Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Virtanen har väl av många genom åren ansetts vara en skitstövel och det jag sett av Cissi Wallin den senaste tiden där hon utan kan ljuga utan att blinka, utsätta andra kvinnor för missaktning och anklagelser som visar sig inte stämma och bete sig så gränslöst att klockorna stannar gör att jag har svårt att sätta tilltro till henne på ett sätt som jag kanske inte hade gjort om offret varit någon annan.
Det är värt att påpeka att såsom hon betett sig mot sin svägerska och "Superturken" är nästintill samma mönster som hon betett sig i Virtanen-fallet - det vill säga sprida skit om dom till bekanta, hålla på att ringa runt, försöka få
andra att ge henne skit till att kasta på dessa människor. Vi som har följt den här röran sedan hon började skriva om det c:a 2008/09 hörde tidigt hur hon gjorde detta med Virtanen. Uppenbarligen så kör hon samma metod mot alla andra hennes "fiender" också; skillnaden med Virtanen var väl att hon till slut blev tvungen att gå till polisen när Aftonbladets jurist uppmanade henne att göra det och få saken utredd. Konstigt nog stämmer inte alls polisförhöret med vad hon nu påstår, undrar varför...
Det blir helt enkelt väldigt svårt att tro på någon som uppvisar samma mönster om och om igen.