Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Tack för att du har länkat utdragen som signatur, väldigt bra gjort!
Det du tar upp här i inlägget, handlar det alltså om morgonen efter den påstådda våldtäkten?
"mönstrad kjol och en tubtopp, svarta strumpbyxor och svarta trosor."
"Kavaj"
I din länk i sign "Läsvärt 1", finns ett utdrag ur FUP där Cissi påstår att hon vaknar av att han sliter i hennes jeans.
"Eh... Jag tror jag hade ett par jeans, och han försöker liksom... tighta stretchjeans."
Hur många olika versioner har hon?
Intressant, har inte sett det tidigare. Ytterligare en sak som skiljer alltså.
En annan udda sak i FUP:en som jag inte sett någon lyfta är ett sms CW ska ha fått runt skiftet 2007-2008 (mina fetningar):
Och... eh... jag kan bara gå in på smsen först, då skickade han fortfarande sms till mig fast jag hade slutat svara. Och jag hade tagit bort hans nummer för jag ville liksom inte ha med honom att göra. Jag tyckte han var konstig och knäpp och obehaglig. Då kommer jag ihåg att jag visade de här smsen för min kille och min kille sa så här, Men Cicci, du måste ju anmäla honom för det här? Dels, du förstår väl att han har förgripit sig på dig och nu försöker han få dig att... alltså han, och en då tjej som jag ska berätta om snart som jag lärde känna i samma veva, fick ju mig att förstå vad jag hade varit med om, så jag la ju pusslet där. Men det han skrev i, då skrev han ett sms från ett nummer jag inte kände igen då där Hej... något så där lite porrigt, liksom att... jag tänk, jag ligger här och tänker på dig med mitt stånd... eller något sådant där, och då skrev jag så här vem, vem är detta? Det är den bästa älskare du har haft fick jag till svar då.
Även om man skulle anta att CWs minne här är perfekt och att detta är sant så finns det inget som säger att smset kommit från FV. Hon har fått ett sms från en okänd person, varken mer eller mindre.
Hon har haft en minneslucka under den aktuella kvällen 2006 (enligt hennes blogginlägg 2008) och får sedan detta sms
från ett okänt nummer ett och ett halvt år senare där någon
skriver att de har haft sex. Man undrar ju vad detta har haft betydelse när hon lade sitt pussel över vad som hänt.
Att radera någons nummer är även ett ganska ineffektivt sätt att få någon att sluta kontakta en.