2019-11-23, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Om du saknar erfarenhet så kan du hitta massor av info om det på nätet. Min egen erfarenhet är att man kan agera extremt irrationellt när det hänt. Vilket väl också Cissi beskrivit själv.
fast vi vet ju att Cissi ljugit en hel del så varför skulle det där vara sant?

Citat:
Men whatever. Är lite besviken över att du faktiskt inte ens läser svaret på de frågor du ställde.
för att inte tala om hur besviken man blir på idioter som bara svampar på med sitt falska skitsnack utan att svara på frågor.

Citat:
Problemet med den här tråden ligger redan i uppstarten. Cissi Wallin , "bring on the hate.".. Hatet mot Cissi går längre tillbaka i tiden än innan detta med Fredrik dök upp på agendan.
Problemet verkar snarare ligga i att folk inte okritiskt sväljer ditt infama svammel.
Citera
2019-11-23, 09:10
Medlem
Citat:
Problemet med den här tråden ligger redan i uppstarten. Cissi Wallin , "bring on the hate.".. Hatet mot Cissi går längre tillbaka i tiden än innan detta med Fredrik dök upp på agendan.
Det är nog sant men beror nog på att hon själv hatat och bedriver hatkampanjer mot så många som även är oskyldiga.
Det tragiska i det hela är att det inte finns någon vinnare. Cissi lyckas själv sabotera meeto och gardet. Tanken bakom var god och behövd men när hybris slår till går vettet ur.
Citera
2019-11-23, 09:35
Medlem
Citat:
Du har troligen aldrig råkat ut för ett sexuellt övergrepp . Om du saknar erfarenhet så kan du hitta massor av info om det på nätet. Min egen erfarenhet är att man kan agera extremt irrationellt när det hänt. Vilket väl också Cissi beskrivit själv.

Men whatever. Är lite besviken över att du faktiskt inte ens läser svaret på de frågor du ställde. Jag uppfattade det som genuin nyfikenhet snarare än att försöka få rätt i ngn slags diskussion.

Den lilla bruden har kört hatangrepp runtomkring sig allt sedan hon först visade nyllet. Så det är självförvållat. Men att vara självkritisk och ha självinsikt är uppenbarligen inte hennes styrka. Heller.
Citera
2019-11-23, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Är det du som ska vinna och inte rättvisan? Jisses....
Du missförstår hur livet fungerar. Båda vinner utan att det ena tar ut det andra, man ska inte betrakta livet genom ett sugrör.
Citera
2019-11-23, 12:54
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Virtanen har väl av många genom åren ansetts vara en skitstövel och det jag sett av Cissi Wallin den senaste tiden där hon utan kan ljuga utan att blinka, utsätta andra kvinnor för missaktning och anklagelser som visar sig inte stämma och bete sig så gränslöst att klockorna stannar gör att jag har svårt att sätta tilltro till henne på ett sätt som jag kanske inte hade gjort om offret varit någon annan.

Det är värt att påpeka att såsom hon betett sig mot sin svägerska och "Superturken" är nästintill samma mönster som hon betett sig i Virtanen-fallet - det vill säga sprida skit om dom till bekanta, hålla på att ringa runt, försöka få andra att ge henne skit till att kasta på dessa människor. Vi som har följt den här röran sedan hon började skriva om det c:a 2008/09 hörde tidigt hur hon gjorde detta med Virtanen. Uppenbarligen så kör hon samma metod mot alla andra hennes "fiender" också; skillnaden med Virtanen var väl att hon till slut blev tvungen att gå till polisen när Aftonbladets jurist uppmanade henne att göra det och få saken utredd. Konstigt nog stämmer inte alls polisförhöret med vad hon nu påstår, undrar varför...

Det blir helt enkelt väldigt svårt att tro på någon som uppvisar samma mönster om och om igen.
Citera
2019-11-23, 14:21
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Cissi bekräftar nu att den kvinna som vittnade om övergrepp på bloggen Virtanens offer är kallad att vittna på måndag. Alltså hon som kallas Annika och som många påstått är fabricerad av Cissi . Vore kul att försöka samla alla kommentarer i tråden som bergsäkert hävdar att Annika inte finns på riktigt ;-)

Ni hittar det bland frågorna på Cissis IG under stories.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2019-11-23 kl. 14:24.
Citera
2019-11-23, 15:04
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Nejnej, hon som skrev det sista är en pop-fjortis från Dalarna som heter Fridah Jönsson och har erkänt att hon gick ut med det för att stötta sin stora idol Cissi Wallin. Att hon ljög och manipulerade händelseförloppet har tyvärr fallit i glömska. Idag är hon en frilansjournalist.

När/hur kom det fram?
Citera
2019-11-23, 15:07
Medlem
Citat:
Cissi bekräftar nu att den kvinna som vittnade om övergrepp på bloggen Virtanens offer är kallad att vittna på måndag. Alltså hon som kallas Annika och som många påstått är fabricerad av Cissi . Vore kul att försöka samla alla kommentarer i tråden som bergsäkert hävdar att Annika inte finns på riktigt ;-)

Här är inlägget för de utan Instagram: https://imgur.com/mRi72Lk
Citera
2019-11-23, 15:25
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Tja, jag har väl själv lagt någon kommentar om att "Annika" är en påhittad figur, så det skulle vara lite spännande om hon faktiskt dyker upp

I övrigt, snygg undanglidning av Cissi när hon skriver "Det var en bloggare som skapade bloggen, jag vidarebefordrade bara ett vittnesmål via mejl" när Camilla på Bloggbevakning publicerat skärmdumpar på hur det egentligen gick till, att det var på Cissis uppdrag den skapades och att Cissi skulle sprida det vidare offentligt om inte Camilla slutade skriva negativt om Cissi
Citera
2019-11-23, 15:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Tja, jag har väl själv lagt någon kommentar om att "Annika" är en påhittad figur, så det skulle vara lite spännande om hon faktiskt dyker upp

I övrigt, snygg undanglidning av Cissi när hon skriver "Det var en bloggare som skapade bloggen, jag vidarebefordrade bara ett vittnesmål via mejl" när Camilla på Bloggbevakning publicerat skärmdumpar på hur det egentligen gick till, att det var på Cissis uppdrag den skapades och att Cissi skulle sprida det vidare offentligt om inte Camilla slutade skriva negativt om Cissi
Risken finns väl att det helt enkelt är någon av Cissis fans som ska lajva Annika.
Citera
2019-11-23, 15:55
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:

Jag vet inte om det var på Cissis "uppdrag" direkt. Det Camilla publicerade visade väl mer om att de snackade ihop sig om detta.

Att Annika är kallad förklarar vad Cissi syftar på när hon skriver om att "skydda" Camilla. Jag antar att frågan kommer att ställas till Cissi om det var hon som la upp bloggen.

En grej. Nämns den här bloggen alls i FUP:en? Jag hittade inget om den när jag kollade som hastigast. Men eftersom Annika är kallad av Cissi så lär det väl handla om att visa att Fredrik tidigare agerat som Cissi beskrev i sin IG.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2019-11-23 kl. 15:57.
Citera
2019-11-23, 15:58
Medlem
Citat:

Du verkar ganska säker på att "Annikas" vittnesmål kommer att vara samma historia som spreds på bloggen. Jag tror säkerligen att försvaret kallar någon som vittnar om vilket svin FV har varit i det förgångna men jag skulle inte satsa pengar på att vittnesmålet kommer vara identiskt med den hemska historia som det anspelas på, men kanske får jag stå corrected på måndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in