2019-11-03, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
Om du menar att hon lider av en allvarlig psykisk störning på så sätt att hon inte kan/ska hållas ansvarig för dina egna handlingar är du väldigt fel ute. T ex det faktum att hon har lyckats rodda sitt liv såpass bra som hon ändå har gjort säger emot det.

Hon har hållt på så här offentligt i över ett decennium, det syns bara mer nu pga större reach. Uppenbarligen lider hon av någon form av personlighetsstörning, men det är en annan femma. Hon vet precis vad hon gör när hon svinar och ljuger. Men hon bryr sig inte.

Nej inte allvarlig psykisk störning på det sättet. Mer hypoman tror jag. En sån människa agerar ibland mycket impulsivt. Och sen när den fått litium, upp i röven, - se Mikael Persbrandt tråden- så kan den reflektera över sig själv och tycka att den var ju helt crazy förut. När den sen blivit frisk alltså. Som jag hoppas CW en gång blir.
Citera
2019-11-03, 23:32
Medlem
BigFatCones avatar
Jag tror att Cissi är en rätt van lögnerska. Och det kom man ju undan med innan säg... 2005 ungefär. Ungefär i samma veva som "alla" i landet hade internet hemma. Det är ju till och med ett stående skämt i många amerikanska filmer och serier. "Den kanadensiska flickvännen som ingen orkar kolla upp". Det är klart att Cissi kunde åka till Göteborg och säga att hon var både ditten och datten hemma i Uddevalla, och tvärt om och komma undan med det.*

Men internet glömmer ju (nästan) aldrig.

*

Om man ska leva livet som Barney Stinson och ljuga sig genom livet, så kanske man inte ska vara en offentlig person.
Citera
2019-11-04, 06:40
Medlem
banjoduells avatar
Ingen som kan ge en uppdatering på vad som händer på Cissis insta. Det är ju HELT SJUKT vad hon ljuger.
Citera
2019-11-04, 06:52
Medlem
moralhoras avatar
Ärligt talat så verkar Cissi hamna i kategorin där hon hellre är ökänd än okänd. Hon har blivit såpass överbevisad vid det här laget, men bara fortsätter att ljuga ogenerat. Tror hon verkligen ingen faktiskt pratar om hennes beteende när hon inte lyssnar, speciellt när människor som har blivit blåsta eller på annat sätt inblandade i hennes nät av lögner skulle kunna starta en support-grupp (eller fem) vid det här laget?

Kul när Haveristerna beskriver hur Cissi försökte "concern"-trolla sin svägerska genom att ringa och prata runt om hur "orolig" hon var för barnen. Det var precis så hon höll på med Fredrik Virtanen tills han fick Aftonbladets advokat att säga åt henne att polisanmäla honom eller redan då bli anmäld för förtal.
Citera
2019-11-04, 07:32
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat så verkar Cissi hamna i kategorin där hon hellre är ökänd än okänd. Hon har blivit såpass överbevisad vid det här laget, men bara fortsätter att ljuga ogenerat. Tror hon verkligen ingen faktiskt pratar om hennes beteende när hon inte lyssnar, speciellt när människor som har blivit blåsta eller på annat sätt inblandade i hennes nät av lögner skulle kunna starta en support-grupp (eller fem) vid det här laget?

Kul när Haveristerna beskriver hur Cissi försökte "concern"-trolla sin svägerska genom att ringa och prata runt om hur "orolig" hon var för barnen. Det var precis så hon höll på med Fredrik Virtanen tills han fick Aftonbladets advokat att säga åt henne att polisanmäla honom eller redan då bli anmäld för förtal.

Jag undrar lite över Linus. Gör han allt för att rädda Cissi, TROR han på allt Cissi säger eller är han med på det?
Om min fru betedde sig som Cissi hade jag ju gjort allt för att få bort henne från rampljuset, se till så att hon stängde ner sitt instagram, kräva att hon lät bli att deltaga i saker som haveristernas podd. Men han är ju där och häller bränsle på elden. Är han dum eller är han också rädd för Cissi?
Citera
2019-11-04, 07:57
Medlem
moralhoras avatar
Nu har Cissi uppenbarligen hotat Henrik på Instagram att hon ska anställa ett säkerhetsbolag (?) att göra en stor granskning av honom. Det känns som om hon tacklar detta väl och inte alls framkommer som en total dåre.

Citat:
Ursprungligen postat av banjoduell
Jag undrar lite över Linus. Gör han allt för att rädda Cissi, TROR han på allt Cissi säger eller är han med på det?
Om min fru betedde sig som Cissi hade jag ju gjort allt för att få bort henne från rampljuset, se till så att hon stängde ner sitt instagram, kräva att hon lät bli att deltaga i saker som haveristernas podd. Men han är ju där och häller bränsle på elden. Är han dum eller är han också rädd för Cissi?

