2013-09-22, 20:33
Medlem
Fick denna länkad: http://25.media.tumblr.com/1de04e4fd...pukdo1_500.png
Citera
2013-09-23, 03:26
Medlem
NorthSNKRs avatar
Idag så brände psykfallet Raffi sin sista bro med Cissi iaf

Eller han kanske få en chans till? Alla människor är ju värda en andra chans. Eller 50:e chans.
Citera
2013-09-23, 11:37
Medlem
NaughtyNurses avatar
https://twitter.com/cissiwallin/stat...47140656877568

Vem är Raffi, vad har jag missat nu?
Citera
2013-09-24, 01:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Hon hatar män över allt annat men det är ändå lite uppfriskande att se hur hon biter ifrån mot alla på Twitter män som kvinnor. Det är ingen pardon alls. Hon är lite som Colton från American Survivor (för ni som känner till honom). Anser sig mobbad som bara den men herregud vad han biter ifrån och egentligen är den största mobbaren själv
Citera
2013-09-26, 17:36
Medlem
Jag är så otroligt skadeglad att ``penntricket`` gick i graven. ``Att föreställningen om systerskap blev nedlagd på grund av en konflikt som hanterades i bästa ``högstadiestil`` är bara så otoligt ironiskt . Jag kan inte förstå att kritken mot Lady Dahmer lyst med sin frånvaro. Detta borde sänka hennes trovärdighet något enormt (Cissis trovärdighet är ju redan körd i botten så för henne spelar det inte så stor roll).

Penntricket skulle handla om ``hur en riktig kvinna bör vara``. Istället diskuteras det i kommentarsfältet på Lady Dahmers blogg om ``hur opassande Cissis beteende och åsikter är för en riktig feminist``.
Citera
2013-09-27, 00:51
Medlem
Den största parodin av dem alla är att två galna kärringar sitter och raljerar i radion om hur mycket dom värnar om kvinnor och allt genusskit. Sen visar det sig att dom inte tål varandra och det är precis vad som jag anser om den sortens kön. Knappast förvånad.

Avundsjuka, skvaller och missundsamhet är vardagsmat i kvinnosläktet. Nu fick dom båda kärringarna smaka på vad som gäller i medicinväg och tyst blev det av den ena halvan. Att dom fick sitta i radio och på elakt vis förnedra och visa arrogans mot det manliga könet var vidrigt.

Så fort den feta kvinnan lämnat studion satt Cissi i kommande program och visade förakt mot tjocka människor och berömde sig själv. Att denna person får sitta och raljera i radio 2 timmar varje dag är endast ett tecken på att kanalen har svårt med att få folk med kvalite att söka.

Jag hoppas att Cissi blir med barn och tvingas fira julafton med sin kraftiga svägerska och att hon sen blir avskedad vilket borde vara rimligt. Vill inte vara elak men man kan för barnets välmående hoppas att densamma blir stendöv.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-09-27 kl. 00:54.
Citera
2013-09-27, 01:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Jag kollade lite snabbt in på Cissis twitter... och hon verkar jagad av Twitter-PK-maffian. Vad har hänt?! Är hon snart utmobbad från twitter igen? Så det går när man biter ifrån antar jag.
Citera
2013-09-27, 13:52
Medlem
Suck! Cissi sitter och snackar som om att hon vore den värsta filmstjärnan just nu i radion. Kan ingen ta ner människan på jorden?
Citera
2013-09-27, 14:51
Medlem
Herregud säger jag bara. Idag låter hon påtänd eller påverkad av i alla fall något. Hon pratar om allt i 180, och verkar just idag inte ha några spärrar. Hon tänker definitivt inte innan hon pratar. Tyvärr är programmet inspelat i förväg så ingen kan ringa in.

Berättar i evighet hur fantastiskt och spännande det var när hon fick en filmroll som 19-åring. Efter att ha framhävt sig själv och hittat på massa saker för att försköna sig, och dessutom pratat oavbrutet om när hon fick rollen, drämmer hon till med en slutkläm till gästen Alexander Ervik; Var det lika härligt och fantastiskt för dig när du fick veta att du skulle vara med i Baren?
Citera
2013-10-03, 18:35
Medlem
Gillade programmet idag som handlade om uthyrning av bostäder i andrahand....

Detta på grund av en lagändring som trädde i kraft den 1:a april som fått hyrorna att skena...

Gillar att Cissi ödmjukt nog inledde med att hon inte är expert på området, men att hon besitter en massa kunskap då hon skrivit massor i ämnet.

Det tog en kvart innan Cissi upptäckte att lagändringen trädde i kraft den 1:a februari och efter det gjorde hon pudel efter pudel efter pudel för att landa i att SvD artikeln hon läst tidigare i veckan inte var tydlig nog med de regler som gäller i verkligheten.

Hon ringde upp en stackare från jagvillhabostad.nu och inledde med att "jag kan egentligen allt det här, men kan inte du förklara", trots att hon under en halvtimme visat att hon inte har den blekaste.

Fattar inte hur man kan vara anställd som åsiktsmaskin/debattledare utan att ha en aning om verkligheten. Det är ju som att lyssna på en lågstadieelev som har sin verklighetsuppfattning klar för sig efter vad mamma och pappa sagt, och då dessutom missförstått det mesta av det mamma och pappa sagt.

Att lyssna på Cissi Wallin är lyteskomik på hög nivå. Är emot lyteskomik generellt men fan vad jag garvar.
Citera
2013-10-03, 21:26
Medlem
Lyssnade också idag. Förstår varför tv4 inte förlängde något kontrakt med henne och varför hon kan glömma att någosin få ett passerkort på SVT..

Passar inte ens på radio1 längre. Det räcker nu. Släpp fram någon bra. Hon är inte bra. Bara dålig och hispig.
Citera
2013-10-06, 17:13
Medlem
Cissi berättade flera historier i radio som hennes kompis som är psykolog berättat för henne. Historierna handlade om bråk mellan familj och släkt och var väldigt detaljerade. Cissi verkar ha missat att psykologer har sekretess. Detta är ett så allvarligt brott mot sekretessen att kompisen kan bli av med sin legitimation! 4-5 års studier bortkastade för att Cissi inte tänker.

Om det nu finns en psykologkompis, kanske finns den personen bara i Cissis hjärna? Att en psykolog skulle berätta så detaljerat om sina patienter är märkligt. Denna "kompis" måste vara rasande på Cissi som berättar historierna i radio.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in