären är en gammal gubbe
Jag tror man kommer kunna cykla liksom i San Andreas. Huvudkaraktären är inte bekräftad ännu.
2011-11-03, 01:04
Medlem
Angående 24e maj-teorin. Vet inte om detta nämnts, men visst är låten i trailern Ogden's Nut Gone Flake av Small Faces, en låt som råkar ha släppts... den 24e maj 1968.

Jag är inte så mycket för såna här teorier, men detta känns för konstigt för att vara ett sammanträffande...
2011-11-03, 01:08
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metalmademan
Finns inget dumt, för du vet lika lite som alla andra!
Det har kommit så många rejält dumma spekulationer att man inte kan göra annat än att skratta åt vissa. Har säkert kommit mer än 1000 olika spekulationer redan, om man räknar med allas i hela världen och kanske något fåtal stämmer
2011-11-03, 01:12
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Jag tror man kommer kunna cykla liksom i San Andreas. Huvudkaraktären är inte bekräftad ännu.
Det finns en cykel i videon iaf, vore ganska dumt att ha cyklar i spelet om de inte går att använda För det fanns väl inga cyklar alls i GTA IV?
2011-11-03, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Det har kommit så många rejält dumma spekulationer att man inte kan göra annat än att skratta åt vissa. Har säkert kommit mer än 1000 olika spekulationer redan, om man räknar med allas i hela världen och kanske något fåtal stämmer

Ja det vore ju konstigt om det har kommit 1000 olika spekulationer och alla stämde.
2011-11-03, 01:14
Medlem
Cleptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Några sa att det är han gamlingen vid 0,40 och 0.51.
Senast redigerad av Clepto 2011-11-03 kl. 01:17.
2011-11-03, 01:15
Medlem
Are-ons avatar
"Kill your darlings" är ett uttryck som troligen kommer passa in i GTA V.

Att vi kommer se gamla karaktärer som spelbara är nog att stryka, i och med att Tommy Vercetti skulle vara minst 60. Ni som säger att åldern på 40-50 stämmer in, vad fick nu matte A? Spelet utspelar sig 86, och Tommy Vercetti har avtjänat 15 år. Killen måste vara runt 35-40 redan då, plus 25 år nu. Ledsen, men så är det. Plus att Ray Liotta har dementerat att det är hans röst. Och om R* gör något, gör de det ordentligt. CJ känns med osannolikt då han i så fall inte skulle ha åldrats en dag(om vi ska gå på bilderna ifrån trailern)

GTA kommer nog dock ta några oväntade steg. De kommer döda sin första älskling: en ensam karaktär. Jag skulle gissa på att man kommer vara all tre figurerar som hoppar ut ur bilen. Vet att det förut har funnits "stories" till de andra GTAspelen, men här är det tydligen pang på röbetan. Det gör mig lite förvånat. Alternativt skulle det kunna vara så att dessa tre karaktärer är sidokaraktärer, och att huvudpersonen avslöjas senare. Dock känns det lite otroligt. Om man inte är flera olika karaktärer gissar jag på att man är den vita killen i den röda bilen, utan att riktigt veta varför.

Spelet är troligen planerat till 24/5 som flera andra har sagt. Det är viktigt att komma ihåg att GTA IV blev fruktansvärt försenat. Troligen kommer GTA V inte släppas 25/5, men R* kalkyl kanske är det.

Sedan känns spelet lite nyskapande i det stora hela. Annan färgskala(lite Vice City över det hela..?), att man får se en bild på några som vandrar i berg känns....nytt för R* helt enkelt. Jag tror vi kommer bli förvånade över GTA V, sedan om det är positivt eller negativt återstår ju att se.
2011-11-03, 01:18
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av South
Ja det vore ju konstigt om det har kommit 1000 olika spekulationer och alla stämde.
Ja, jag sa inget annat.
2011-11-03, 01:19
Medlem
metalmademans avatar
Tänkte på det att vore det egentligen inte rätt ologiskt om CJ var med i spelet överhuvudtaget, då man i san andreas kunde forma honom själv precis som man ville, han kunde vara tjock tattuerad samtidigt som välbyggd osv osv osv. Känns som att det inte riktigt slinker ihop så bra om en annan designad CJ helt plötsligt skulle dyka upp!
2011-11-03, 01:20
Medlem
Cleptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Det finns en cykel i videon iaf, vore ganska dumt att ha cyklar i spelet om de inte går att använda För det fanns väl inga cyklar alls i GTA IV?
Finns det? För jag har inte sett en enda
2011-11-03, 01:22
Medlem
McNords avatar
Citat:
Finns det? För jag har inte sett en enda
Om du kollar då en gubbe slår ner "for sale" skylten så står det en till höger framför huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in