2015-01-16, 18:38
Medlem
Lobstrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoserMachine
Alltså den här tjänsten är sjukt dålig. Kommer inte upp i någon hastighet, går knappt att surfa.

79 ner 68 up kanske är det något fel hos dig?
Citera
2015-01-17, 20:15
Medlem
LoserMachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobstr
79 ner 68 up kanske är det något fel hos dig?

OVPN fungerar felfritt.
Citera
2015-01-19, 15:44
Medlem
MuppSmurfs avatar
Hur funkar anonine idag? inte använt tjänsten på 2 månader nu och funderar på att gå tillbaks till den då den nya tjänsten jag prova inte levde upp till mina förväntningar
Citera
2015-01-20, 06:09
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Hur funkar anonine idag? inte använt tjänsten på 2 månader nu och funderar på att gå tillbaks till den då den nya tjänsten jag prova inte levde upp till mina förväntningar

Har fungerat fint för mig den senaste månaden. Har aldrig blivit nedkopplad och hastighten har varit ok. Dock verkar ägarna extremt långsamma med att fixa när något gått fel.
Citera
2015-01-20, 21:06
Medlem
Studsbolls avatar
Tar tillbaka mitt tidigare uttalande då jag sa att tjänsten var pålitlig. Nu senast gick det inte att förnya tjänsten med sms. Otroligt låg servicenivå hos Anonine! Nu byter jag leverantör!
Citera
2015-01-20, 22:28
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf

Testa denna, du kan köra den gratis i 5 timmar. Du kommer inte ångra dig.

https://www.ovpn.se/
Citera
2015-01-21, 17:58
Medlem
undrar nu hur man skall ta sig in på sidor som har svartlistat/blockat IP från anonymitetstjänster.? Tycker anonine funkar riktigt dåligt nu för tiden.
Citera
2015-01-21, 19:57
Medlem
Ansluter mig till Anonine men har fortfarande min egna IP?? Har fungerat felfritt tidigare, men inte nu. Någon som vet hur jag löser det?
Citera
2015-01-21, 19:59
Medlem
Adikatpws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Ansluter mig till Anonine men har fortfarande min egna IP?? Har fungerat felfritt tidigare, men inte nu. Någon som vet hur jag löser det?

Har du kört openvpn som administratör?
Citera
2015-01-31, 07:14
Medlem
McHummers avatar
Jag kan inte ansluta vare sig PPPT eller OpenVPN mot anonine idag på morgonen. Kan inte pinga dem och når inte hemsidan. Någon mer som har problem?

Inga nyheter på deras FB eller Twitter sedan i December.
Citera
2015-01-31, 07:25
Medlem
nasses321s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McHummer
Jag kan inte ansluta vare sig PPPT eller OpenVPN mot anonine idag på morgonen. Kan inte pinga dem och når inte hemsidan. Någon mer som har problem?

Inga nyheter på deras FB eller Twitter sedan i December.
Du har helt rätt, det är dött. Kör min router genom deras DNS 24/7 och imorse var mitt internet extremt långsamt, visar sig att deras DNSer också är döda.
Citera
2015-01-31, 07:55
Medlem
McHummers avatar
Ok, då får vi se när de vaknar, de kanske inte har en femåring som väcker dem kl. 05:30 varje dag som jag :-)

Dock borde en så stor tjänst larma i mobiler etc. omedelbart när den går ned och sedan borde de uppdatera kanaler som alla kommer åt som Twitter t.ex.

En fråga, när du säger att du kör deras DNS:er kör du då bara DNS eller kör du en VPN tunnel. Jag har inte kolla på om de har DNS mot olika länder bara om man så vill, kanske betalar jag för mer än jag använder. Skulle vara bra att ställa sig i annat land ibland utan att nödvändigtvis vara i tunnel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in