Citat:
Ursprungligen postat av
DenMagiskaTaurtan
Exakt detta. Jag tror att Nytorgsprinsessa står närmare CW än så (jag vet hur nära jag personligen gissar på) men att hen inser att hen avslöjade sig när hen råkade avslöja att CW hade info om skärmdumparna och därför måste mörka med att de är bekanta.
Du spekulerar och det tycker jag är ok. Även om du just i det här fallet är ute och cyklar.
Sen så är det självklart att Cissi är väl medveten om denna tråd. Det är inte svinkul att utsättas för hat ( man ska skilja på kritisk granskning och har) av personer som i skydd av sin anonymitet kan uttrycka sig gränslöst om henne . Uppenbarligen finns det ju somliga som har gjort det till sin livsuppgift ( syftar inte direkt på dig här).
Cissi har resurser och det finns åtskilliga slutna nätverk där detta diskuteras.
Tycker du själv att det på något sätt är omoraliskt av henne att försöka ta reda på vilka som kan tänkas stå bakom konton som sprider hat mot henne 24/7. Är det rimligt att granska de som granskar en? Eller ska man bara ta det.
För att också vara tydlig. Jag rotar verkligen inte i sådant är bara förvånad över den naivitet vissa visar upp när det gäller möjligheten att vara anonym .