Skulle han lämna henne så skulle hon göra bokstavligt talat allt för att krossa honom. Han skulle nog åtminstone få räkna med att hon helt plötsligt skulle komma ihåg att hon sett honom tafsa på barnen. Oavsett hur mycket pengar han har till bra rättshjälp så hjälper det föga när någon kastar sig med sådana anklagelser.

Jag är helt övertygad om att han är livrädd för henne. Han vet vad hon går för.
Citera
2019-11-04, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Nej inte allvarlig psykisk störning på det sättet. Mer hypoman tror jag. En sån människa agerar ibland mycket impulsivt. Och sen när den fått litium, upp i röven, - se Mikael Persbrandt tråden- så kan den reflektera över sig själv och tycka att den var ju helt crazy förut. När den sen blivit frisk alltså. Som jag hoppas CW en gång blir.
Nej, hon är tydligt bdp. Emotionellt instabil personlighetsstörning.
Citera
2019-11-04, 10:18
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Ja, det är ovanligt tyst om Cissi Wallins välkända dragning till unga afrikanska pojkar. Hon lär ha sagt att en 15 årig negerpojke är det bästa knull man kan ragga upp. Hon har inte liite dubbelmoral, den sladdertackan.

Vart har du läst det där?
Citera
2019-11-04, 11:18
Medlem
Citat:
Nu har Cissi uppenbarligen hotat Henrik på Instagram att hon ska anställa ett säkerhetsbolag (?) att göra en stor granskning av honom. Det känns som om hon tacklar detta väl och inte alls framkommer som en total dåre.

Man ska ju ha i minnet att mannen hon ska granska har jobbat med ganska hård antirasism samt är fackombud. Det skulle förvåna mig om han har några större skelett i garderoben, de borde t ex NMR eller nån sån organisation redan grävt fram tycker man.

Han är ju dessutom luttrad och har levt under våldshot, så "hotet" om uthängning att han varit försen med nån biblioteksbok tar han nog med jämnmod. Det är mest idiotiskt av Cissi att "dra på" på det här viset.

Citat:
Skulle han lämna henne så skulle hon göra bokstavligt talat allt för att krossa honom. Han skulle nog åtminstone få räkna med att hon helt plötsligt skulle komma ihåg att hon sett honom tafsa på barnen. Oavsett hur mycket pengar han har till bra rättshjälp så hjälper det föga när någon kastar sig med sådana anklagelser.

Jag är helt övertygad om att han är livrädd för henne. Han vet vad hon går för.

Ja, man ska inte underskatta småbarn som slagträ/argument. Tyvärr. Man kan gissa att det om 20 år kommer en självbiografisk bok om vilken morsa Cissi egentligen var.

Man kan också gissa att de kommer skilja sig när ungarna är större. Daddy Linus verkar ju jobba hårt på att hålla sig hemifrån så mkt som möjligt redan idag.
Citera
2019-11-04, 12:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Man ska ju ha i minnet att mannen hon ska granska har jobbat med ganska hård antirasism samt är fackombud. Det skulle förvåna mig om han har några större skelett i garderoben, de borde t ex NMR eller nån sån organisation redan grävt fram tycker man.

Han är ju dessutom luttrad och har levt under våldshot, så "hotet" om uthängning att han varit försen med nån biblioteksbok tar han nog med jämnmod. Det är mest idiotiskt av Cissi att "dra på" på det här viset.

Det är det som är grejen - finns det något som hans anhöriga i sig inte har hört om honom, oavsett om det är sant eller inte? Det enda som jag kan tänka mig att det är något slags förtäckt "jag-vet-vart-din-postlåda-bor"-hot med tanke på att han har skyddad adress, annars så kan jag inte se syftet förutom att bekräfta att de har rätt om hennes gränslösa beteende?
Citera
2019-11-04, 13:12
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Det är det som är grejen - finns det något som hans anhöriga i sig inte har hört om honom, oavsett om det är sant eller inte? Det enda som jag kan tänka mig att det är något slags förtäckt "jag-vet-vart-din-postlåda-bor"-hot med tanke på att han har skyddad adress, annars så kan jag inte se syftet förutom att bekräfta att de har rätt om hennes gränslösa beteende?

Precis, lycka till Cissi. Hade hon haft något på fötterna vad gäller hans påstådda hot hade hon gått ut med det. Jag gissar på att han ägt upp någon häxa i en diskussion och att denne drar offerkortet.
Förövrigt undrar jag om det inte är Lady Dahmer som har bidragit med screenshotet på hennes skitsnack om Elcim.
Citera
2019-11-04, 14:10
Medlem
Citat:

Antagligen finns det inte ett skit. Meddelandet som Cissi skrev har hon säkert inte skickat till Henrik heller. Det är en show för att försöka få det att se ut som om hon kontrollerar situationen och vrida fokus från hennes lögner.

Att adresser blir röjda osv, ja, det innebär antagligen rätt stor olägenhet för den som har en hotbild mot sig för att den ev måste flytta.. Men det kanske inte är straffbart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in