2019-11-07, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Torde ju ha läckt tidigare om högerextrema suttit på infon. Jag har lyssnat på podden länge och varit ovetande om att de båda haft relationer och tänkt att åtminstone Henko velat. Det stämmer säkerligen, döma av Myras kryptiska post. De snackar så brett om cojones, horungar, men när allt kommer till kritan är de fegisar. Deras fanbase beter sig likadant som sd-svansen. Tämligen kul.

I korthet är det fråga om en chatdump från 2016 där Myra beskriver hur hon pressar Henrik på ett jobb på IRM och Henrik väljer sin sambo och ger henne det.

Den dumpen är idag underbyggd eftersom Cissi och hennes man har haft en lång föreläsning för Henrik via DM på instagram om detta tidigare i veckan och Henrik har svarat att han blivit tvungen att berätta allt för sin sambo och där han redogör för varför han anser att hans liv inte bör raseras. Det samtalet är det upp till Cissi om hon vill återge publikt eller inte. Men det existerar.

Det var ovanligt dumt att gå på människor på det sätt som Haveristerna och IRM och deras svans gjort. Det får konsekvenser. I det här fallet gick de på en människa man kan tycka olika om men som har ett stort kontaktnät och stora resurser.

Jag stannar bandet där. Nu vet ni.
Citera
2019-11-07, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
I korthet är det fråga om en chatdump från 2016 där Myra beskriver hur hon pressar Henrik på ett jobb på IRM och Henrik väljer sin sambo och ger henne det.

Den dumpen är idag underbyggd eftersom Cissi och hennes man har haft en lång föreläsning för Henrik via DM på instagram om detta tidigare i veckan och Henrik har svarat att han blivit tvungen att berätta allt för sin sambo och där han redogör för varför han anser att hans liv inte bör raseras. Det samtalet är det upp till Cissi om hon vill återge publikt eller inte. Men det existerar.

Det var ovanligt dumt att gå på människor på det sätt som Haveristerna och IRM och deras svans gjort. Det får konsekvenser. I det här fallet gick de på en människa man kan tycka olika om men som har ett stort kontaktnät och stora resurser.

Jaha? Varför är detta en så stor grej då? På grund av nepotismen?
Citera
2019-11-07, 10:14
Medlem
muminfjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banjoduell
Om jag skulle låta min partner åka och supa med den personen? Jag fattar inte? Om Henrik varit otrogen så vill inte hans partner att han ska fortsätta med podden?.

Det insinueras att det är Myra som Henrik haft en otrohetsaffär med.

Det var ju inte så jävla trevligt av Henrik, men ännu mer jävla lågt av Cissi.
Citera
2019-11-07, 10:14
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Vi visste för länge sen att Cissi Wallin är en gränslös psykopat, tack ändå antar jag.
Citera
2019-11-07, 10:16
Medlem
Chozos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muminfjant
Det insinueras att det är Myra som Henrik haft en otrohetsaffär med.

Det var ju inte så jävla trevligt av Henrik, men ännu mer jävla lågt av Cissi.
Det är väl just bara det, insinuationer? Inte så att man kan ta något Cissi säger för givet utan att själv se hårda bevis.
Citera
2019-11-07, 10:16
Medlem
KhrystalCastless avatar
Citat:

Vet att du skrev att du stannar bandet osv, men jag vågar mig på en följdfråga bara för att jag möjligtvis är lite trög.
Myra och Henrik har legat med varandra samtidigt som Henrik varit tillsammans med hen som benämns som ”sambon”, och Myra har sen i sin tur pressat Henrik på ett jobb på IRM i utbyte att inte berätta för sambon? I dagsläget gör Cissi det som Myra hotade med 2016?

Är det en helt felaktig tolkning eller nära sanningen?
Citera
2019-11-07, 10:17
Medlem
Med tanke på allt skvaller som redan finns så hade det varit bättre för honom att helt enkelt bara erkänna och låta Cissi Wallin fortsätta vara sjuk i huvudet och försöka hota sin omgivning till tystnad.
Citera
2019-11-07, 10:19
Citat:
Ursprungligen postat av KhrystalCastles
Vet att du skrev att du stannar bandet osv, men jag vågar mig på en följdfråga bara för att jag möjligtvis är lite trög.
Myra och Henrik har legat med varandra samtidigt som Henrik varit tillsammans med hen som benämns som ”sambon”, och Myra har sen i sin tur pressat Henrik på ett jobb på IRM i utbyte att inte berätta för sambon? I dagsläget gör Cissi det som Myra hotade med 2016?

Är det en helt felaktig tolkning eller nära sanningen?

Det är rätt. Förutom att Cecilia inte vill ha ett jobb utan vill bli lämnad ifred ifrån det hon uppfattar som trakasserier.
Citera
2019-11-07, 10:24
Medlem
KhrystalCastless avatar
Citat:
Det är rätt. Förutom att Cecilia inte vill ha ett jobb utan vill bli lämnad ifred ifrån det hon uppfattar som trakasserier.

Tack för svar. Om Myra kände till Henriks civilstatus när de idkade lustspel så blir ju situationen väldigt beklämmande även för henne. Antar dock att hon fick reda på det med tiden och det var det som föranledde pressningen gentemot Henrik?
Citera
2019-11-07, 10:32
Medlem
Durochmolls avatar
Nu har Cissi Wallin fått precis som hon vill. Hon har lyckats flytta fokus från sig själv, till att alla ska spekulera i vad Hendrik gjort. På samma sätt som hon gjorde mot sin svägerska. Hon behövde inte anmäla henne till soc, det räckte med att hon spred ut ett rykte om att hon var orolig för sin svägerska och övervägde att anmäla, och istället för att folk skulle reagera normalt, det vill säga att tänka Cissi Wallin är galen, började folk istället tänka på vad svägerskan eventuellt kunde ha gjort.

Det är livsfarligt att bråka med en sån person. Se bara hur snabbt vissa accepterade att Henrik kanske skulle varit otrevlig mot kvinnor. Det finns inga bevis, mer än Cissis ord och det märktes att historien hittades på och växte under poddens gång pga att hon kände sig trängd, men trots det blev det en sanning för vissa trögtänkt idioter.
Citera
2019-11-07, 10:32
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Tack för svar. Om Myra kände till Henriks civilstatus när de idkade lustspel så blir ju situationen väldigt beklämmande även för henne. Antar dock att hon fick reda på det med tiden och det var det som föranledde pressningen gentemot Henrik?

Fast, nej, människor knullar med varandra. Det är inte schysst att vara otrogen men sånt händer. Jag kan inte se hur Myra på något sätt sitter i någon direkt prekär situation.
Citera
2019-11-07, 10:33
Citat:

Hon är väl medveten om det och skriver att hon inte är van att vara den "andra kvinnan".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in